الپتیکال یا اسکی فضایی از دیگر دستگاه های ورزشی است که در محیط باشگاه مورد استفاده قرار گرفته می شود. هم اکنون از سوی شرکت های تولید کنندۀ دستگاه های ورزشی، شاهد تولید و عرضۀ انواع  الپتیکال  در مدل های مختلف می باشیم. اگر در پی خرید دستگاه های ورزشی ساده و در عین حال کاربردی می باشید، می توانید دستگاه اسکی فضایی یا همان الپتیکال را انتخاب نمائید. این دستگاه بر اساس اسکی، پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و حتی کوهنوردی شبیه سازی شده است و گزینۀ مناسبی برای چربی سوزی به شمار می رود. فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی بنز فیت در لیست تجهیزات باشگاهی، توانسته اند موفق به فروش الپتیکال در مدل و برندهای مختلف گردند.

خرید اسکی فضایی برای محیط خانگی

بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید دستگاه ورزشی خانگی می باشند، می توانند اقدام به خرید اسکی فضایی خانگی نمایند. الپتیکال از جمله دستگاه های ثابت ورزشی است که با اسامی متعددی شناخته می شود و به دلیل مزایای زیادی که دارد، در تمرینات بدنسازی استفاده از آن بسیار تأکید می شود. از انواع الپتیکال می توان به اسکی فضایی مگنتی، اسکی فضایی الکترومگنتی و اسکی فضایی ژنراتور دار اشاره نمود.

بدین ترتیب افرادی که قصد خرید اسکی فضایی دارند، پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسۀ قیمت ها، در نهایت می توانید مناسب ترین اسکی فضایی را خریداری نمائید. کلیۀ دستگاه های الپتیکال دارای قابلیت تنظیم سرعت می باشند. در واقع با افزایش سرعت دستگاه اسکی فضایی، می توان اکثر عضلات بدن را درگیر نمود. بدین ترتیب میزان سوخت و ساز بدن افزایش پیدا می کند و می توان برای لاغری و همچنین بهبود عملکرد دستگاه تنفسی از مزایای الپتیکال استفاده نمایند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوازم باشگاهی بنز فیت با آسودگی خاطر، از میان تنوع برندهای اسکی فضایی، می توانید همراه با گارانتی معتبر اقدام به خرید آنلاین الپتیکال نمائید.

 فروشگاه لوازم باشگاهی بنز فیت  

دفتر فروش مرکزی:تهران، استاد حسن بنا، میدان ملت، خیابان امیر کیانوش

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()