الپتیکال از جمله دستگاه های ورزشی است که با عنوان اسکی فضایی شناخته می شود. از مزایای این نوع دستگاه در تمرینات هوازی بهره گرفته می شود. لازم به ذکر است که امکان خرید  الپتیکال خانگی و باشگاهی برای طرفداران این دستگاه فراهم می باشد. طراحی الپتیکال به نحوی است که متشکل از دو پدال و یک اهرم متحرک می باشد که امکان دویدن، پیاده روی و شبیه سازی بالا رفتن از پله را شبیه سازی می کند.

خرید الپتیکال باشگاهی و خانگی

به همین دلیل در فهرست تمرینات هوازی، توسط مربی، استفاده از الپتیکال توصیه می شود. فروشگاه لوازم ورزشی و باشگاهی بنز فیت به صورت تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات و لوازم باشگاهی فعالیت می کنند و توانسته اند پس از بررسی وضعیت بازار، برندهای متفاوتی از دستگاه الپتیکال را در لیست وسایل ورزشی عرضه نمایند.

مؤسسان باشگاه ها و افرادی که خواستار دستگاه های ورزشی برای منزل خود می باشند، می توانند نسبت به خرید الپتیکال اقدام نمایند. در واقع استفاده از دستگاه های هوازی، سرعت چربی سوزی را بیشتر می نماید. بدین ترتیب متناسب با میزان و حجم استفاده ای که از دستگاه الپتیکال دارید، می توانید مناسب ترین مدل را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. استفاده از الپتیکال یا همان اسکی فضایی، حرکات بدن همچون فعالیت بالا رفتن از صخره شبیه سازی می شود و در نتیجه میزان کالری مصرفی یا همان چربی سوزی در بدن افزایش پیدا می کند.

از مزایای استفاده از دستگاه الپتیکال، می توان به تقویت عضلات پاها، بهبود تعادل در حرکت، بهبود عملکرد سیستم تنفسی، حفظ تندرستی قلب و ریه و مواردی از این قبیل شد. هم اکنون امکان  خرید دوچرخه ثابت و الپتیکال با برندهای معتبری همچون پاورمکس، پروتئوس، سایتک، مارشال فیتنس، آذیموس، هیدروجیم، ایمپالس و ... از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم باشگاهی بنز فیت به صورت آنلاین فراهم می باشد.

فروشگاه لوازم باشگاهی بنز فیت  

دفتر فروش مرکزی:تهران، استاد حسن بنا، میدان ملت، خیابان امیر کیانوش

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()