این مقاله قصد دارد درباره ویژگی های  اسکی فضایی خانگی مطالبی را در اختیار افراد علاقه مند قرار دهد. اما پیش از آن باید درباره مشخصات، کارکرد و ویژگی های کلی این دستگاه ها بیشتر بدانید.

دستگاه اسکی فضایی و یا الپتیکال را می توان یکی از وسیله های محبوب ورزشی معرفی کرد. این دستگاه هوازی کاربردهای بسیاری مانند کاهش وزن و برخورداری از تمرین های مناسب ورزشی دارد. این دستگاه ها قابلیت ارائه تمرینات کامل بدنی را به وسیله پدال زدن، شبیه سازی راه رفتن، شبیه سازی دویدن، دسته های متحرک و حرکت همزمان با آنها را دارند. این دستگاه ها از فواید و امکانات بسیار زیادی برخوردار هستند.

در ادامه به این موضوع اشاره خواهد شد که اسکی فضایی چیست؟ ویژگی ها و انواع آن چیست؟ اسکی فضایی خانگی چیست؟

پاسخ به این پرسش ها در محتوای مقاله ارائه خواهد شد.

اسکی فضایی چیست؟

اسکی فضایی و یا الپتیکال را می توان دستگاهی هوازی معرفی کرد که کاربردهای بسیار زیادی دارد. این وسیله ورزشی قابلیت شبیه سازی دویدن، راه رفتن و بالا رفتن از پله را دارد. علاوه بر این قابلیت، درگیر شدن و فعالیت اندام بالاتنه نیز به دلیل وجود دسته های متحرک و ثابت در دستگاه رخ خواهد داد.

با توجه به این قابلیت ها می توان اسکی فضایی را به عنوان یک دستگاه چند وجهی در نظر گرفت که قابلیت به حرکت درآوردن اعضای بدن را به طور کامل دارد. دستگاه اسکی فضایی (به این دلیل که یک دستگاه هوازی است) اثری مستقیم روی قلب و عروق و سیستم تنفسی دارد. به این ترتیب سلامتی و افزایش ظرفیت تنفسی را در پی خواهد داشت.

الپتیکال در دسته دستگاه های کم برخورد هوازی قرار می گیرد؛ به عبارت بهتر حین تمرین با این دستگاه، مفاصل دچار فشار و یا لطمه نمی شوند. این ویژگی سبب شده است که اجرای تمرین با اسکی فضایی به مدت طولانی ادامه پیدا کند.

تمرین با اسکی فضایی به دلیل هیجان بالا از خستگی زودهنگام جلوگیری می کند. در ادامه این روند و تمرینات مداوم با دستگاه، کاهش وزن و خوش فرم شدن اندام کاربر به وجود خواهد آمد.

 

ویژگی های اسکی فضایی چیست؟

طراحی و تولید اسکی فضایی و یا الپتیکال بر اساس کارایی متفاوتی که دارند، در دو مدل اسکی فضایی خانگی و اسکی فضایی باشگاهی است و پس از آن به بازار عرضه می شود.

اسکی فضایی خانگی به افرادی پیشنهاد می شود که مشغله کاری زیاد آنها مانع از مراجعه به باشگاه برای ورزش کردن می شود. با وجود اسکی فضایی امکان انجام تمرینات متعدد و گوناگون در منزل وجود دارد تا به سلامتی و دست یابی به تناسب اندام کمک کند.

اسکی فضایی باشگاهی یکی از دستگاه های هوازی است که در باشگاه های بدن سازی توانسته طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند. کاربرد این دستگاه علاوه بر کاهش وزن، سلامتی و رسیدن به اندام متناسب می تواند برای افرادی باشد که اجرای تمرینات سنگین بدن سازی را در برنامه های ورزشی خود می گنجانند؛ چنین افرادی می توانند اسکی فضایی را مورد استفاده قرار دهند تا بدن خود را برای شروع ورزش گرم کنند و آمادگی جسمانی خود را افزایش دهند.

ویژگی های اسکی فضایی خانگی شامل چه مواردی است؟

یا الپتیکال خانگی، کاربردها و طرفداران بسیاری دارد. در صورت تمرینات پی در پی روی دستگاه الپتیکال، کاربر به تناسب اندام خواهد رسید، شاهد تقویت قابل توجه سیستم قلبی و عروقی خود خواهد شد و به این ترتیب با سلامتی بیشتری به زندگی خود ادامه خواهد داد.

اکثر افراد در جستجوی روشی برای کاهش وزن هستند تا به تناسب اندام ایده آل خود برسند؛ از روش های موثر برای سوزاندن کالری، پدال زدن روی آن است. به عبارت بهتر می توان گف که این دستگاه، تمامی اعضای بدن را در بخش بالاتنه و پایین تنه درگیر فعالیت خواهد کرد.

تمرین کردن با این دستگاه قابلیت درگیر کردن عضلات اصلی را در سر تا سر بدن دارد. به این ترتیب تقویت عضلات نیز به تدریج پس از استفاده از اسکی فضایی به وجود خواهد آمد. اسکی فضایی و یا الپتیکال خانگی با به کارگیری عضلات چهارسر ران، عضلات سرینی، عضلات پشت ساق پا و همسترینگ سبب می شود که این نواحی بدن نیرومند شوند و فرم بهتری بگیرند. همچنین، افزایش قدرت و استقامت عضلانی در نتیجه کار با این دستگاه رخ خواهد داد و به این ترتیب انجام فعالیت های روزانه آسان تر خواهد شد و افراد امور روزمره خود را راحت تر اجرا خواهند کرد.

 

اسکی فضایی خانگی دو عملکرد متفاوت از خود نشان می دهد. عملکرد الکترومگنتی در این دستگاه امکان استفاده از برنامه های تمرینی ذخیره شده در حافظه این مدل از دستگاه را به کاربر می دهد. عملکرد دیگر این دستگاه که مگنتی نام دارد قابلیت تغییر مقاومت پدال زدن روی این دستگاه را به صورت دستی دارد؛ همچنین قابلیت اجرای تمرینات با شدت دلخواه را نیز دارد.

آنچه بهتر است در پایان مقاله بدانید

اسکی فضایی خانگی را می توان دستگاهی هیجان انگیز به شمار آورد که می تواند برای اجرای تمرینات روزانه مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه از دسته های ثابت و متحرک در قسمت بالا تنه برخوردار است و به همین دلیل سبب خواهد شد که دست ها، شانه ها، کتف و به طور کلی اندام های بالا تنه درگیر شوند و فعالیت داشته باشند.

با توجه به این موارد می توان اسکی فضایی خانگی را به عنوان یک دستگاه هوازی کامل معرفی کرد که در زمینه ورزش کردن مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت بهتر با تمرین روی این دستگاه و پدال زدن روی این دستگاه ورزشی پرکاربرد می توان تمامی اعضای بدن را درگیر کرد و به فعالیت وا داشت؛ حرکت دست ها روی دسته های متحرک نیز به این روند ( درگیر کردن اعضای بدن) کمک خواهد کرد. این کار از طریق این دستگاه ورزشی به گونه ای انجام خواهد شد که کاربر احساس خستگی نکند.

خرید از هایپرجیم

انواع اسکی فضایی خانگی و اسکی فضایی باشگاهی در برندهای معتبر جهانی در فروشگاه تجهیزات ورزشی هایپرجیم وجود دارد تا رضایت مشتریان را جلب کند. انواع این دستگاه های ورزشی در این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دارند.

فروشگاه اینترنتی اسکی فضایی و یا الپتیکال خانگی نیز در سایت هایپرجیم برای افراد علاقه مند آماده خدمات رسانی است. این خدمات شامل امکان مشاهده انواع اسکی فضایی همراه با جزئیات و اطلاعات کامل و امکان خرید اسکی فضایی در صورت نیاز و تمایل کاربر است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()