زمانی که صحبت از استفاده از اسکی فضایی باشگاهی می‌شود، همه چیز تحت شعاع قرار می‌گیرد. می‌توانید در باشگاه تنوع تمرینی را تجربه کنید و دیگر از ورزش‌های خسته کننده موجود اذیت نشوید. بدین ترتیب راحت‌تر چربی سوزانده و تمرین می‌کنید.

از عوامل مهم در یکنواخت نبودن تمرینات این کالا است که موارد مختلفی را هم زمان با خود دارد. بهتر است که در هنگام تمرین به هیچ وجه خسته نمی‌شوید و به علت تمرکز همیشگی، همواره تمرکز خواهید داشت.

اسکی فضایی باشگاهی و تمرینات مؤثر

اسکی فضایی به دلایل خوبی از پایه‌های اصلی در باشگاه است که روی مفاصل آسان بوده و تمرین هوازی و کل بدن عالی را فراهم می‌کند. بیضوی همچنین می‌تواند بسیار خسته کننده و تکراری شود. به جای صرف 30 دقیقه بدون فکر روی دستگاه، با انجام یکی از این هشت تمرین به جای آن، زمان خود را به حداکثر برسانید.

چه مبتدی باشید، چه به دنبال تمرین اینتروال با شدت بالا هستید یا می‌خواهید گروه‌های مختلف عضلات را به چالش بکشید، تمرین با چنین دستگاهی برای شما وجود دارد. حتی 1 مورد برای کسانی که عاشق تردمیل هستند وجود دارد!

تغییر شیب

با بازی با شیب روی بیضی عضلات باسن و همسترینگ را هدف قرار دهید. این تمرین کمک می‌کند که پشت بدن خود را تقویت کنید و در عین حال تمرین هوازی خوب نیز داشته باشید. واقعاً با تمرکز بر پایین نگه داشتن پاشنه‌های پا در حالی که روی دستگاه هستید، به پشت خود تمرین خوبی بدهید.

تمرین کل بدن

 برای کار کردن با بدن خود در حالت اسکی فضایی، رها کردن دستگیره‌ها است. استفاده نکردن از دستگیره‌ها در این تمرین به درگیر شدن تمام ماهیچه‌های هسته بدن کمک می‌کند، زیرا برای حفظ تعادل در دستگاه سخت‌تر کار می‌کنید. هرچه سریع‌تر بتوانید پیش بروید، بیشتر در این زمینه موفق‌تر خواهید بود.

درست مانند تردمیل

 برای مواقعی که نمی‌توانید تردمیل خالی در باشگاه پیدا کنید، این تمرین را امتحان کنید. این تمرین به تقلید از احساس دویدن روی تردمیل نزدیک است و حتی ممکن است به یکنواخت کردن گام شما کمک کند. برای اینکه واقعاً احساس کنید روی تردمیل هستید، دسته‌های اسکی را نگیرید. در عوض، بازوهای خود را در وضعیت دویدن نگه دارید.

زمان کوتاه

وقتی که زمان زیادی ندارید، این تمرین با فاصله کوتاه را امتحان کنید. این تنها 22 دقیقه که شامل گرم کردن و خنک کردن است و فواصل زمانی بسیار کوتاه و مؤثری دارد. استفاده از فواصل سریع، تمرین را شدید می‌کند و برای سوزاندن کالری عالی است.

مبتدی

 اگر با دستگاه الپتیکال تازه کار هستید یا به طور کلی ورزش می‌کنید، این تمرین ابتدایی را امتحان کنید. این دستگاه از تمام ویژگی‌های مختلف دستگاه استفاده می‌کند که ایده می‌دهد چه کاری می‌تواند انجام دهد. با رکاب زدن به جلو، چهار پا را به کار می‌گیرید و با عقب رفتن، عضلات همسترینگ و غنیمت را هدف قرار می‌دهد.

روی فشار دادن دسته‌ها برای کار روی سینه تمرکز کنی و با کشیدن دسته‌ها روی قسمت بالای کمرتان تأثیر می‌گذارد. راهی عالی برای به چالش کشیدن ثبات هسته این است که دسته‌ها را رها کنید و در عین حال سرعت خود را ثابت نگه دارید.

فواصل کوتاه‌تر

از راه‌های فشار دادن فاصله زمانی این است که زمان استراحت بین دوره‌های دوی سرعت را کاهش دهید. با کوتاه کردن زمان بهبودی، آستانه بی هوازی خود را افزایش داده و سیستم قلبی عروقی خود را تقویت می‌کنید. به نظر خوب می آید؟ سپس این تمرین ریکاوری با فواصل بیضی شکل را امتحان کنید.

کل بدن این تمرین 30 دقیقه‌ای کل بدن شما را هدف قرار می‌دهد و در عین حال ضربان قلبتان را نیز بالا می‌برد.

فواصل زمانی این تمرین اینتروال بیضی را انجام دهید که فقط 30 دقیقه فرصت دارید. این بهترین راه برای استفاده حداکثری از کاری است که انجام می‌دهید!

تمرینات استقامتی

برای اینکه بتوانید به نتیجه مطلوب برسید، بهتر است که از آسان به سخت حرکت کنید. این کار بدین صورت خواهد بود که باید در هنگام شروع حرکت آسان آغاز کرده و آرام،‌ آرام این تمرین را سخت‌تر کنید. جایی که فشار کامل روی عضلات احساس شود.

نوع دیگر نیز در این حالت ادامه دادن به حرکت به مدت طولانی خواهد بود که مسافت اولویت باشد. البته این حالت زمانی خوب خواهد بود که هر بار به میزان 200 الی 300 متر افزایش مسیر دهید. فروش اسکی فضایی با امکانات کامل در هایپرجیم انجام می گیرد. 

سخن آخر

تمامی نکات بیان شده می‌تواند به شما در رسیدن به بدنی خوب و سالم بسیار کمک کند. بهتر است که برای تکمیل اطلاعات خودتان به سایت هایپرجیم مراجعه کنید. تمرین اسکی فضایی باشگاهی می‌تواند آسیب‌زا و خسته کننده باشد، البته برای کسانی که اطلاعات ندارند.

در حالی که یکی از بهترین وسایل در جهت تمرین با صلابت خواهد بود. این تمرین می تواند بای لحظات اولیه تمرین عالی باشد. هم عضلات را گرم کنید و هم انرژی بالایی برای ادامه تمرین خود ذخیره نگه دارید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()