این نکات نه تنها کمک می‌کند تا هنگام استفاده از  اسکی فضایی باشگاهی حالت بدنی مناسب خود را حفظ کنید، بلکه مطمئن شوید که حداکثر کالری را می‌سوزانید و از آسیب‌هایی که می‌توانند شما را از بازی خارج کنند، جلوگیری کنید.

در کارکردن با اسکی فضایی باشگاهی صاف بایستید

وضعیت مناسب به کاهش فشار عضلانی و احتمال آسیب در حین انجام تمرینات با اسکی فضایی باشگاهی کمک می‌کند. همچنین باعث درگیر شدن قسمت مرکزی بدن و افزایش طول شکم می‌شود و علاوه بر تمرینات پایین تنه به تمرینی برای بالاتنه نیز می‌دهد. به محل قرارگیری شانه‌هایتان نیز توجه کنید. باید پایین و عقب باشند، نه نزدیک گوشتان.

اگر خسته شده و متوجه خمیدگی شدید، دستگاه را به عقب فشار دهید یا شیب را پایین بیاورید تا زمانی که بتوانید نفس خود را بگیرید. بهتر است که شدت را کاهش دهید تا بتوانید وضعیت بدنی خوبی داشته باشید، نه اینکه فرم خود را از دست بدهید و سعی کنید با تمرین شدیدتر همگام شوید.

به دسته‌ها تکیه نکنید

در این مورد، به دستگیره‌ها نیز تکیه نکنید. اکثر بیضوی‌ها دارای دو دسته هستند. دستگیره‌های بیرونی که با پدال‌های پا و مجموعه‌ای ثابت از دسته‌ها درست نزدیک کنسول حرکت می‌کنند.

هنگامی که شروع به خستگی می‌کنید، ممکن است به طور طبیعی بخواهید به دسته‌های ثابت تکیه دهید تا وزن خود را تحمل کنید و استرس را از پاهای خود دور کنید، اما در مقابل این فشار مقاومت کنید. این نه تنها کالری سوزی را کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند باعث سفتی و ناراحتی عضلانی شود و به طور کلی تمرین بدی است.

دستگیره‌ها را نگه دارید

در حالی که برای سهولت تمرین خود نباید به دسته‌های ثابت تکیه دهید، اما باید دسته‌های متحرک را نگه دارید که بالاتنه خود را وارد تمرین کنید. به جای اینکه اجازه دهید دسته‌ها بازوهایتان را حرکت دهند، از قدرت خود برای فشار دادن و کشیدن آنها با حرکات رکاب زدن خود استفاده کنید.

در حالی که پاهایتان همچنان بیشتر تمرین را انجام می‌دهند، این کار روی تمام عضلات بازوها نیز کار می‌کند، بنابراین می‌توانید هر بار یک تمرین کامل بدن انجام دهید.

روی انگشتان پا بایستید

اگر تمام وزن خود را روی انگشتان پا یا توپ‌های پای خود بیندازید، می‌تواند استرس بیشتری به زانوهایتان وارد کند و شما را برای درد و آسیب آماده کند. همچنین به همین دلیل است که برخی از افراد هنگام ورزش روی الیپتیکال دچار بی حسی یا گزگز در پاها و پاها می‌شوند.

این کالا برای تقلید حرکت طبیعی دویدن طراحی شده‌اند، اما فشار کمتری بر مفاصلتان وارد می‌کنند. هنگامی که روی دستگاه اسکی فضایی باشگاهی هستید، باید سعی کنید پاهای خود را به روشی مشابه زمانی که در حال دویدن هستید، حرکت دهید. این بدان معناست که وزنتان باید به طور مساوی روی پاهایتان توزیع شود و با هر حرکت پدال باید در تمام طول پای خود غلت بزنید.

از حواس پرتی بگذر

تماشای تلویزیون یا خواندن کتاب در حین ورزش راهی آسان برای سریع‌تر گذراندن زمان به نظر می‌رسد، اما عوامل حواس پرتی معمولاً مانع از اثربخشی تمرین می‌شوند. اگر واقعاً می‌خواهید در ترکیب بدن یا سلامت قلب خود پیشرفت‌های فیزیکی ایجاد کنید، آن را 30 دقیقه تا 1 ساعت حساب کنید.

به جای تماشای تلویزیون یا مطالعه، هدفون گذاشته و به موسیقی گوش دهید. تحقیقات نشان می‌دهد که همراه کردن تمرین با موسیقی شاد نه تنها باعث می‌شود که تلاش بیشتری انجام دهید، بلکه باعث می‌شود در حین انجام آن احساس نشاط بیشتری داشته باشید.

مقاومت را بالا ببرید

کار در برابر مقاومت نه تنها به شما تمرین بهتری می‌دهد، بلکه قوی‌ترتان می‌کند، به عضله سازی، افزایش قدرت و بهبود استقامت کمک خواهد کرد. به جای اینکه در کمترین میزان مقاومت بمانید، زیرا احساس راحتی می‌کنید، به تدریج مقاومت خود را در طول تمرین افزایش دهید تا زمانی که به اندازه کافی سخت کار کنید که انجام مکالمه بسیار دشوار باشد.

هنگامی که به آن نقطه رسیدید، به تدریج دوباره شروع به کاهش مقاومت کنید تا زمانی که به دوره خنک شدن خود برسید. این افزایش و کاهش تدریجی نه تنها استقامت ایجاد می‌کند، بلکه به جلوگیری از سازگاری بدنتان کمک می‌کند و تمرینات را کارآمد و جالب نگه می‌دارد.

شیب را افزایش دهید

وقتی شیب خود را روی صفر تنظیم کنید، مانند دویدن بر سطح صاف است. در حالی که این هنوز تمرین خوب است، اما به اندازه دویدن از 1 تپه چالش برانگیز یا کالری سوزی نیست. وقتی شیب را افزایش می‌دهید، تلاشی را که برای بالا رفتن از یک شیب لازم است تقلید می‌کنید. یکی از مراکز معتبر فروش اسکی فضایی خانگی ، هایپرجیم است.

هرچه شیب بیشتر باشد، شیب تندتر است که همچنین به این معنی است که هر چه شیب بیشتر باشد، بیشتر عضلات باسن خود را کار می‌دهید.

سخن آخر

برای اینکه بتوانید کارکردی درست در استفاده از اسکی فضایی باشگاهی داشته باشید، این موارد از اولیه‌ترین نکات خواهد بود که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. برای خرید می‌توان به سایت هایپرجیم مراجعه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()