امروزه دستگاه‌های جدید ورزشی به بازار عرضه شده است که به وسیله آن‌ها شما می‌توانید در باشگاه از آن استفاده کنید یا حتی با خرید این محصولات روتین ورزشی خود را در خانه انجام دهید. یکی از این چندین مدل دستگاه‌های ورزشی  اسکی فضایی نام دارد. ممکن است شما این محصول را در باشگاه‌های خود مشاهده کرده‌اید و روند کار با این محصولات به این صورت است که باید بوسیله پاهایتان روی پدال‌ آن قرار گرفته و دسته‌های آن را نیز با دستان خود بگیرید‌.

سپس به صورت ضربدری شروع به حرکت کنید. این مدل از دستگاه‌ها که به عنوان پیشرفته‌ترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌های ورزشی به شمار می‌آید، توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کرده و علاوه بر آن آسیب‌های کمتری را به بدن و مفصل‌های شما وارد می‌کند. اگر می‌خواهید از این محصول اطلاع کافی داشته باشید، کافی است با هایپرجیم همراه باشید.

اسکی فضایی مناسب چه نوع عملکردهایی است؟

همانطور که گفتیم این دستگاه از مزیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است. شما با انجام یک دوره از این تمرین‌ها فشار کمتری را به مفاصل خود وارد کرده و به تقویت عضلات کششی ران و پاهای خود کمک شایانی می‌کنید. به همین دلیل به افرادی که مشکل درد زانو یا مفاصل پا دارند پیشنهاد می‌شود که از این دستگاه به جای تردمیل استفاده کنند. زیرا با طراحی مناسب و انجام حرکات ضربدری این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که فشار کمتری روی مفاصل خود وارد کرده و بتوانید به راحتی تمرین‌های ورزشی را انجام دهید.

ورزش‌های مناسب بواسطه اسکی فضایی

بیشتر افراد از این دستگاه برای ورزش‌های هوازی خود بهره‌مند می‌شوند زیرا اگر شما به مدت یک روز روی این دستگاه شروع به تمرین کنید ضربان قلب و گردش خون شما را بالا می‌برد و به اکسیژن رسانی و تقویت گردش خون شما کمک شایانی می‌کند. به همین دلیل چون در مدت زمان کوتاه ضربان قلب شما افزایش پیدا می‌کند و سرعت سوخت و سازتان افزایش و سبب کاهش کلسترول و کالری بدن انسان می‌شود از این دستگاه استفاده می کنند. به عبارت دیگر می‌توان گفت که افراد به همان اندازه که روی این دستگاه شروع به فعالیت می‌کنند به همان اندازه انرژی و کالری از دست می‌دهند.

همچنین افرادی که به دنبال کاهش کلسترول و چربی سوزی بدن خود هستند هر چه بیشتر با این دستگاه فعالیت داشته باشند کالری زیادی هم از دست خواهند داد. به دلیل این که ورزش و انجام فعالیت ورزشی با این وسیله آسان و راحت است بسیاری از افراد مایل هستند برای کاهش وزن خود از اسکی فضایی برخوردار شوند.

هنگامی که شما ورزش هوازی به‌واسطه این دستگاه را انجام می‌دهید سبب افزایش ضربان قلب شما می‌شود و به همین دلیل بدنتان تمایل به کسب اکسیژن بیشتری دارد و همین امر ظرفیت ریه شما را نیز افزایش می‌دهد. این دستگاه نه تنها به تقویت عضلات دست و پاهای شما کمک می‌کند، بلکه سبب تقویت تمام اعضای داخلی بدن شما نیز می‌شود.

ویژگی‌های مثبتی که می‌توانید بواسطه ورزش با آن بدست آورید

همانطور که می‌دانید انجام هر نوع ورزشی به روند پیشرفت سلامتی بدن، تناسب اندام، بهبودی عملکرد اعضای داخلی بدنتان کمک زیادی می‌کند. ورزش روی اسکی فضایی نیز از این موضوع مستثنی نیست و رضایت زیادی را پس از انجام این ورزش‌ها به همراه می‌آورد. از جمله ویژگی‌های مثبت که می‌توان برای آن یاد کرد این است که پس از مدتی از تراکم استخوان شما پیشگیری می‌کند و به بهبود و مقاومت آن‌ها می‌افزاید. کاهش تراکم استخوان بیشتر در زنانی که با مشکل پوکی استخوان دست به گریبان هستند دیده می‌شود و با انجام ورزش می‌توانید ماهیچه‌های خود را مستحکم‌تر کنید که با افزایش سن با مشکلات زیادی روبه‌رو نشوید. خرید اسکی فضایی باشگاهی را در برند های معتبر انجام دهید.

کلام آخر

ممکن است شما در باشگاه خود با انواع دستگاه‌های ورزشی شروع به تمرین کرده باشید اما از اسم‌های آن‌ها آگاهی ندارید! اسکی فضایی یکی از دستگاه‌هایی است که قطعاً در هر باشگاهی وجود دارد و شما تمرینات ورزشی به صورت ضربدری را روی آن انجام می‌دهید.

 این دستگاه بیشتر برای فعالیت‌های هوازی و افرادی که تمایل به سوزاندن کالری و چربی اضافه خود دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. با روند ضربدری و فعالیت بدنی زیادی که برای افراد فراهم کرده است توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند و حتی افراد زیادی خواهان خرید این دستگاه ورزشی برای خانه‌های خود هستند.‌

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()