برنامه ریزی داشته باشید

ممکن است با انجام برنامه ای مشخص نتایج خوب بگیرید اما این دلیل نمی شود که این برنامه را ثابت نگه دارید. بدن ما خیلی زود به برنامه ها عادت می کند و دیگر پاسخ دهی اولیه را نخواهید دید بنابراین سعی کنید از برنامه های ورزشی متعدد جهت جلوگیری از این روند با  اسکی فضایی خانگی استفاده کنید.

آشنایی با برنامه های خود دستگاه

برای اسکی فضایی نیز مانند دیگر دستگاه های ورزشی از قبل برنامه هایی روی آن تنظیم شده که با توجه به وزن، موقعیت و هدفتان میتوانید آنها را انتخاب و طبق برنامه پیش بروید. همچنین در دستگاه هایی که اخیراً با تکنولوژی پیشرفته ساخته شده، امکان اتصال به اینترنت و دانلود برنامه های ورزشی دلخواهتان را خواهید داشت.

جهت استفاده از امکانات و گرفتن برنامه ورزشی متناسب شما باید سن و وزن دقیق خود را وارد تنظیمات دستگاه کنید، اسکی فضایی هوشمند بوده و میتواند ضربان قلب و مقدار دقیق کالری سوزانده شده کاربر را محاسبه کند.

شروع استفاده از دستگاه اسکی فضایی

  • همزمان با قرار دادن پاها روی پدال دست خود را نیز به دستگیره ها بگیرید تا تعادلتان به هم نخورد.
  • پاها کامل صاف باشد و با دستتان دستگیره ها را حرکت دهید. این دستگاه برای درگیر کردن کامل عضلات شانه ها و پایین تنه ساخته شده، اما اگر مایل بودید و توانایی زیادی برای حفظ تعادل روی اسکی فضایی داشتید میتوانید دسته را نگه ندارید.
  • سرعتی ثابت برای پا زدن داشته باشید. دقت کنید زمانی که پای شما به سمت پایین کشیده شد باید دستتان را به سمت بدن خود بکشید.
  • دقت داشته باشید هنگام کار با اسکی فضایی کمر و ستون فقرات خود را صاف نگه دارید و اجازه دهید بدن انحنای طبیعی خود را داشته باشد.
  • هنگام پدال زدن کمی پای خود را خم کنید به صورتی که هیچ گونه فشاری در این ناحیه حس نکنید. سعی کنید تا جای ممکن روان پدال بزنید و از قفل شدن زانوها جلوگیری کنید.

ورزش با اسکی فضایی راحت بوده و تنها لازم است این نکات ساده را رعایت کنید.

هایپر جیم می گوید اگر قصد دارید  خرید اسکی فضایی را انجام داده و با این دستگاه کالری بسوزانید و عضله سازی مناسب داشته باشید، برای شروع کار بهتر است در هفته 3 جلسه تمرین به مدت نیم ساعت داشته باشید. با توجه به بازدهی و توانمندی بدنتان تعداد و زمان تمرین ها را افزایش دهید.

سخن آخر

امیدواریم با مطالعه این مطلب نکات آموزش استفاده از اسکی فضایی خانگی که یکی از بهترین دستگاه های ورزشی در خانه است را  به خوبی متوجه شده باشید. همچنین با رعایت دستورالعمل ها با داشتن اسکی فضایی در خانه یک باشگاه خوب داشته باشید. پس اگر به دنبال رسیدن به تناسب اندام سوزاندن چربی های مزاحم بدنتان هستید هرچه زودتر دستگاه ورزشی اسکی فضایی را از فروشگاه هایپر جیم سفارش دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()