با قابلیت های این دستگاه بیشتر آشنا شوید

همانطور که می دانید بسیاری از دستگاه ها دارای خواص و ویژگی هایی است که با دانستن آن ها می توانید با این وسایل راحت تر ارتباط برقرار کنید. با چند نمونه از ویژگی های آن آشنا شوید

  1. مقاومت ترمز دستگاه: داشتن مقاومت بالای ترمز الکترومغناطیسی یکی از ویژگی های مثبت اسکی فضایی خانگی به شمار می آید که شما می توانید هر موقع که بخواهید دستگاه را از حرکت متوقف کنید.
  2. پدال: پدال ها یکی از قطعات مهم اسکی فضایی خانگی به حساب می آید به این دلیل که وزن شما توسط پاهایتان روی پدال قرار می گیرد و به همین دلیل به نوعی طراحی و ساخته شده است که از مقاومت و استقامت بالایی برخوردار است.
  3. اندازه و سایز محصولات: به دلیل تقاضای زیاد خرید اسکی فضایی و همچنین استفاده کاربردی از این محصولات سبب شده است که در اندازه و سایز های مختلفی ساخته و عرضه بازار شود. 
  4. داشتن برنامه هایی از پیش تعیین شده: یکی از ویژگی های مثبت که می توان از اسکی فضایی خانگی یاد کرد این است که با داشتن برنامه های از پیش تعیین شده به عنوان مثال برنامه هایی برای کاهش وزن و چندین برنامه تمرینی دیگر سبب شده است که کار شما را برای داشتن یک برنامه روتین مناسب ورزشی راحت تر کند. با تنظیم روی این برنامه ها قادر خواهید بود که از مدت زمان و تعداد تمرین های ورزشی آگاه شوید  .
  5. صفحه نمایشگر دیجیتالی: اولین چیزی که ممکن است توجه شما را جلب کند صفحه نمایشگر دیجیتالی این محصول است که در ویژگی های LED و LCD قابل خریداری است. نمایشگرهای LCD با داشتن نور پس زمینه مناسب راحتی شما را به همراه می آورد و اگر از قد بلندتر یا کوتاه تری برخوردار هستید، نمایشگرهای LED مناسب شما است.

    فروشگاه هایپرجیم

    نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

    تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

    آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()