اثرات منفی کم روی سایر بخش های بدن

با استفاده از دستگاه اسکی فضایی افراد قادر به انجام تمرینات هوازی مختلف و کالری سوزی بالا هستند، بدون اینکه اثرات منفی روی مفاصل آن‌ها داشته باشد.

افراد زیادی از دستگاه اسکی فضایی خانگی برای چربی سوزی و کاهش وزن استفاده می کنند. انجام تمرینات مختلف با استفاده از برخی تجهیزات ورزشی سبب فشار به مفاصل و آسیب دیدگی های مختلف می شود. در صورتی که کار با این دستگاه یکی از بهترین پیشنهادها برای افرادی است که می خواهند با انجام تمرینات ورزشی وزن خود را کاهش دهند و وزن آن‌ها فشار زیادی به مفاصل وارد نکند.

اسکی فضایی خانگی دستگاهی با عملکرد الکترومگنتی و مگنتی

از دیگر مزایای خرید اسکی فضایی خانگی عملکرد آن است. در الپتیکال با عملکرد الکترومگنتی این امکان وجود دارد که کاربر از برنامه های تمرینی ذخیره شده در حافظه دستگاه استفاده کند.

در دستگاه الپتیکال با عملکرد مگنتی نیز کاربر به صورت دستی مقاومت پدال زدن روی اسکی فضایی را تغییر داده و تمرینات با شدت های بالا و پایین انجام می دهد.

نیاز به فضای کم در منزل

از دیگر مزایای اسکی فضایی خانگی حجم کمتر آن در مقایسه با بسیاری از دستگاه های ورزشی دیگر است. کاربران می توانند در زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنند، آن را جمع کرده و کنار بگذارند.

کلام آخر

یکی از مهم ترین مزایای اسکی فضایی خانگی و سایر تجهیزات ورزشی احساس رضایت درونی و حس اعتماد به نفس پس از تناسب اندام و انجام تمرینات ورزشی مختلف است.

چنانچه شما نیز به فکر خرید دستگاه اسکی فضایی هستید؛ اما احساس می کنید که برای خرید تجهیزات ورزشی، نیاز به مشاوره دارید، مشاوران هایپرجیم آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. مشاوره قبل از خرید به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 544
نمایش همه
علاقه مندی ها ()