نکات مهم در خرید اسکی فضایی هایپرجیم

در هنگام خرید از فروشگاه هایپرجیم با تنوع بالایی از الپتیکال ها مواجه می شوید که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فردی دارند. چنانچه از فاکتورهای مهم در خرید  اسکی فضایی آگاه باشید، در خرید این دستگاه ورزشی گیج نخواهید شد.

ابعاد دستگاه

رایج ترین ابعاد برای این دستگاه ورزشی 180 در 70 سانتی متر است؛ اما بدان معنا نیست که تمام دستگاه های موجود در بازار در این ابعاد هستند. بنابراین پیش از خرید دستگاه مورد نظر خود ابعاد آن و فضایی که در اختیار دارید را در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که فضای مورد نظر شما باید به گونه ای باشد که تا شعاع 50 سانتی متری این دستگاه هیچ وسیله دیگری قرار نداشته باشد. به این ترتیب با خیالی آسوده با اسکی فضایی خود تمرین خواهید کرد.

وزن محصول

وزن دستگاه نیز از دیگر نکات مهم در  خرید اسکی فضایی خانگی به شمار می آید. تعجب نکنید؛ دستگاه هایی که وزن کمی دارند، در هنگام پدال زدن دچار لغزش و تکان های شدید می شوند. این مسئله در نهایت منجر به از دست رفتن تعادل و تمرکز شما در طول تمرین می شود. از این رو بهتر است که در خرید اسکی فضایی سراغ دستگاه هایی بروید که وزن آن ها بیش از 30 کیلوگرم باشد.

وزن تحملی دستگاه

از دیگر نکات مهم در خرید اسکی فضایی میزان وزنی است که این دستگاه تحمل می کند. معمولا برندهای تولید کننده میزان وزنی را که مدل مورد نظر شما تحمی می کند، در بروشور دستگاه می نویسند. از این رو با توجه به وزن اعضای خانواده و به طور کلی کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نوع مقاومت الپتیکال

این دستگاه ها با دو نوع عامل مقاومتی در بازار به فروش می رسند؛ مقاومت مکانیکی و مغناطیسی. در نوع مکانیکی هر چه بیشتر پدال می زنید، با مقاومت بیشتری مواجه می شوید. این در حالیست که در مقاومت مغناطیسی کاربر می تواند میزان مقاومت را تعیین کند. این روزها بیشتر دستگاه ها دارای مقاومت مغناطیسی هستند.

صندلی دستگاه

اسکی های فضایی انواع مختلفی دارند؛ برخی از آن ها دارای صندلی هستند و برخی دیگر خیر. در تمرین با دستگاه های دارای صندلی مانند دوچرخه سواران خواهید بود. عدم وجود صندلی نیز سبب می شود که شما به صورت سرپایی از این دستگاه ورزشی استفاده کنید.  

اسکی فضایی هایپرجیم؛ بهترین الپتیکال های موجود در بازار

این روزها پیدا کردن فروشگاهی معتبر که دستگاه های باکیفیت را با قیمت منصفانه در اختیار مشتری قرار دهند، بسیار معدود است. چنانچه شما نیز به دنبال چنین فروشگاهی هستید، بهترین انتخاب برای شما هایپرجیم خواهد بود. بهترین ها در این فروشگاه انتظار شما را می کشند.  

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()