تمام افرادی که ورزش می‌کنند به دنبال این هستند که آسیب‌ هایی که آن ورزش به بدنشان می‌ رساند در کمترین درجه ممکن باشد. اکثر افرادی که با ورزش سر و کار دارند با اسکی فضایی باشگاهی آشنایی دارند. هنگام ورزش کردن به جز شناختی که از این دستگاه باید داشته باشید بهتر است با مزایا و معایب آن هم آشنا شوید. فروشگاه هایپرجیم که بهترین لوازم های ورزشی رو ارائه می دهد قصد داره  اسکی فضایی باشگاهی را از لحاظ خوبی و بدی هایی که دارد بررسی کند.

زمان کمتر کالری سوزی بیشتر

همانطور که اشاره کردیم وقتی با این دستگاه ورزش می کنید عضلات بالا و پایین تنه با هم درگیر می شوند. هر چه درگیری عضلات بیشتر، کالری سوزی زیاد اتفاق می افتد در نتیجه کاهش وزنی سریع و چشم گیر خواهید داشت.

تمرینی با لذت

این دستگاه برنامه های متنوعی برای ورزش دارد. تنوع ورزش در کنار فشار کم تمرین و اندازه گیری ضربان قلب از مهمترین ویژگی های ورزش با این دستگاه است. به همین دلیل ورزش با این دستگاه لذت بخش خواهد بود.

معایب اسکی فضایی باشگاهی

تمام دستگاه ها ورزشی مزایایی دارند مسلما در کنار این خوبی معایبی هم خواهند داشت از جمله:

حرکت ساده

درسته که در هنگام ورزش با این دستگاه عضلات بیشتری درگیر می شوند اما به علت ساده بودن و سبک بودن حرکات ممکن است برای برخی از افراد کالری سوزی کمتری داشته باشد؛ زیرا این دستگاه فقط در زمان شیب و مقاومت بالا کالری سوزی بیشتری دارد در غیر این صورت لاغری دیرتر اتفاق خواهد افتاد.

اسکی فضایی باشکاهی را ازفروشگاه هایپرجیم بخرید

فروشگاه هایپرجیم وارد کننده وسایل ورزشی از کشورهای تایوان، چین، کره، اسپانیا و فنلاند است. علاوه بر تضمین اصالت کالا با ارایه خدمات پس از فروش توانسته محبوبیت خاصی در میان ورزشکاران از مبتدی تا پیشرفته بدست بیاورد. از فروشگاه هایپرجیم با اطمینان و راحت خرید اسکی فضایی را انجام دهید و به اندامی مناسب برسید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()