مزایای استفاده از اسکی فضایی خانگی فروشگاه هایپرجیم

فکر می کنید چرا اسکی فضایی خانگی به این اندازه محبوب است؟ بیایید نگاهی به مزایای استفاده از این دستگاه بیندازیم.

سهولت در تمرین با این دستگاه

تمرین با این دستگاه بسیار آسان است و بدون فشار آوردن به مفاصل زانو پیش می رود. در واقع عملکرد این دستگاه روی بدن مانند دویدن و پیاده روی است با این تفاوت که فشار وارد شده به زانوها و مفاصل با این دستگاه به حداقل می رسد.

چربی سوزی بالا

بسیاری از افراد تازه کار تصور می کنند که اسکی فضایی تاثیر کمی از نظر تمرینی دارد. دلیل این تصور اشتباه آن ها نیز این است که این دستگاه فشار کمی به بدن وارد می کند. اما زمان آن رسیده که این اشتباه غلط و رایج را کنار بگذارید. این دستگاه یکی از تاثیرگذارترین تجهیزات ورزشی به شمار می آید و عملکرد فوق العاده ای در افزایش استقامت، تقویت عضلات و حفظ تعادل دارد.

ویژگی های اسکی فضایی خانگی فروشگاه هایپرجیم

پیش از خرید این دستگاه ورزشی برای خانه خود ابتدا باید از ویژگی های آن آگاه باشید. بدون اطلاع از ویژگی های این دستگاه در انتخاب بهترین مدل برای تمرین های خانگی خود اشتباه خواهید کرد.

موتور جلو یا عقب

موتور را در این دستگاه ورزشی با نام درایو می شناسند. به طور کلی اسکی های فضایی در دو نوع تولید می شوند؛ برخی از آن ها دارای درایو عقب و برخی از آن ها دارای درایو جلو هستند. معمولا اسکی های فضایی با درایو جلو گزینه مناسب تری برای خانه به شمار می آیند.

فریم ها

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام  خرید اسکی فضایی خانگی باید به آن توجه داشته باشید، اندازه قاب دستگاه است. معمولا دستگاه های سبک تر برای استفاده در خانه گزینه ایده آل تری به نظر می رسند و البته قیمت پایین تری نیز دارند.

اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که دستگاه های سبک تر برای کاربران با وزن بیشتر یا قد بلند گزینه مناسبی نیستند. این کاربران باید سراغ دستگاه های بزرگتر و سنگین تر بروند. بنابراین باید با توجه به وزن اعضای خانواده و فضایی که در اختیار دارید، یکی از بهترین مدل های اسکی فضایی خانگی فروشگاه هایپرجیم را انتخاب کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 516
نمایش همه
علاقه مندی ها ()