فاکتورهای مهم در هنگام اسکی فضایی باشگاهی

در هنگام خرید این دستگاه ورزشی بهتر است که فاکتورهایی را در نظر بگیرید. توجه به این فاکتورها شما را در خرید بهترین مدل از اسکی فضایی باشگاهی راهنمایی می کند. در ادامه این فاکتورها را به شما توضیح می دهیم.

نوع حرکت پدال ها

نوع حرکت پدال ها معمولا در این دستگاه ها به دو صورت وابسته و مستقل است. اما تفاوت میان این دو چیست؟

در دستگاه هایی با حرکت وابسته حرکت یک پدال بر پدال دیگری تاثیر می گذارد. به این ترتیب حرکت روی این دستگاه را آسان تر می کند. اما در حرکت مستقل شما برای حرکت دادن هر کدام از پدال ها به نیرویی ثابت و مستقل نیاز دارید. دستگاه هایی با این حرکت فشار بیشتری به شما وارد می کنند و انرژی بیشتری نیز از شما می گیرند.

امکان پدال زدن معکوس

برخی از مدل های اسکی فضایی باشگاهی فروشگاه هایپرجیم امکان پدال زدن معکوس را برای شما فراهم می کند. دستگاه هایی با این قابلیت فشار همه جانبه روی عضلات شما وارد می کند؛ از این رو با تمرینی حرفه ای و سخت کاربر سریع نر به نتیجه دلخواه می رسد.

دسته ثابت و متحرک

برخی از اسکی های فضایی باشگاهی دسته ثابت دارند. در این دستگاه ها بیشترین تمرکز روی قسمت پایینی بدن است. این در حالی است که برخی از آن ها به دسته متحرک مجهز هستند و تمام قسمت های بدن را در طول تمرین درگیر می کنند.

نوع مقاومت

اسکی های فضایی با دو مقاومت مکانیکی و مغناطیسی تولید می شوند. البته این روزها اکثر دستگاه های موجود در بازار مقاومت مغناطیسی دارند. اما بهتر است پیش از  خرید اسکی فضایی از تفاوت میان این دو مقاومت آگاه باشید.

شیب

اسکی فضایی باشگاهی در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که برخی از آنها امکان تنظیم شیب را دارند. اما تنظیم شیب چه تاثیری دارد؟ شما با این قابلیت می تواندی تمرینات خود را سخت تر یا آسان تر کنید. بنابراین اسکی فضایی هایی که این قابلیت را دارند برای تمام افراد حرفه ای و مبتدی که به باشگاه می آیند، گزینه ایده آلی به نظر می رسند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()