دیگر نیازی به دستگاه های ورزشی دیگر نخواهید داشت

اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم برای تمرینات ورزشی روزانه شما کافی است. این دستگاه شما را در موقعیت تمرینی منظمی قرار می دهد که به صورت خودکار تمامی عضلات شما درگیر می شود. به این ترتیب به غیر از اسکی فضایی دیگر چه نیازی به تجهیزات ورزشی دیگر خواهید داشت؟

ویژگی های دستگاه اسکی فضایی

پیش از خرید این دسنگاه ورزشی بهتر است که با ویژگی های آن آشنا باشید. در این صورت انتخاب بهتری در خرید اسکی فضایی فروشگله هایپرجیم خواهید داشت. در ادامه شما را با ویژگی های این دستگاه ورزشی آشنا می کنیم.

امکان تغییر شیب دستگاه

با توجه به نیازهای خود می توانید شیب دستگاه را تغییر دهید. شیب این دستگاه با توجه به نیاز شما زیاد یا کم می شود. با تغییر شیب در این دستگاه تمرین شما سخت یا آسان می شود. به این ترتیب میزان کالری که با این دستگاه می سوزانید نیز تغییر می کند.

امکان پدال زدن به جلو و عقب

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه ورزشی امکان پدال زدن به جلو با عقب است. با این تمرین ساده شما می توانید تمامی عضلات پاهای خود را درگیر کنید.

با اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم ظرفیت هوازی خود را افزایش دهید

ظرفیت هوازی در تناسب اندام اهمیت زیادی دارد. ظرفیت هوازی به این صورت است که اگر بالا باشد، شما توانایی انجام فعالیت ها برای مدت طولانی را خواهید داشت. بدون شک تمرین بدون توقف در مدت طولانی تاثیر بیشتری بر اندام شما می گذارد. می دانید چرا؟

هر چه اسکی فضایی ظرفیت هوازی را در شما بالا ببرد، میزان ضربان قلب شما افزایش می یابد. به این ترتیب کالری سوزی در بدن شما نیز بیشتر می شود و این همان چیزی است که شما به دنبالش هستید. به همین دلیل است که در کمترین زمان استفاده از این دستگاه ورزشی آن نتیجه ای که به دنبالش هستید را مشاهده خواهید کرد.

اسکی فضایی را از فروشگاه ما با قیمت مناسب بخرید

اگر در کنار کیفیت قیمت خرید اسکی فضایی باشگاهی نیز برای شما اهمیت دارد، هایپرجیم بهترین انخاب برای شما محسوب می شود. اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم تنوع بسیار بالایی دارد که قیمت های متنوعی را شامل می شود. با خرید از این فروشگاه از کیفیت دستگاه ورزشی خود اطمینان داشته باشید. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()