خرید بهترین اسکی فضایی باشگاهی از هایپرجیم:

در خصوص توضیح اسکی فضایی می توان گفت که این وسیله در دو نوع باشگاهی و خانگی تولید شده است.

از نوع اسکی فضایی خانگی بیشتر در خانه ها استفاده می شود زیرا میزان استفاده و فشار به دستگاه محدود می باشد، اما در نوع اسکی فضایی باشگاهی میزان استفاده بسیار بالاتر و فشار به دستگاه بیشتر می باشد بنابراین کیفیت و استحکام در این نوع از اسکی فضایی بسیار حائز اهمیت است.

از اسکی فضایی باشگاهی ورزشکاران برای انجام فعالیت های ورزشی هوازی استفاده می کنند، برخی از ورزشکاران نیز از این وسیله سودمند برای گرم کردن عضلات خود قبل از تمرینات سنگین بهره می گیرند.

اسکی فضایی باشگاهی چیست:

یکی از امتیازات شاخص این وسیله کاهش وزن و کالری سوزی می باشد، همچنین میتواند ماهیچه ها و عضلات پایین تنه و بالا تنه را به طرز چشمگیری تقویت کند. یکی از توانایی های این دستگاه مجبور کردن تمامی اندامهای پایین تنه و بالا تنه به فعالیت می باشد. بنابراین چنانچه ورزشکاری دارای یک برنامه تمرینی منظم و یک برنامه غذایی حرفه‌ای باشد، به راحتی می تواند به زیبایی اندام و تناسب فیزیکی دست پیدا کند.

اسکی فضایی باشگاهی به دو گروه تقسیم می شود این دو گروه عبارت است از:

اسکی فضایی باشگاهی با صندلی

اسکی فضایی باشگاهی بدون صندلی.

از هر کدام از این دو نوع، شخص ورزشکار می تواند بسته به ویژگی های فردی خود استفاده کند. مثلاً افرادی که با مشکلات حرکتی مواجه هستند بهتر است از نوع با صندلی آن استفاده کنند.

اسکی فضایی باشگاهی دارای نمایشگری می باشد که مواردی مانند سرعت، ضربان قلب، کالری و مسافت را به کاربر نمایش می دهد.

فروشگاه هایپرجیم عرضه کننده انواع مختلف اسکی فضایی باشگاهی می باشد، تمامی محصولات فروشگاه هایپرجیم دارای ضمانت نامه و اصالت کالا می باشند بنابراین می‌توانید در این مرکز خریدی مطمئن داشته باشید.

ویژگی های اسکی فضایی باشگاهی در هایپرجیم:

یکی از دستگاه های معروف برای ورزش های کاردیو و گرم کردن تمامی عضلات بدن اسکی فضایی باشگاهی می باشد.

امروزه این وسیله دارای محبوبیت و فروش زیادی می باشد.

بسته به نوع این دستگاه برخی از آنها دارای نمایشگری هستند که مواردی همچون درجه هوا، مسافت، میزان کالری، تعداد ضربان قلب و میزان سرعت کاربر را نمایش می‌دهند. البته اسکی فضایی باشگاهی که این چنین قابلیت هایی داشته باشد مطمئناً قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد.

اهمیت اسکی فضایی باشگاهی:

اگر اسکی فضایی استاندارد و از برند معتبر باشد توانایی مدیریت درجه سرعت را خواهد داشت، در استفاده از این دستگاه اگر سرعت بیشتر باشد مطمئناً فشاری که به عضلات بدن وارد می شود به میزان قابل توجهی بیشتر می شود. در دستگاه اسکی فضایی باشگاهی تغییر سرعت به دو روش انجام میگیرد، این دو روش عبارت است از:

تغییر سرعت به شکل دستی

تغییر سرعت به شکل برقی.

مطمئناً اسکی فضایی باشگاهی که بتوان سرعت آن را به روش برقی انجام داد قیمت بیشتری نسبت به نوع دستی آن دارد.

با این تفاسیر در هنگام خرید اسکی فضایی شما می توانید بسته به نیازتان و هزینه‌ای که برای خرید اسکی فضایی باشگاهی در نظر گرفته اید اقدام به انتخاب یکی از آنها کنید.

در برخی از مدل های این دستگاه می‌توان شاهد وجود دو جفت دسته بود، یک جفت از این دسته ها ثابت می باشد و جفت دیگر متحرک است. در زمان استفاده از دسته ثابت بالاتنه کاربر در حالت ایستا باقی خواهد ماند و اگر چنانچه از دسته متحرک استفاده شود بالا تنه نیز درگیر خواهد شد. هنگامی که از یک دسته استفاده شود دسته دیگر به سمت عقب خواهد رفت تا کاربر براحتی بتواند تمرینات خود را انجام دهد.

یکی از معتبرترین فروشگاه های موجود در خصوص اسکی فضایی باشگاهی، مرکز خرید هایپرجیم می باشد.

این مرکز خرید افتخار دارد که تمامی محصولات خود را با نازلترین قیمت به مشتریان ارائه می‌کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()