پس از شناخت دستگاه تردمیل، برند ها و شرکت های گوناگون تولید کننده آن و همچنین در نظر گرفتن بودجه مناسبی برای خرید یک دستگاه تردمیل باید بدانید چه مدل هایی برای تردمیل وجود دارد تا بتوانید بر حسب نیاز خود نسبت به خرید تردمیل مناسبی بپردازید. تردمیل ها در انواع اتوماتیک و دستی یا مکانیکی وجود دارند .همچنین تردمیل ها از نظر مکان مورد استفاده می توانند در باشگاه ها و یا خانه مورد استفاده قرار بگیرند. به همین منظور شرکت های تولید کننده این دستگاه ها تجهیزاتی را به تردمیل اضافه و یا از آن‌ها کم می کنند تا بتوانند نوع مناسبی از این دستگاه را تولید نمایند.

تردمیل های مکانیکی از قدیمی ترین انواع تردمیل محسوب می‌شوند و دارای کاربردهای فراوانی به غیر از ورزش کردن می باشند. این دستگاه ها برای مصارف پزشکی نیز می باشند و می توان از آن ها در داخل استخر و در داخل آب برای مصارف آب درمانی استفاده نمود. تردمیل های اتوماتیک همان‌طور که از نام آن ها مشخص است به وسیله نیروی برق کار می کنند. این تردمیل ها دارای تجهیزات بسیار پیشرفته تری نسبت به تردمیل های مکانیکی می باشند که البته طرفداران بسیار زیادی خواهند داشت.

تردمیل های اتوماتیک نسبت به نمونه های دستی چند کاره بوده و انواع و اقسام تجهیزات را دارند و به همین نسبت قیمتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است بسیار بالاتر است. تردمیل های خانگی را می توان در منازل مورد استفاده قرار داد. شرکت های تولید کننده حتی برای منازل و آپارتمان های بسیار کوچک نیز انواع تردمیل های تاشو را طراحی کردند تا افراد بتوانند در هر مکانی به استفاده از این دستگاه ورزشی بپردازند .این تردمیل ها بر حسب وزن افراد دارای ظرفیت‌های اندازه‌گیری گوناگون می باشند. تردمیل های باشگاهی نیز این گونه بوده و علاوه بر ابعاد بزرگ تر دارای قابلیت های بسیار بیشتری هستند و افراد می‌توانند در طول روز فعالیت های بسیار زیادی در باشگاه به وسیله این ابزار به انجام برسانند.

خرید بهترین تردمیل به صورت اینترنتی از فروشگاه هایپرجیم و نکات خرید مربوط به آن:

پس از بررسی های گوناگون برای خرید تردمیل در متن های بالا اکنون باید گفت هنگام خرید تردمیل چه نکاتی را باید رعایت نمود. برای خرید تردمیل باید بدانید بهتر است دستگاهی را خریداری نمایید که ظرفیت وزنی بالایی داشته باشد. در این صورت دستگاه کمتر دچار استهلاک خواهد شد. همچنین اگر قصد دارید برای خانواده خود چنین دستگاهی را خریداری نمایید بهتر است وزن سنگین ترین فرد خانواده را در نظر گرفته و نسبت به وزن وی به خرید این دستگاه بپردازید. همچنین باید بدانید ظرفیت دستگاه باید نسبت به وزن فرد میزان بالاتری داشته باشد.

از نکته های بسیار مهم برای خرید تردمیل خانگی مکان قرار گیری آن است. اگر جای مناسبی برای قرار گرفتن این دستگاه ندارید بهتر است انواع تاشوی این دستگاه را خریداری نمایید تا بتوانید آن را در هر جایی از منزل مورد استفاده قرار دهید. ضربه گیر بودن از قابلیت‌های برخی از انواع تردمیل می‌باشد. اگر سلامتی زانو و به طور کلی استخوان‌های بدنتان برای شما مهم است باید بدانید دستگاه هایی که قابلیت ضربه گیری دارند می‌توانند تا حدودی از سایش مفاصل زانو و مچ پا جلوگیری نمایند. نوع تسمه به کار رفته شده در دستگاه و نحوه فعالیت آن نکته بسیار مهمی است که باید حین خرید به آن توجه شود.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()