سایر اطلاعات در مورد فروش تردمیل:

شرکت های تولید کننده که به تولید و فروش تردمیل  می ‌پردازند در کشور های مختلف وجود دارند که این شرکت ‌ها به تولید برند های متفاوتی از آن ها می پردازند. برای هر کدام از این برند ها قیمت های گوناگونی وجود دارد و البته تفاوت در نحوه عملکرد، سایز، قدرت و جنس این دستگاه ها وجود دارد. برای فروش تردمیل به افراد مختلف باید نکات مختلفی را در نظر گرفته و شرایط جسمی و زندگی فرد خریدار را در نظر گرفته و سپس طبق آن ها این دستگاه را به وی فروخت. زیرا همان طور که گفته شد در تولید چنین دستگاه هایی تنوع زیادی وجود دارد و هر کسی باید بنا بر قدرت خرید، قدرت بدنی و همچنین محل قرارگیری چنین دستگاهی به خرید آن بپردازد. اگر برای باشگاه ها چنین دستگاهی خریداری شود باید نوعی از آن را مورد استفاده قرار داد که دارای ظرفیت تحمل وزن بسیار بالایی باشد. تا افراد زیادی که در باشگاه ها حضور دارند بتوانند به صورت مداوم و با وزنه های مختلفی از آن استفاده کنند. همچنین باید قدرت موتور این دستگاه بسیار بالا باشد تا بتواند ساعت های بسیار زیادی در شبانه روز به فعالیت بپردازد بدون این که مشکلی برای این دستگاه به وجود بیاید.

جنس بدنه دستگاه به حدی بالا باشد که بتواند ضربات ناشی از دویدن و راه رفتن افراد را تحمل کند بدون این که تسمه این دستگاه و یا بدنه آن دچار آسیب هایی شود. همچنین هنگام خرید این دستگاه‌ ها باید محل قرار گیری آن را در نظر گرفت. اگر محل کوچکی برای این دستگاه وجود دارد باید آن را به صورت تاشو خریداری نمود و اگر قرار است چنین دستگاهی در منازل مورد استفاده قرار گیرد می ‌توان نوع ضعیف تر آن را انتخاب نمود. زیرا احتیاج نیست مانند انواع تردمیل های باشگاهی وزن های زیادی را تحمل کنند و یا در ساعت های طولانی به فعالیت بپردازند. فروش تردمیل باشگاهی در سایت هایپرجیم با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

بهتر است افرادی که به صورت آماتور قصد استفاده از این دستگاه ها را دارند تایم های کوتاهی برای چنین ورزش استفاده نمایند. زیرا همان طور که می دانید انواع تردمیل ها دستگاه هایی هستند که برای ورزش های هوازی مورد استفاده قرار می ‌گیرند و ورزش ‌های هوازی نیز در کنار ورزش های دیگر معنی پیدا می کند و بهتر است به صورت مکمل با ورزش های دیگر انجام شود. ولی افرادی که به صورت حرفه ‌ای به ورزش کردن می پردازند می‌ توانند با برنامه‌ ریزی خود از این دستگاه نیز استفاده کرده و به اهداف خود بیشتر نزدیک شوند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 393
نمایش همه
علاقه مندی ها ()