فروشگاه هایپرجیم همان‌طور که در متن های بالا به آن اشاره شد به فروش انواع و اقسام   تردمیل  می‌پردازد. این دستگاه ها بر حسب نیاز افراد ورزشکار دارای انواع متفاوتی می باشند. اگر بخواهیم این دستگاه ها را دسته بندی کنیم پارامتر های گوناگونی برای دسته بندی آن ها وجود دارد. از این پارامتر ها می توان به اتوماتیک بودن یا مکانیکی و به اصطلاح دستی بودن دستگاه اشاره نمود.  دستگاه هایی که اتوماتیک هستند توسط نیروی برق به فعالیت می پردازند. این دستگاه‌ها همانطور که از نام آن ها مشخص است دارای تجهیزات بسیار پیشرفته تری نسبت به مدل های مکانیکی می‌باشند و به همین میزان می توان قیمت‌های بسیار بالاتری برای آن ها در نظر گرفت.

دستگاه های اتوماتیک دارای شاخص های بسیار زیادی بوده و نسبت به دستگاه های مکانیکی از قدرت بالاتری بهره مند می باشند. البته دستگاه مکانیکی نیز با وجود طراحی بسیار ساده ای که دارند از مزیت های بالایی برخوردار می باشند که از آن ها می توان به استفاده نکردن از نیروی برق اشاره نمود. در نتیجه چنین دستگاهی با وجود استفاده از متریال عالی برای بدنه آن می‌تواند در محیط های بسیار مرطوب و حتی در داخل آب کاربردی فوق‌العاده داشته باشد. به همین دلیل است که از مدل های مکانیکی برای مصارف پزشکی و مصارف آب درمانی استفاده خواهد شد. ضمن این‌که این دستگاه ها دارای قیمت مناسب تری هستند و بسیاری از افراد توانایی خرید آن را خواهند داشت.

این دستگاه های مکانیکی برای افرادی که می‌توانند به طور مداوم به دویدن بپردازند و تمایل دارند ورزش های سنگین تری را انجام بدهند مناسب‌تر می باشد. به غیر از دسته بندی این دستگاه ورزشی هوازی از نظر اتوماتیک و یا دستی بودن می توان آن را در دسته بندی های دیگری نیز قرار داد که در ادامه این مقاله به آن‌ها اشاره خواهد شد.

 سایر انواع این دستگاه:

در ادامه متن های بالا می توان اشاره نمود که این دستگاه ها دارای انواع دیگری می باشند که این دسته بندی در این قسمت از مقاله بیشتر در خصوص کاربرد این دستگاه و نحوه ساخت آن ها می باشد. به همین منظور شرکت های تولید کننده این دستگاه ورزشی بر اساس کاربرد، انواع مدل های خانگی و باشگاهی را طراحی و تولید می‌نمایند. همان‌طور که از نام دستگاه‌های خانگی مشخص است این وسیله دارای ابعاد و اندازه کوچکتری بوده و بیشتر برای مصرف شخص و یا خانواده تولید شده است و نمی توان از آن برای مصارف باشگاهی و یا استفاده طولانی مدت در طول روز استفاده نمود. البته برندهای معروف در دنیا با وجود استفاده از متریال بسیار مقاوم اقدام به تولید انواع دستگاه‌هایی می‌کنند که با نام خانگی به فروش می رسند، ولی با وجود مقاومت بسیار بالا توانایی استفاده در باشگاه‌ها را نیز خواهند داشت که البته قیمت بالایی نیز خواهند داشت. مدل های باشگاهی مانند دستگاه های صنعتی بوده و دارای ابعاد بزرگتری نسبت به مدل های خانگی می باشند. این دستگاه ها علاوه بر ابعاد بزرگ تر دارای زمینه های کاربردی فوق العاده تری نیز هستند. ضمن این‌که دارای انواع تجهیزات بوده و می توانند نیاز ورزشکاران مختلفی را کاملاً برطرف نمایند. به طور مثال همان‌طور که می دانید هر مدلی دارای ظرفیت وزنی خاصی است. یعنی می‌تواند فرد با وزن خاصی را تحمل کند و دارای حداکثر توان خاصی می باشد. ولی انواع باشگاهی دارای ظرفیت بسیار بالاتری برای افراد با وزن های مختلفی هستند. در نتیجه میزان استهلاک آن‌ها به پایین ترین حد ممکن خواهد رسید و افراد با وزن های مختلف می‌توانند به ورزش کردن با این دستگاه ها بپردازند. فروش تردمیل باشگاهی در سایت هایپرجیم با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

برای خرید انواع دستگاه های هوازی با نام تردمیل شما می‌توانید به صورت اینترنتی با فروشگاه هایپرجیم ارتباط برقرار کرده و دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()