خرید تردمیل و عوامل موثر بر قیمت تردمیل در فروشگاه هایپرجیم:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با قیمت خرید تردمیل و انواع آن توضیح دهیم. به طور کلی عوامل بسیار زیادی هستند که می ‌توانند جزو عوامل موثر بر قیمت تردمیل باشند. با بررسی این عوامل ما می‌ توانیم نوع مناسب تردمیل خود را انتخاب و خریداری نماییم. عوامل ذکر شده در زیر از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت یک تردمیل تاثیر زیادی می گذارند. هر یک از این عوامل در واقع می‌ تواند نکته مهمی در زمان خرید باشد. پس شما بایستی دقت لازم را درباره با این عوامل داشته باشید و به خوبی آن ها را بشناسید. این عوامل موثر بر قیمت تردمیل ها به شرح زیر می باشند:

 اولین عامل، برند تردمیل است. در واقع برند تردمیل با گارانتی آن رابطه مستقیمی دارد. چرا که برند های مختلف دارای گارانتی هایی با اعتبار های مختلف هستند. هر چه برندی که شما انتخاب می کنید، معتبر تر باشد. گارانتی آن دارای تضمین بیشتر و همچنین آپشن‌ های بیشتری است. معمولاً بهترین گارانتی برای انتخاب یک تردمیل، گارانتی می باشد که حدود ۳ سال خدمات پس از فروش بی چون و چرا داشته باشد. اما در عین حال ما می توانیم با بررسی این برند به این موضوع بپردازیم که هرچقدر یک برند معتبر تر و گارانتی آن دارای ضمانت بیشتری باشد، قیمت تردمیل های آن نیز افزایش خواهد یافت. نوع برندی که شما انتخاب می کنید و گارانتی که آن برند دارد عامل های مهمی و موثری به روی قیمت یک تردمیل می باشند.

فروشگاه عامل مهم دیگر بر قیمت یک تردمیل در هایپرجیم:

 با توجه به عواملی که ذکر شد ما می‌ خواهیم به توضیح این موضوع بپردازیم که عامل بعدی نیز می تواند فروشگاه باشد که به عرضه ی تردمیل ها می پردازد. به طور کلی تردمیل ها در فروشگاه هایپرجیم دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. چرا که این فروشگاه با کسب سود کمتر به جلب رضایت مشتریان می ‌پردازد. فروشگاه هایپرجیم می تواند به صورت غیر حضوری با کیفیت ترین تردمیل ها را به شما تحویل دهد. لذا شما تنها با یک بار خرید از این فروشگاه همواره از او راضی خواهید ماند و مشتری دائمی آن خواهید شد.

عامل دیگری که می‌ تواند روی قیمت تردمیل تاثیرگذار باشد، بدنه آن و اندازه آن می ‌باشد. به طور کلی باید بدانید تردمیل ها از اجزای مختلفی ساخته شدند. هر چقدر این اجزا دارای اندازه کوچکتری باشند، قیمت کمتری نیز دارند. به همین جهت تردمیل های خانگی با اندازه ی بدنه ی کوچک، دارای قیمت ارزانتری هستند. این در حالی است که تردمیل ‌های باشگاهی که قدرت بسیار زیادی دارند، اندازه بیشتری نیز خواهند داشت. از طرف دیگر مواد به کار رفته در ساخت بدنه تردمیل های بزرگتر بیشتر است. لذا هزینه بیشتری برای تولید آن صرف شده است. به همین جهت شما برای خرید آن باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. اما باید بدانیم که جنس بدنه یا اندازه تردمیل باید چگونه بوده و چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در واقع در زمان خرید چگونه آن ها را مورد توجه به بررسی قرار دهیم؟ هر چقدر جنس بدنه تردمیل ها مقاوم تر باشد و همچنین اندازه آن بیشتر باشد، تحمل وزن آن بالاتر می‌ رود. به طور کلی تردمیل ها می توانند تا وزن حداکثر ۱۵۰ کیلوگرم به پایین تر را تحمل کنند. با توجه به این که چه نوع تردمیلی را با چه قیمتی و چه اندازه ای خریداری می ‌کنید، این تحمل وزن می ‌تواند متفاوت باشد.

تحمل وزن و قیمت تردمیل در هایپرجیم:

 پس به تبع تحمل وزن نیز عامل دیگری برای تعیین قیمت  خرید تردمیل خانگی  است. معمولاً تردمیل هایی که تحمل وزن بالاتری دارند، می ‌توانند قیمت بیشتری نیز داشته باشند و از این رو حتماً در زمان خرید به وزن افرادی که می ‌خواهند از تردمیل استفاده کنند، توجه نمایید. اما سوال این است که چگونه وزن مورد نظر را برای تردمیل انتخاب کنیم، در حالی که چندین نفر می خواهیم از این تردمیل استفاده کنیم؟ اگر چند نفر هستید و می خواهید یک تردمیل مشترک داشته باشید. ما به شما توصیه می ‌کنیم که وزن فردی که چاق تر است را در نظر گرفته و تردمیل را با توجه به وزن آن خریداری نمایید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()