- تردمیل خانگی چند منظوره ولف لند مد mr3-s:

این تردمیل، یک تردمیل منحصر به فرد برای مصارف خانگی می باشد و در نظر داشته باشید که تردمیل خانگی چند منظوره ولف لند دارای چندین ابزار ورزشی می باشد. این ابزار های ورزشی در واقع به تردمیل اضافه شده است تا کاربر بتواند از این دستگاه مفید کارایی بیشتری بگیرد، ابزار هایی که به این تردمیل اضافه شده اند عبارت است از:

دمبل

قابلیت مسگری

پایه برای دراز و نشست. خرید تردمیل را به صورت اینترنتی و حضوری انجام دهید.

این موارد ذکر شده در واقع در بخش های مختلف تردمیل خانگی چند منظوره ولف لند به شکل حرفه‌ای تعبیه شده است تا مکمل بازدهی بالای آن در تمرینات ورزشکاران باشد. در نظر داشته باشید که محوریت اصلی ورزشی این تردمیل چند منظوره همان دویدن است، میزان سرعتی که ورزشکار می تواند با این تردمیل طی کند حدود ۰.۶ تا ۱۴ کیلومتر در ساعت می باشد که توسط این ترمیم شبیه سازی می شود. در نظر داشته باشید که تردمیل مورد نظر این قابلیت را به واسطه موتور قدرتمند خود دارا می باشد، موتور این دستگاه ۱.۷۵ اسب بخار می باشد.

فروشگاه هایپرجیم - ساختار و بدنه دستگاه تردمیل خانگی چند منظوره ولف لند مد mr3-s:

در نظر داشته باشید که بیشترین قسمت قابل مشاهده در تردمیل مختص به تسمه دستگاه می باشد، تسمه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است دارای سایزی معادل ۱۲۶×۴۱ سانتی متر می باشد. در واقع این اندازه تایید می کند که این دستگاه آنچنان کوچک هم نیست و در واقع دارای ساختار بدنی نسبتاً بزرگی است. در نظر داشته باشید که عموما مکان های خانگی که تمایل دارند از این دستگاه استفاده کنند دارای فضای کمی می باشند زیرا امروزه متراژ خانه ها بسیار کم شده است، اما تولید کنندگان برای این مشکل چاره ای اندیشیده اند و در این تردمیل قابلیت تاشوندگی اعمال کرده اند. بنابراین ورزشکار می تواند پس از انجام تمرینات خود به سادگی آن را جمع کند و در گوشه ای از اتاق قرار دهد در نتیجه طبیعتاً کمترین فضا را اشغال خواهد کرد، البته در نظر داشته باشید که در خانه وسایل بسیار زیادی وجود دارند که به هیچ عنوان مفید نیستند و فقط جنبه ظاهری دارند اما این دستگاه حتی اگر فضای آنچنانی نیز اشغال کند ارزش آنرا دارد زیرا به سلامت افراد خانواده که مهمترین رکن مهم در زندگی هر انسان می باشد، خدمت میکند بنابراین آنچنان به فکر فضای اشغالی توسط این وسیله نباشید (گرچه این مشکل نیز توسط طراحان کمپانی رفع شده است با قابلیت تاشوندگی).

فروشگاه هایپرجیم - قابلیت‌ ها و امکانات تردمیل خانگی چند منظوره ولف لند مد mr3-s:

تردمیل خانگی چند منظوره ولف لند قادر است ظرفیت وزنی ۱۲۵ کیلوگرم را تحمل کند در واقع این وزن فرد ورزشکار می باشد. این وزن غائی ترین میزان توان تحملی دستگاه است در نظر داشته باشید که برای سلامت و طول عمر دستگاه حتی الامکان کاربر باید ۱۰ کیلوگرم زیر این ظرفیت وزنی، وزن داشته باشد.

مانیتور استفاده شده در این تردمیل از نوع lcd می‌باشد و پارامتر های اساسی میزان کالری، زمان، مسافت، سرعت و ضربان قلب ورزشکار را نمایش می دهد. در نظر داشته باشید که این دستگاه به وسیله حسگر های پیشرفته ای که برای آن تعبیه شده است می تواند میزان ضربان قلب کاربر را تعیین کند، این قابلیت به وسیله نبض دست ورزشکار صورت میگیرد.

امکانات دیگر این تردمیل داشتن پورت usb می باشد و قادر است به واسطه داشتن اسپیکر داخلی موسیقی نیز پخش کند، همچنین این دستگاه دارای دو جایگاه تعبیه شده برای بطری آب می باشد. خرید تردمیل خانگی را به صورت اینترنتی و مطمئن انجام دهید.

تردمیل خانگی مذکور در سایت اینترنتی فروشگاه هایپرجیم دارای ضمانت نامه معتبر می باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()