موتور شیب

علاوه بر موتور اصلی، موتور دیگری نیز در تردمیل باشگاهی تعبیه شده که مسئول تنظیم شیب آن است. در این نوع تردمیل قابلیتی وجود دارد که قسمت جلوی آن دارای شیب رو به بالا می شود و دونده مجبور خواهد شد انرژی بیشتری برای دویدن صرف کند و کالری بیشتری بسوزاند . این موتور بر قیمت آن نیز افزوده است.

به مکان قرار گرفتن این موتور دقت کنید. تردمیل های باکیفیت آن را در وسط تردمیل تعبیه می کنند . به این شکل تعادل تردمیل هنگام دویدن دونده با شیب های منفاوت حفظ می شود.

غلتک ها

از دیگر اجزای تردمیل باشگاهی می توانیم به غلتک های آن اشاره کنیم. دو غلتک در تردمیل وجود دارد. یکی در انتهای آن قرار می گیرد. دیگری در ابتدای آن. حرکت تسمه از طریق غلتک ها اتفاق می افتد.

پس اگر موتور سالم باشد، اما غلتک ها از کار بیفتند، قادر به استفاده از تردمیل نخواهید بود. کارآمدی و دوام این دو به دو عامل قطر و وزن آن ها بستگی دارد. هر چقدر قطر و وزن آن ها بهتر باشد، کارآمدتر و با دوام تر خواهد بود.

کنسول

کنسول قسمتی از تردمیل است که شما از طریق آن بخش های مختلف این وسیله را کنترل می کنید. امروزه کنسول این دستگاه، پیشرفت های چشم گیری داشته است . می توانید از طریق آن ها سرعت را کنترل کنید، شیب را افزایش یا کاهش دهید و برنامه های متنوع اجرا کنید.

در اطراف تردمیل قسمت هایی وجود دارد که شما دستانتان را روی آن ها قرار می دهید و تکنولوژی تعبیه شده در آن ها میزان ضربان قلب شما و کالری سوزانده شده را حساب می کند. این اطلاعات روی نمایشگر کنسول نقش می بندند.

مدل های پیشرفته تردمیل باشگاهی امکانات دیگری از جمله پنکه های خنک کننده، امکان وب گردی و اتصال به دستگاه های هوشمند مثل موبایل دارند. نباید تصور کنید این قسمت یکی از اجزای غیر ضروری این وسیله است، چون اطلاعات مهمی از بدن شما را حین تمرین به نمایش می گذارد.

کلید ایمنی

برخی از تردمیل ها مجهز به کلید ایمنی هستند. کلید ایمنی به این منظور در این دستگاه ها کارگذاشته می شود که به هنگام افتادن دونده، از حرکت باز ایستد. در این صورت از آسیب بیشتر به او جلوگیری می شود .

در پایان

اگر به عنوان یک دونده از تردمیل باشگاهی استفاده می کنید یا به عنوان کسی که مربی یا مربی باشگاه است به طور مداوم با این وسیله سر و کار دارید، دانستن اجزای مختلف این وسیله کمک بسزایی به شما خواهد کرد. خرید تردمیل خانگی به صورت آنلاین انجام می گیرد. 

مانند هر ماشینی، اجزای تردمیل باشگاهی به یکدیگر وابسته هستند و با از کار افتادن یکی از آن ها عملکرد آن دچار اختلال خواهد شد.

آشنایی با قسمت های این دستگاه ممکن است دید شما را نسبت به این وسیله و ورزش کردن با آن تغییر دهد. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی راجع به این دستگاه در اختیار شما قرار داده باشیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()