در این مقاله می خواهیم در رابطه با تردمیل، انواع آن و مواردی که در رابطه با آن بسیار حائز اهمیت است، توضیح دهیم. به طور کلی همه ما با آن ها آشنایی داریم اما برای اینکه این شناخت را به طور دقیق تر برای شما انجام دهیم، موارد زیر را ذکر می کنیم. تردمیل ها دستگاه های ورزشی هستند که از آن ها در راستای عمل پیاده روی یا دویدن استفاده می نمایند. عمل دویدن و پیاده روی در محیط ها و فضا های باز دارای مشکلات و معضلات خود است. که از جمله می ‌توان به تغییر آب و هوا، سرد یا گرم بودن هوا، بارش باران و برف و تگرگ و آفتاب شدید و غیره اشاره نمود. به همین جهت با استفاده از این دستگاه ورزشی می ‌توان در خانه یا هر محیط سربسته دیگری به راحتی به انجام تمرین ‌های خود پرداخت. اما بهتر است بدانید که کاربرد های تردمیل جهت کاهش وزن، پرورش اندام و پرورش عضله ها علی الخصوص عضلات پا و بهبود عملکرد قلب و غیره استفاده می ‌شود. حتی ورزشکاران حرفه ای نیز از این دستگاه برای پرورش عضلات خود استفاده می ‌کنند. افراد با انجام تمرین های مداوم و همچنین مصرف مکمل های مفید می توانند در کمترین زمان عضلات بسیار قوی و بزرگی داشته باشند. 

نکات مهم و تمایز دهنده ی تردمیل ها در فروشگاه هایپرجیم:

 نوع موتور، نوع انرژی مورد نیاز، نوع عملکرد و غیره هر کدام از این عوامل باعث ایجاد گروه های متفاوتی از تردمیل هستند. اما به طور کلی شما می توانید چهار نوع از تردمیل ها را با نام‌ های خانگی، باشگاهی، موتور دار و بدون موتور مشاهده نمایید. در ادامه به شرح هر کدام از این ها خواهیم پرداخت.

نوع خانگی: در واقع دستگاه های کوچک و کم قدرت هستند که برای افراد مبتدی به شدت حائز اهمیت و مفید می باشند.

نوع باشگاهی: نوع باشگاهی آن کاملا برخلاف نوع خانگی می باشد. چرا که قدرت موتور بسیار قوی داشته و از آن برای باشگاه ها استفاده می نمایند.

نوع موتور دار: اکثریت این دستگاه ها را تشکیل می دهند و توسط نیروی برق و باطری کار می کنند.

نوع دستی یا بدون موتور: این تردمیل انواعی می باشند که بدون هیچ نیروی محرک دیگری تنها با استفاده از حرکت پاهای شما عمل می نمایند.

قطعات به کار رفته در این دستگاه و خرید آن از فروشگاه هایپرجیم:

قطعات بسیار مختلفی در ساخت این محصول به کار رفته است که این قطعات به شرح زیر می باشند:

 موتور: اصلی ترین عضو این دستگاه‌ ها، موتور نام دارد. در واقع این موتور ها هستند که باعث می شوند نوع متفاوتی از تردمیل ها به وجود آید. قدرت، سرعت، کیفیت و توانایی یک دستگاه تردمیل کاملاً وابسته به موتور آن می ‌باشد..

تسمه: قطعه دوم تسمه است. در واقع همان سطح صافی است که ورزشکاران روی آن پیاده روی کرده یا می ‌دوند. طول و عرض قطعه می تواند متفاوت باشد. با توجه به این که چند لایه در ساخت آن به کار رفته شده است، می ‌تواند دارای کیفیت و همچنین طول عمری متفاوت باشد.

محافظ: قطعه دیگری از دستگاه‌ ها است. که در واقع اگر در این دستگاه وجود نداشته باشد، آسیب ‌های شدیدی به زانو و پاهایتان در حین استفاده از آن وارد خواهد شد. از این رو با به کارگیری این قطعه می توان از بروز برخی از مشکلات عضلانی و استخوانی و غضروفی جلوگیری نمود. فروش تردمیل باشگاهی در سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

مانیتور: مانیتور جزئی دیگ از این دستگاه می باشد. در واقع مانیتور ها هستند که می ‌توانند اطلاعات مفیدی را برای ما به نمایش بگذارند. از جمله مهم ترین این اطلاعات میزان مسافت طی شده، تعداد ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده و غیره است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()