فروش الپتیکال در هایپر جیم:

ر این مقاله می خواهم در رابطه با  الپتیکال  توضیح دهیم. همان طور که می دانید اپتیکال ها یکی از انواع وسایل ورزشی می باشند که به شما در راستای رسیدن به برخی از اهداف کمک خواهند کرد . الپتیکال تقریباً شبیه به دوچرخه های ثابت است اما در ساختار و عملکرد دارای تفاوت هایی می باشد. نام دیگر الپتیکال و اسکی فضایی می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت هایپر جیم انواع مختلفی از این وسیله را مشاهده کنید. به همین جهت شما می توانید مناسب ترین نوع اسکی فضایی خود را خریداری کنید. همان طور که می دانید اسکی های فضایی همانند سایر وسیله های ورزشی در راستای اهدافی چون کاهش وزن، تصفیه خون، افزایش عملکرد مناسب قلب و عروق و غیره به کار می‌ روند. اسکی فضایی نیز همانند تردمیل و دوچرخه ثابت جزو بهترین و محبوب ترین وسیله های ورزشی می باشد.

نکاتی که در خرید کفش کتونی باید به آنها توجه کرد عبارت است از:

مناسب بودن کفش

اولین اشتباه رایج در خصوص استفاده از کفش ها این است که یک کفش را برای مصارف گوناگون استفاده کرد به هیچ عنوان نباید این کار را انجام داد، هر کفش بسته به نوع تولید آن برای انجام مصارف خاص ساخته شده است، مثلاً کتونی های ورزشی مدلهای مختلفی دارند و برای هر ورزش یک کفش تولید شده است که کاملاً می تواند در حین انجام آن ورزش پاها را در شرایط خوبی قرار دهد.

راحتی و تناسب کفش با پا

به هیچ عنوان نباید راحتی پا در کفش را قربانی ظاهر آن کرد، بنابراین در هنگام  خرید کتونی اولویت با  راحت بودن پا در کفش است. به خصوص در مصارف خاص ورزشی مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال، کوهنوردی و غیره که این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

حفظ و نگهداری این کفش

به هیچ عنوان نباید کتونی را در شرایط مرطوب و خیس نگهداری کرد زیرا باعث از هم پاشیدگی کفش خواهد شد، از کفش باید خشک و خنک نگهداری شود. میتوانید در هنگام استفاده از کتونی ها از عرق گیر های مخصوص استفاده کنید تا همواره پا در کتونی خشک و خنک بماند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()