مدل هوریزان: این مدل اسکی فضایی تحت لیسانس کشور آمریکا می باشد اما در کشور چین ساخته می‌شود. حداکثر وزن قابل استفاده از این دستگاه ۱۳۵ کیلوگرم می باشد. این مدل اسکی فضایی خانگی جزو برندهای قدیمی محسوب می شود. این مدل اسکی فضایی دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد. همچنین دارای ۱۰ برنامه تمرینی از پیش تعیین شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل اسکی فضایی قابلیت تاشو بودن آن می باشد.

در این مقاله درباره اسکی فضایی خانگی توضیح دهیم. در دنیایی پرمشغله امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری فرصت رفتن به باشگاه های مختلف برای ورزش را ندارند. امروزه بسیاری از افراد با توجه به بودجه مالی خود اقدام به خرید تجهیزات مختلف ورزشی دارند تا زمانی که در منزل هستند بتوانند از این وسایل استفاده نمایند. دستگاه اسکی فضایی خانگی یکی از دستگاه های کم آسیب می باشد که امروزه بسیار مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است چون عموماً زمانی که وسیله ورزشی برای منزل خریداری می‌شود تمام افراد خانواده امکان استفاده از این وسیله ورزشی را دارند. پس بهتر می باشد که در هنگام خرید به نکات مهم توجه نمایید که بتوان وسیله ورزشی را برای تمام اعضای خانواده استفاده کرد‌. انواع مختلف اسکی فضایی امروز توسط کمپانی های مختلف تولید شده امکان انتخاب را برای کاربرانی که قصد خرید این وسیله ورزشی را برای محیط منزل دارند فراهم نموده است. کاربران می توانند از مدل تاشو که بسیار کم جا تر میباشد استفاده نمایید. مدلهای غیر تاشو برای فضاهای بزرگ مانند باشگاه ها استفاده می باشد. لازم است برای خرید به نکات مهم این وسیله ورزشی که مد نظر شما می باشد دقت نمایید تا بتوانید خرید خوبی داشته باشید. مثلاً انواع مختلف اسکی فضایی دارای دستی ثابت و یا دست های متحرک می باشد. شما باید قبل از خرید از مزایا و معایب هر کدام از این مدل ها به خوبی آگاه شوید تا بتوانید مدل دلخواه خود را خریداری کنید. مثلاً اگر شما برای پایین تنه قصد استفاده از اسکی فضایی را دارید بهتر است از مدل دست ثابت استفاده نمایید. اگر این دستگاه را برای ورزش قسمت بالا تنه و پایین تنه در نظر دارید لازم است که مدل دست متحرک آن را خریداری نمایید. یکی دیگر از مدل های اسکی فضایی خانگی صندلی دار بودن و یا بدون صندلی بودن است. کاربرانی که در قسمت مفاصل دچار مشکلاتی هستند  بهتر است  از مدل صندلی دار استفاده  کنند. اما کاربرانی که قصد ورزش استقامتی و فشار بیشتر به بدن را دارند از مدل بدون صندلی استفاده می کنند.

مدل پروفرم: این مدل اسکی فضایی از تولیدات کشور آمریکا می باشد که تحمل وزن تا ۱۱۵ کیلوگرم را دارد. این دستگاه به خاطر قدرت بالایی که دارد بسیار مناسب برای استفاده از اعضای مختلف خانواده می باشد. از جمله قابلیت های این دستگاه میتوان به پخش موزیک در هنگام استفاده از دستگاه، فن خنک کننده دستگاه، تاشو بودن دستگاه و....اشاره نمود.

مزایای استفاده از اسکی فضایی:

بهبود کارکرد قلب و عروق: الپتیکال چون در هنگام ورزش کل بدن را درگیر میکند سبب بهبود جریان گردش خون در بدن میشود. همچنین با افزایش جریان خون در کل بدن ضربان قلب نیز افزایش پیدا می‌کند. افزایش ضربان قلب خود کمک به کاهش وزن می نماید. یکی از نکات مهم استفاده از این دستگاه بهبود گردش خون می باشد که از انواع سکته ها و فشار خون برای کاربران جلوگیری می نماید. در واقع با استفاده مداوم از این دستگاه توان قلب و ریه های شما به خوبی افزایش می یابد

کالری سوزی: بسیاری از افرادی که در باشگاه ها از اسکی فضایی استفاده می نمایند و یا اینکه این دستگاه را برای منزل خود خریداری می‌کنند با هدف کالری سوزی و کاهش وزن اقدام به این امر دارند. در واقع استفاده از الپتیکال سبب میشود که کاربران بتوانند به نتایج خوبی در زمینه کالری سوزی برسند. همچنین اگر کاربران تمرینات سخت داشته باشند خیلی زودتر می‌توانند به نتایج دلخواه خود برسند و کالری بیشتری بسوزانند. در واقع می تواند بعد از مدتی چربیهای بدن را از بین ببرد و سبب عضلانی شدن ماهیچه های بدن شود. استفاده از الپتیکال تاثیری مانند ورزش صخره نوردی بر روی بدن می گذارد و به همین دلیل بهترین راه برای چربی سوزی است که یکی از مزایای مهم اسکی فضایی همین خاصیت کالری سوزی آن می باشد زیرا بسیاری از بیماری ها نظیر: دیابت، انواع سرطان و..... در نتیجه وجود چربی خون و چاقی به وجود می‌آیند.  خرید اسکی فضایی باشگاهی و استفاده از این دستگاه می‌تواند علاوه بر کاهش وزن از ابتلا به بیماری‌های مزمن نیز جلوگیری نماید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()