نازلترین قیمت تردمیل در هایپرجیم - عوامل موثر در قیمت تردمیل:

در این بخش از مقاله می خواهیم به صورت کامل به عواملی که در قیمت گذاری تردمیل موثر می باشند بپردازیم.

یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت تردمیل ها سایز تسمه آنها می باشد، مطمئناً سایز تسمه برای ورزش کردن بسیار مهم است. در حالت استاندارد تردمیل ها سایز تسمه ای در حدود ۴۸ اینچ پهنا دارند بنابراین این معیار برای انتخاب تردمیل یک معیار استاندارد می باشد.

مطلب بعدی که قیمت  فروش تردمیل را تحت شعاع قرار می دهد استحکام آن است. در واقع تردمیل های حرفه ای و با کیفیت به هیچ عنوان لرزش در بدنه خود ندارند و از متریال های با کیفیت در ساخت بدنه آن ها استفاده شده است. همین امر باعث شده است که قیمت تردمیل هایی که استحکام بالاتری دارند بیشتر باشد.

موضوع بعدی در خصوص قیمت تردمیل سرعت این دستگاه می باشد. مطمئناً در کاربری های حرفه ای از این دستگاه، نباید سرعت دستگاه از ۱۶ کیلومتر بر ساعت کمتر باشد. خصوصاً برای افرادی که دویدن های طولانی مدت در برنامه ورزشی خود دارند، مطمئناً در باشگاه این موضوع کاملاً حائز اهمیت است.

مطلب بعدی در رابطه با قیمت تردمیل ظرفیت وزنی و شیب تردمیل می باشد، مطمئنا ظرفیت تردمیل یک مسئله بسیار مهم در هنگام خرید آن است و ارتباط کامل و مستقیمی با عمر دستگاه دارد. مثلاً برخی از افراد از تردمیل هایی استفاده می‌کنند که ظرفیت وزنیه دستگاه کمتر از وزن خودشان است، مطمئناً این موضوع باعث مستهلک شدن قطعات تردمیل خواهد شد زیرا تردمیل توان پاسخگویی به وزن آن فرد را ندارد(خصوصاً در ورزش های طولانی مدت). توصیه ما به خریداران این است که در هنگام خرید تردمیل سعی کنید ۱۰ الی ۱۵ کیلو گرم ظرفیت تردمیل را بالاتر از وزن خود خریداری کنید.

نازلترین قیمت تردمیل در هایپرجیم - صفحه نمایش تردمیل:

در خصوص شیب دستگاه تردمیل باید گفت که برخی از دستگاه ها دارای این آپشن می باشند اما تعدادی دیگر این آپشن را به صورت دستی دارند. در واقع کاربر در زمان استفاده از شیب های مختلف باید این شیب ها را به صورت دستی تنظیم کند، اما در خصوص تردمیل هایی که دارای تنظیم شیب دستی نمی‌باشند باید گفت که کار با این دستگاه ها بسیار راحت و حرفه ای انجام می شود. البته در خصوص قیمت تردمیل هایی که این ویژگی را دارند باید گفت که مطمئناً از قیمت بالاتری برخوردار هستند. فروش تردمیل باشگاهی در سایت هایپرجیم با کیفیت عالی انجام می گیرد. 

یکی از مواردی که در قیمت تردمیل بسیار تاثیرگذار است نوع نمایشگر آن می باشد، توجه داشته باشید که عموماً تمامی تردمیل ها دارای نمایشگر هستند اما وضوح و آپشن های نمایشگر در تردمیل ها کاملاً با یکدیگر متفاوت است و در برخی از تردمیل ها برای مدیریت کردن فعالیت های ورزشی باید با اعمال دکمه هایی که در کنار نمایشگر تعبیه شده است این کار را انجام داد، اما برخی دیگر از تردمیل ها دارای نمایشگر های لمسی هستند و کار با آنها بسیار راحت است. مطمئناً قیمت این گونه تردمیل ها گرانتر از نوع دیگر می باشد. در نظر داشته باشید که تردمیل هایی که دارای نمایشگر لمسی هستند در هنگام ورزش مدیریت کردن نمایشگر و فعالیت‌ های ورزشکار بسیار راحت تر است، بنابراین اگر این دستگاه ها دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل های دیگر هستند کاملاً ارزش آن را دارد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 458
نمایش همه
علاقه مندی ها ()