بهترین قیمت تردمیل در سایت هایپرجیم :

در این مقاله می خواهیم در خصوص قیمت تردمیل صحبت کنیم. امروزه بسیاری از افراد از تردمیل ها استفاده می کنند، این دستگاه بسیار کارآمد و حرفه ای می باشد به همین دلیل در بیشتر اماکن ورزشی می‌توان یکی از مدل‌ های آن را مشاهده کرد. تردمیل در دو گروه کلی تولید می شوند، این دو گروه عبارت است از:

تردمیل های خانگی

تردمیل های باشگاهی.

در نظر داشته باشید که قیمت تردمیل های باشگاهی بالاتر است، زیرا برای ساخت آن ها از آلیاژ های محکم و بدنه های با استقامت بالا استفاده می شود. همچنین موتوری که در تردمیل های باشگاهی به کار رفته است بسیار پر قدرت است و به سادگی می‌تواند به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد خصوصاً در اماکن ورزشی که استفاده از این دستگاه به صورت پیوسته می‌ باشد. پس می توان گفت یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار به روی قیمت تردمیل، نوع آن می باشد.

تردمیل های خانگی عموما در ابعاد کوچکتر و ضعیف تر ساخته می‌ شوند و ساختار آن ها نسبت به تردمیل های باشگاهی اساساً ضعیف تر است، زیرا مصارف آن بسیار محدود می باشد و تنها کسانی که از آن استفاده می کنند اعضای خانواده هستند. بنابراین نه تنها بدنه بلکه موتور مورد استفاده در این تردمیل ها نیز از قدرت کمتری نسبت به تردمیل باشگاهی برخوردار است. این تردمیل ها برای مصارف پایین در نظر گرفته شده است. مطمئناً قیمت تردمیل خانگی نسبت به قیمت تردمیل باشگاهی بسیار کمتر است، البته در نظر داشته باشید که عموماً قیمت تردمیل ها نسبت به لوازم جانبی، قابلیت ها، امکانات، نوع موتور و سایز دستگاه تعیین می شود. بنابراین آنچنان توفیقی ندارد که مدل باشگاهی باشد یا مدل خانگی، زیرا نسبت به امکانات دستگاه و برند کمپانی سازنده قیمت تردمیل مشخص میشود. در ادامه یکی از مدل های محبوب تردمیل را معرفی می کنیم، همچنین در خصوص قیمت تردمیل یک سایت معتبر نیز به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا پایان با ما همراه باشید. فروش تردمیل باشگاهی در سایت هایپرجیم با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()