فروش تردمیل در سایت هایپرجیم _ بهترین مرکز برای فروش تردمیل در سایت هایپرجیم :

در این مقاله قصد داریم در خصوص مقوله مهم ورزشی و یکی از تجهیزات پر کاربرد این مجموعه ها، یعنی فروش تردمیل صحبت کنیم. تردمیل یکی از وسایل نوین ورزشی می باشد که می تواند برای ورزشکار امکان درجا دویدن را فراهم کند، البته در نظر داشته باشید به استثنای این قابلیت برخی از تردمیل ها دارای قابلیت های دیگری نیز هستند. مثلاً برخی از دستگاه ها دارای وزنه، چرخ مسگری، کمربند ویبراشن و امکانات دیگری نیز می باشند. بدیهی است که این گونه تردمیل ها نسبت به تردمیل های معمولی از قیمت بالاتری برخوردارند. در نظر داشته باشید که یکی از پارامتر های مهم برای انتخاب تردمیل نوع کاربری آنها می باشد، زیرا تردمیل ها امروزه برای مصارف گوناگون ساخته می شوند. در واقع تردمیل ها دارای دو نمونه هستند، این نمونه ها عبارت است از:

تردمیل های خانگی

تردمیل های باشگاهی.

یک نوع تردمیل دیگر به استثنای این دو نمونه مذکور نیز وجود دارد که به آن تردمیل آبی می گویند. این تردمیل ها دارای محفظه ای هستند که ورزشکار درون آن فعالیت ورزشی را انجام می دهد. این محفظه ها عموماً پر از آب می شوند. بدیهی است که این شاخص ها تاثیر مستقیم روی قیمت تردمیل ها دارد. یکی دیگر از پارامتر های مهم در انتخاب تردمیل قدرت موتور این دستگاه می باشد، در نظر داشته باشید که اگر از تردمیل برای مصارف باشگاهی می خواهید استفاده کنید حتماً باید موتور قدرتمندی داشته باشد تا بتواند در مدت زمان بسیار زیادتری فعالیت داشته باشد بی آنکه آسیب ببیند، بدیهی است که تردمیل های خانگی این قابلیت را ندارند و برای مصارف پایین و کم تولید می‌ شوند زیرا عموماً از آنها در خانه‌ها استفاده می‌کنند و قاعدتاً در خانه بیش از یک یا دو نفر از آن استفاده نمی‌کند. بنابراین آنچنان نیاز به قدرت و استحکام بدنه و دیگر ویژگی هایی که تردمیل های باشگاهی باید داشته باشند، ندارند. در ادامه مقاله می‌خواهیم در خصوص یکی از مدل های بسیار خوب تردمیل صحبت کنیم.

فروش تردمیل در سایت هایپرجیم _فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم - تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲:

همواره فروش تردمیل موضوع مهمی است که باید بررسی شود. تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲ از یک نمایشگر ال سی دی بهره مند است. این نمایشگر می تواند فرآیند های گوناگونی را که در هنگام ورزش، ورزشکار نیاز به مشاهده آنها دارد را به آن نمایش دهد. فرایند هایی از قبیل:

نمایش زمان

نمایش شیب مورد استفاده ورزشکار

نمایش مسافت طی شده توسط ورزشکار

نمایش کالری مصرفی ورزشکار

نمایش ضربان قلب ورزشکار

نمایش سرعت.

در نظر داشته باشید که کاربر می‌تواند با استفاده از این اطلاعات تمامی وضعیت های جسمانی خود را آنالیز کند. فروش تردمیل خانگی در سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد. 

فروش تردمیل در سایت هایپرجیم _فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم و طراحی ظاهری لوازم جانبی تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲:

یکی از مسائلی که عموماً کاربر ها در خصوص آن همیشه با مشکل مواجه می‌ شوند جابجایی تردمیل می باشد، در این خصوص تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲ دارای چرخ می باشد بنابراین جابجا کردن آن بسیار راحت است و کاربر برای اینکار متحمل فشار و زحمت آنچنانی نخواهد بود. در نظر داشته باشید که تردمیل اسپرتک ۵۵۰۲ جزو تردمیل های چند کاره می باشد در واقع این تردمیل تردمیل چند منظوره است. مثلاً ورزشکار می تواند از پایه ای که در آن تعبیه شده است برای دراز و نشست رفتن استفاده کند، بنابراین پس از فرایند هوازی و چربی سوزی با استفاده از تردمیل می تواند عضلات شکمی خود را نیز پرورش دهد. یکی دیگر از امکانات جانبی این تردمیل قابلیت مسگری در آن است، در نظر داشته باشید که این تردمیل دارای ویبراتور نیز می باشد. ویبراتور مطمئن به آب شدن چربی ها سرعت می بخشد و کاربر به سادگی می تواند با استفاده از این قابلیت ها روند چربی سوزی و کالری سوزی بدن خود را با سرعت بیشتری انجام دهد، البته در نظر داشته باشید که برای نتیجه مطلوب و بهتر حتماً باید از یک برنامه رژیمی مناسب نیز بهره ببرید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()