با توجه به گسترش کاربرد دستگاه تردمیل در محیط باشگاهی، برج ها و فضای منزل در نظر گرفتن نکات مهمی در خصوص روش صحیح نگهداری و سرویس تردمیل از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به ماهیت مکانیکی که دستگاه های تردمیل دارد، کوچکترین اختلال در عملکرد آن نیاز به رسیدگی و سرویس دارد. به عبارتی سرویس دوره ای تردمیل می تواند باعث کاهش هزینه های تعمیر تردمیل گردد. عمدتاً برخی از عیوب و ایرادات بوجود آمده بر روی مانیتور دستگاه نمایش داده می شود و در این صورت نیاز به اجرای سرویس تردمیل توسط کارشناسان مجرب است.

مرکز تعمیرات زمانی اسپرت با در اختیار داشتن کادر مجرب در حوزۀ تعمیرات تردمیل قادر به ارائه خدمات سرویس تردمیل در تهران می باشد. عیب یابی دقیق قطعات و شناسایی سریع مشکلات و خرابی تردمیل از مهمترین وظایف این مجموعۀ معتبر به شمار می رود. در ادامۀ مقاله بیشتر به جزئیات فرآیند سرویس تردمیل و اهمیت آن می پردازیم.

راهنمای نگهداری و سرویس تردمیل

با توجه به اینکه دستگاه تردمیل بیش از دیگر لوازم ورزشی مورد استفاده قرار گرفته می شود و به دلیل حرکت بالا، اصطکاک زیاد قطعات را می توان مشاهده نمود. این مسئله به طور مستقیم بر روی فرسایش دستگاه تأثیرگذار می باشد و وارد آمدن فشار بیش از اندازه به قطعات مختلف به آن، باعث می گردد توسط یک تعمیرکار متخصص، سرویس تردمیل و تعمیر آن صورت گیرد. فشاری که باعث آسیب قطعه ای از دستگاه تردمیل می شود، می تواند به دیگر قطعات دستگاه خسارت تحمیل نموده و میزان خرابی و آسیب جدی به دستگاه افزایش یابد. از این رو خدمات سرویس تردمیل به منظور کاهش هزینه های تعمیر تردمیل ارائه داده می شود. معمولاً هزینۀ سرویس تردمیل بر اساس نوع عیوب و خدمات تعمیراتی که صورت می گیرد، تعیین می گردد. جهت دریافت خدمات تعمیر و سرویس تردمیل توسط   تعمیرکار تردمیل حرفه ای می توانید با مرکز تعمیرات زمانی اسپرت تماس حاصل فرمائید.

 زمانی اسپرت

آدرس: بزرگراه جلال آل احمد – خیابان ارمکان 3 – زیر پل یادگار امام

پاساژ پاسارگاد – طبقه اول – واحد 103-31

کد پستی: 1463646935

تلفن تماس:  09353333397 – 02166789281 – 09127666385

دفتر مرکزی: 02166789281

پست الکترونیک: zamanisports@gmail.com

لینک تلگرام:

https://telegram.me/mostafazamanian

لینک اینستاگرام:

https://instagram.com/mostafa.zamanian

مراجعه حضوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 7 بعد از ظهر با هماهنگی قبلی

با تشکر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()