تردمیل باشگاهی یکی از انواع تردمیل های موجود در بازار است که به دلیل ویژگی های متفاوت و امکانات به کار رفته در تولید آن، برای کسانی که قصد کاهش وزن در باشگاه های ورزشی را دارند، مناسب است. این دستگاه با هدف شبیه سازی تمرینات ورزشی هوازی مانند: پیاده روی و دویدن طراحی می شود و برای تمامی افراد چه مبتدی چه حرفه ای قابل استفاده است.

دستگاه های باشگاهی همانطور که از نام آنها مشخص است، برای محیط های داخل باشگاه مناسب هستند. از این رو اگر قصد رفتن به باشگاه و رسیدن به اندامی متناسب را دارید، خرید این دستگاه ها ضروری است.  تردمیل باشگاهی در انواع گوناگون تولید و طراحی می شوند. از این رو تمامی افراد بدون کوچکترین مشکلی قادر به استفاده از آنها هستند.

تردمیل های مبتدی ممکن است ساده تر و با امکانات کمتری تولید شوند. زیرا تنظیمات شیب یا سرعت بالا در این دستگاه ها به کار افراد مبتدی نمی آید. همچنین خرید آنها از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. در این مقاله در تردمیل آنلاین دلایل مناسب یا غیر مناسب بودن این نوع تردمیل ها را برای افراد مبتدی شرح می دهیم.

مزایای خرید تردمیل باشگاهی برای افراد مبتدی چیست؟

اضافه وزن از جمله مشکلاتی است که امروزه بیشتر افراد جهان را به خود درگیر کرده است. انجام تمرینات هوازی مانند: پیاده روی و دویدن اولین اقدام برای کاهش وزن به شمار می رود. این تمرینات به افزایش ضربان قلب و بهبود عملکرد آن کمک می کنند. از این رو کسانی که دارای اضافه وزن هستند، بهتر است این تمرینات را همراه با رژیم غذایی سالم انجام دهند.

خرید تردمیل باشگاهی این امکان را به شما می دهد که بدون صرف زمان طولانی در بیرون از خانه به اندامی ایده آل برسید. حال سوال اینجا است که آیا خرید این دستگاه برای افراد مبتدی منطقی است یا خیر. برای رسیدن به جواب این سوال در ادامه مزایای خرید این دستگاه را ذکر می کنیم .

رسیدن به تناسب اندام با برنامه های از پیش تعیین شده

مهمترین مزیت خرید تردمیل برای افراد مبتدی، رسیدن به وزن مناسب و کاهش چربی های مضر بدن است. این دستگاه به گونه ای تولید می شود که برای انجام دویدن و پیاده روی مناسب باشد. از این رو افرادی که به  سلامتی خود اهمیت می دهند، باید هزینه های آن را نیز پرداخت کنند.

خرید تردمیل باشگاهی تمایل به ورزش کردن را افزایش می دهد. زیرا مشاهده افراد حرفه ای فعال در باشگاه این انگیزه را در آنان بیدار می کند. بدین طریق افراد مبتدی سریع تر به وزن مورد نظر خود دست پیدا می کنند.

ایمنی بالا در زمان دویدن و پیاده روی

یکی دیگر از دلایل خرید این دستگاه ها، ایمنی بالای آنها در زمان ورزش است. تردمیل های مخصوص باشگاه به گونه ای طراحی می شوند که ایمنی بالایی را برای افراد به ارمغان می آورند. از این رو افراد مبتدی بدون نگرانی از آسیب به مفاصل، عضلات و ستون فقرات خود قادر به استفاده از این دستگاه ها هستند.

دویدن روی زمین سخت موجب ضربه به پاشنه پا و در نتیجه آسیب به مفاصل می شود. همچنین امکان افتادن افراد روی زمین خارج از محیط باشگاه بسیار زیاد است. اما تردمیل باشگاهی به گونه ای ساخته می شود که دارای ضربه گیر محافظ SDS است.

این ضربه گیرها در زیر تسمه های تردمیل تعبیه می شوند و فشار وارد به بدن را خنثی می کنند. همچنین سطح انعطاف پذیر آنها به افراد امکان انجام تمرینات طولانی مدتف بدون ایجاد کوچکترین درد در مفاصل را می دهد.

مناسب افراد با سن و وزن متفاوت

تردمیل های باشگاهی دارای بدنه و موتور بسیار قوی و محکم هستند. از این رو امکان استفاده افراد با هر سن و وزنی از آنها وجود دارد. تحمل وزن این دستگاه ها به گونه ای است که هر فردی با وزن بالا به راحتی از آنها استفاده کند. از این رو خرید تردمیل باشگاهی برای افراد مبتدی یک فرصت به شمار می رود که نباید از آن غافل شوند. قدرت موتور این دستگاه ها بنا به نیاز افراد مبتدی و نوع تمرینات آنها از ۱ تا ۷ اسب بخار در نظر گرفته می شود.

دارای امکانات متعدد

بدون شک امکانات و تجهیزات به کار رفته در هر دستگاه به خصوص تردمیل در خرید آن تاثیرگذار است. خرید این دستگاه ها فرصت خوبی را در اختیار افراد مبتدی قرار می دهد که با توجه به برنامه ای مشخص و حرفه ای به وزن ایده آل خود دست پیدا کنند.

تردمیل های پیشرفته در نوع باشگاهی دارای امکانات متعددی از قبیل: تنظیم ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده، تنظیمات شیب و سرعت، مسافت طی شده، برنامه های از پیش تعیین شده، زمان انجام تمرین، امکان استفاده از موسیقی در حین دویدن روی تردمیل و غیره هستند. از این رو با خرید تردمیل باشگاهی افراد مبتدی به کاهش وزن حرفه ای و اصولی دست پیدا می کنند.

استحکام و مقاومت بالا

تردمیل های باشگاهی دارای جنس بدنه و موتور مقاومی هستند. از این رو استفاده افراد مبتدی با وزن زیاد نیز آسیبی به آنها وارد نمی کند. البته تمامی تردمیل ها دارای تحمل وزن مشخصی هستند. یعنی حداکثر وزن قابل تحمل برای این تجهیزات ورزشی مشخص می شود. تردمیل های باشگاهی نسبت به نوع خانگی از تحمل وزن بالاتری برخوردار هستند. از این رو استحکام و مقاومت آنها در برابر فشار و ضربه نیز بیشتر در نظر گرفته می شود.

امکان استفاده در طولانی مدت

یکی دیگر از دلایل مناسب بودن تردمیل باشگاهی برای افراد مبتدی، امکان استفاده طولانی مدت از آنها است. افراد مبتدی در ادامه شروع تمرینات هوازی ممکن است نیاز به استفاده طولانی مدت و مداوم از این دستگاه ها داشته باشند.

از آنجایی که نوع خانگی و ساده تر این دستگاه ها از طریق جریان مستقیم DC کار می کنند، بعد از یک تمرین کوتاه باید آنها را خاموش کرد. در غیر این صورت به دستگاه آسیب وارد می شود. به همین دلیل خرید نوع باشگاهی این دستگاه ها نگرانی ها در این مورد را از بین می برد.

چرا خرید تردمیل های باشگاهی به افراد مبتدی پیشنهاد نمی شود؟

در کنار مزایایی که خرید تردمیل های باشگاهی برای افراد مبتدی به همراه دارد، ممکن است در چند زمینه این اقدام مناسب نباشد. در ادامه دلایل عدم خرید این دستگاه ها را بیان می کنیم.

پرداخت هزینه های گزاف

یکی از مهمترین دلایلی که ممکن است افراد مبتدی را از خرید تردمیل باشگاهی باز دارد، هزینه های گزاف این دستگاه است. از آنجایی که افراد مبتدی برای شروع به یک دستگاه حرفه ای و پیشرفته نیاز ندارند، ممکن است خرید این دستگاه گزینه مناسبی نباشد. البته این تردمیل ها بر اساس مدل و کارکرد خود از انواع مبتدی تا حرفه ای تولید می شوند.

برای خرید تردمیل ارزان قیمت و با کیفیت باشگاهی کافی است به وب سایت فروشگاه اینترنتی معتبر تردمیل آنلاین مراجعه کنید. زیرا در این فروشگاه انواع متنوعی از این کالاهای ورزشی با قیمت های مقرون به صرفه برای خرید افراد مبتدی تا حرفه ای به فروش می رسد. اگر به عنوان فردی مبتدی تصمیم به خرید این دستگاه ها دارید، کافی است مشاوره های رایگان را از تیم حرفه ای و کارآزموده تردمیل آنلاین دریافت کنید.

عدم نیاز به تنظیمات سرعت و شیب حرفه ای

افراد غیر حرفه ای نیاز به تنظیمات بالای شیب و سرعت تردمیل ندارند. زیرا این تنظیمات به مرور زمان و بر اساس برنامه تمرینی این افراد انجام می شود. به همین دلیل خرید تردمیل باشگاهی با تنظیمات پیشرفته شیب و سرعت، لازم نیست.

عدم تسلط کافی در زمان استفاده از تردمیل های باشگاهی

از آنجایی که در زمان استفاده از این دستگاه ها تسلط افراد مبتدی کم است، به همین دلیل خرید دستگاه های پیشرفته ضروری نیست. افراد مبتدی بهتر است تمرینات خود را با تردمیل هایی ساده تر شروع کنند که دچار مشکل نشوند.

در نتیجه…

تردمیل باشگاهی از جمله تجهیزات حرفه ای ورزشی است که برای انجام اعمال هوازی طراحی می شود. افراد مبتدی برای کاهش وزن بهتر است نوع مناسبی از این دستگاه را خریداری کنند. تردمیل های باشگاهی از نوع ساده تا پیشرفته تولید می شوند و هر کدام دارای قیمت های متفاوت هستند.

این دستگاه ها به دلیل مقاومت بالا، امکان استفاده افراد با هر وزن و سن، موتور قدرتمند، امکانات پیشرفته، ایمنی بالا، استفاده طولانی مدت و برنامه های از پیش تعیین شده، برای خرید افراد مبتدی گزینه ای مناسب هستند. البته هزینه این دستگاه ها ممکن است با بودجه افراد مبتدی و نیازهای آنها همخوانی نداشته باشد. با این حال مزایای خرید آنها برای افراد مبتدی از معایب آن بیشتر است.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()