برای تمام کسانی که به دنیای ورزش علاقه بسیار زیادی دارند، تجهیزات حرفه ای مانند دوچرخه، تردمیل و غیره جایگاهی خاصی در افکار آن ها در نظر گرفته می شود. برای همین، خرید و فروش تردمیل اولین چیزی است که به ذهن این افراد خطور می  کند. تردمیل آنلاین شما را برای چنین امری راهنمایی می کند، پس همراه ما باشید.

نکات مهم در زمان خرید و فروش

زمانی که می خواهید برای خرید و  فروش تردمیل مورد نظر خود دست به اقدام بزنید، باید یک سری نکات یا فاکتورها را مد نظر خود قرار دهید. زیرا با استفاده از این فاکتورها، قطعاً تردمیلی مناسب تر برای خود پیدا خواهید کرد.

این فاکتورها به 2 دسته اصلی تقسیم می شوند که هر کدام هم زیر شاخه های خود را دارند. مشخصات ظاهری و مشخصات فنی، شاخه های اصلی این فاکتورها هستند. با توجه به این عوامل شما باید تردمیل مناسب خود را انتخاب کنید و با استفاده از آن لذت ببرید.

مشخصات ظاهری (فضای خالی مناسب)

قبل از اینکه به فکر فروش تردمیل فرو بروید، فضای مورد نیاز برای جای دادن تردمیل خود را در نظر بگیرید. ابعاد تردمیل ها با هم مقداری متفاوت هستند. برای مثال تردمیل های باشگاهی از نظر حجم یا ابعاد به خاطر حرفه ای تر بودن، بیشتر و بزرگ تر هستند.

اگر به فکر خرید تردمیل باشگاهی و حرفه ای هستید، حتماً باید فضای مورد نیاز بیشتری برای دستگاه در نظر بگیرید.

ابعاد تردمیل

همه انسان ها، ارتفاع و عرض متفاوت دارند؛ بنابراین تردمیلی که برای خود می خواهید در نظر بگیرید، باید با جثه شما هم خوانی داشته باشید. اما به چه معناست؟

برای مثال، افرادی که قد بسیار بلندی دارند، باید از تردمیلی با طول تسمه بلند تمرین داشته باشند. در غیر این صورت برای این افراد حین تمرین اتفاق های ناخواسته ای رخ می دهد. طول پاهای این افراد بلند قد، نیاز به فضای بیشتری برای گام برداری نیاز دارد، گام ها کوچک ممکن است باعث اختلال در تعادل آن ها بشود.

همچنین افرادی که بسیار چاق هستند و از اضافه وزن رنج می برند، عرض بیشتری نسبت به سایر افراد دارند؛ بنابراین در زمان انتخاب تردمیل، باید حتماً دستگاهی را انتخاب کنند که عرض مناسبی برای تمرینات ورزشی آنها داشته باشد.

محدود کردن فضای فعالیت ورزشی با تردمیل مشکلاتی به همراه خواهد داست که ممکن است حتی برخی از آن ها موجب آسیب رسیدن به فرد شود.

ایمنی دستگاه

برخی از افراد، شاید دارای محدودیت های جسمانی باشند. حال ممکن است این محدودیت ها به خاطر آسیبی باشد که به تازگی دیده اند یا موردی کاملاً ژنتیکی. برای مثال اگر فردی از ناحیه پا آسیب دیده باشد اما به تجویز پزشک نیاز به تمرین یا فعالیت دارد، باید از تردمیلی استفاده کند که دستگیره برای آن تعبیه شده است.

این قبیل افراد نیاز دارند تا حین تمرین از تکیه گاهی برای انجام فعالیت ورزشی خود و برقراری تعادل داشته باشند؛ بنابراین این مورد یکی از مهم ترین ویژگی های یک تردمیل خوب می تواند باشد.

قدرت و سرعت

در زمان خرید و فروش تردمیل، حتماً به دامنه سرعتی و قدرتی تردمیل دقت کنید. قبل از اینکه تردمیل خود را به خرید، حتماً آن را امتحان کنید، ببینید که دامنه توانایی آن چقدر است. تردمیل های خانگی نهایتاً تا 10 کیلومتر در ساعت اما تردمیل های باشگاهی حتی تا 17 کیلومتر برای متقاضیان فراهم می کنند.

البته باید ببینید که خو، چه انتظاراتی از این دستگاه دارید. شاید دستگاهی با توانایی متوسط هم برای شما کافی باشد.

تحمل فشار بالا

دستگاه هایی که فشار بیشتری تحمل می کنند، ماندگاری، دوام و بازدهی بیشتری دارند. حتماً این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر وزن زیادی دارید باید تردمیلی انتخاب کنید که تحمل وزن شما را داشته باشد. در غیر این صورت، به موتور طی بازه زمانی بلند، با فشار وارد شده خسارات مالی به همراه خواهید داشت.

جنس بدنه

هنگام فروش تردمیل حتماً دقت داشته باشید که جنس بدنه آن از چیست؟ هرچه بیشتر از فولاد در ساختار بدنه دستگاه استفاده شده باشد، دستگاه مورد نظر مقاوم تر خواهد بود؛ بنابراین اولویت را با اجناس فولادی یا نیم فولادی بگذارید.

قیمت و تجهیزات جانبی

برخی از تردمیل ها دارای تجهیزات جانبی مانند تمیز کننده اتوماتیک، ماساژور و غیره هستند. این تجهیزات معمولاً در کنار تردمیل های پیشرفته فروخته می شوند. اما تأثیر مستقیم بر قیمت خواهند داشت. اگر به دنبال چنین تجهیزاتی نیستید، پس تردمیلی دیگر انتخاب کنید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافه تر نشوید.

مشخصات فنی

مشخصات فنی دستگاه شامل قدرت خروجی موتور، توان خروجی موتور، AC یا DC بودن برق موتور و غیره است. همچنین در برخی موارد هم شرکت سازنده تردمیل و کشور تولید کننده آن مورد بررسی برخی افراد قرار گرفته است.

همچنین جنس برخی قطعات مصرفی مانند تسمه نقاله و تسمه موتور باید در نظر گرفته شود. طول عمر تسمه اصلی معمولاً تا 4 یا 5 سال در نظر گرفته می شود. اگرچه این اعداد به شرایط نگه داری هم ارتباط مستقیم دارند.

برای مثال، اگر دستگاه در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارد، تسمه سریع تر پوسیده و خشک می شود. توان و قدرت خروجی موتور یکی از فاکتورهایی است که حتماً باید به آن ها دقت شود. افرادی که وزن زیادی دارند نباید از دستگاهی با توان و قدرت کم استفاده کنند.

قدرت موتورهای AC از DC بیشتر است، اما هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. برای مثال، موتورهایی که برای تردمیل های باشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند، عمدتاً از برق AC استفاده می کنند. زیرا مدت زمان بیشتری برای استفاده برای افراد یا فرد فراهم می کند. اما تولید صدای بیشتری نسبت به موتورهای DC دارد.

همچنین تردمیل هایی که موتور آن ها از برق AC استفاده می کنند، از لحاظ هزینه، قیمت بیشتری برای خریدار خواهند داشت. تحمل، قدرت، توان و سرعت بیشتری برای ورزشکاران به ارمغان می آورند. هزینه تعمیر یا تعویض این قطعه هم نسبت به نوع DC بیشتر خواهد بود.

افرادی که بیشتر به دنبال چالش کشیدن قدرت جسمی خود و فراتر آن هستند بهتر است تردمیل های باشگاهی با برق مصرفی AC تمرینات خود را انجام دهند.

جمع بندی

در زمان خرید و فروش تردمیل خانگی ، حتماً به ابعاد، سرعت دستگاه، توان و قدرت موتور، تحمل فشار و جنس بدنه دقت زیادی کنید. سعی کنید با توجه به سقف هزینه تعیین شده، ابعاد فیزیکی فرد و انتظارات شخصی دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()