دستگاه ورزشی  تردمیل باشگاهی  یکی از تجهیزات مورد استفاده در منازل و باشگاه های ورزشی است که این روزها توانسته است طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند.

فرآیند خرید دستگاه ورزشی تردمیل نیز به دلیل اهمیت دستگاه باید مورد توجه قرار گیرد. در واقع یکی از دغدغه های افراد این است که چگونه مناسب ترین دستگاه را انتخاب کنند. یکی از مهم ترین پرسش ها این است که بهترین برندهای تردمیل باشگاهی کدام هستند و چگونه می توان بهترین آنها را تشخیص داد.

برندهایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند بسیار زیاد هستند و شاید انتخاب بهترین برند این دستگاه کار آسانی نباشد.

این مقاله به این موضوع پرداخته است. در واقع در مقاله تلاش شده است که تعدادی از برندهای این دستگاه تردمیل را معرفی کند و ویژگی های هر کدام را بیان کند. در ادامه با تردمیل کو همراه باشید.

بهترین برندهای دستگاه تردمیل باشگاهی

در حال حاضر فراوانی دستگاه های تردمیل سبب شده است که نتوان یک باشگاه ورزشی را بدون دستگاه تردمیل تصور کرد . در واقع چنین تصوری غیرممکن به نظر خواهد رسید. این نیاز و استقبال گسترده کاربران از دستگاه تردمیل سبب شده است که شرکت های بسیاری پاسخگوی آنها باشند و دستگاه های تردمیل بسیاری را روانه بازار کنند و در اختیار افراد مشتری قرار دهند.

به همین دلیل است که در برندهای دستگاه تردمیل تنوع زیادی مشاهده می شود و ساخت این وسیله ورزشی با تنوع زیادی مواجه شده است. دستگاه تردمیل باشگاهی یکی از انواع دستگاه تردمیل است.

در حال حاضر برندهای گوناگونی از این دستگاه تردمیل در بازار موجود است. در ادامه به این برندها اشاره می شود و مختصری از قابلیت ها و امکانات هر کدام به صورت جداگانه ارائه شده است. نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد که این امکانات ممکن است در مدل های مختلف هر برند با مدل دیگر تفاوت داشته باشد. به عبارت بهتر ویژگی های هر برند به صورت کلی مطرح شده است.

 

 

برند فلکسی فیت:

یکی از برندهایی که از قدیم در بازار موجود است، برند فلکسی فیت است. تردمیل باشگاهی فلکسی فیت یکی از بهترین دستگاه های تردمیل است. قیمت این دستگاه را با توجه به امکانات آن می توان مناسب دانست. خرید این دستگاه به صورت اینترنتی تایید کننده این موضوع است.

تولید این دستگاه توسط کشور چین انجام شده است و در واقع صاحب برند فلکسی فیت، کشور چین است. اما این دستگاه تحت لیسانس تایوان است. قدرت موتور این نوع از دستگاه تردمیل، 5 اسب بخار است. میزان تحمل وزن این دستگاه تردمیل 200 کیلو است. نوع موتور دستگاه نیز از نوع AC است.

این برند دستگاه تردمیل توانسته به جایگاه خوبی دست پیدا کند و در واقع مورد استقبال قرار گرفته است. این دستگاه تردمیل از یک سال گارانتی به همراه چند سال خدمات پشتیبانی برخوردار است. افزایش خرید دستگاه تردمیل به صورت اینترنتی به علت برخورداری دستگاه از مزایای مطرح شده امری طبیعی است؛ اما چنین مواردی سبب تغییر قیمت دستگاه نیز خواهند شد.

دستگاه تردمیل با برند فلکسی فیت از برنامه های تمرینی برخوردار است و قابلیت نمایش سرعت، ضربان قلب، کالری و مسافت را دارد.

برند استرانگ:

طراحی و تولید برند استرانگ به عنوان یکی از بهترین دستگاه های تردمیل باشگاهی نیز توسط کشور چین انجام شده است اما این محصول تحت لیسانس تایوان است. وجود امکانات متعدد و گوناگون در مدل های مخلف این برند از دستگاه تردمیل باشگاهی قابل مشاهده است. هر کدام از این امکانات به صورت مجزا روی خرید دستگاه تردمیل تاثیر می گذارند. جک گازی، شیب قابل تنظیم، پخش موسیقی، کلید اضطراری، برنامه های پیش فرض، ضربه گیرهای پیشرفته و قابلیت تاشوندگی.

این برند از تردمیل های باشگاهی از قابلیت نمایش مسافت، زمان، ضربان قلب، سرعت و کالری برخوردار است و امکان برنامه ریزی نیز در این نوع از دستگاه های ورزشی وجود دارد. برنامه های از پیش تعیین شده موجود در این دستگاه ها نیز از دیگر ویژگی های آن است.

برند ایمپالس:

این برند را می توان به عنوان دستگاهی معرفی کرد که به طور کامل چینی است. این برند از دستگاه های تردمیل باشگاهی بسیار پیشرفته و به روز هستند. برخی از قابلیت های این برند از دستگاه های تردمیل عبارتند از: قدرت موتور، تحمل وزن زیاد و سرعت بالا.

امکانات دیگری مانند ضربه گیرهای پیشرفته، استفاده از شیب برقی و برنامه های از پیش تعیین شده نیز در این برند از دستگاه های تردمیل وجود دارند. این دستگاه های تردمیل از یک سال گارانتی برخوردار هستند که فعال شدن آن بعد از خرید انجام خواهد شد.  

امکان نمایش کالری، زمان، سرعت، مسافت، ضربان قلب، زمان، شیب و غیره در این دستگاه وجود دارد. همچنین این دستگاه ها از برنامه های تمرینی گوناگونی برخوردار هستند.

آنچه که بهتر است در پایان بدانید

از ورزش کردن و اجرای فعالیت های ورزشی همواره به عنوان فعالیتی سودمند و مفید یاد شده است. اما دلایل مختلفی وجود دارد که مانع از مراجعه افراد با پارک ها و باشگاه های ورزشی گوناگون برای انجام ورزش است. دلایلی مانند درگیری شغلی، تحصیلی، فعالیت های روزانه و سایر موارد مشابه.

برای این افراد امکانی فراهم شده است که بتوانند بدون نیاز به خروج از منزل به انجام فعالیت های ورزشی بپردازند. در همین راستا نیز دستگاه ها و تجهیزاتی طراحی و به بازار عرضه شده اند تا به افراد در ورزش کردن کمک کنند.

تجهیزاتی مانند دستگاه تردمیل، دستگاه دوچرخه ثابت، دستگاه اسکی فضایی و یا الپتیکال و غیره در دسته این دستگاه ها قرار می گیرند.

حال این سوال مطرح می شود که چگونه باید به فرآیند خرید این دستگاه های ورزشی توجه کرد؟ به عبارت بهتر چه نکاتی را باید برای خریداری آن مورد توجه قرار داد. در همین راستا سوال دیگری نیز پیش می آید؟

این که برای تهیه دستگاه تردمیل باشگاهی باید چه نکاتی را رعایت کرد و در واقع بهترین برندهای دستگاه این دستگاه تردمیل که در بازار موجود هستند چه برندهایی هستند؟

این مقاله به همین موضوع پرداخته است. در واقع این مقاله تعدادی از برندهای این دستگاه تردمیل را در بازار معرفی و ویژگی های هر کدام را بیان کرده است.

خرید دستگاه تردمیل از تردمیل کو

برای خرید تردمیل  پر کاربرد می توان به تردمیل کو مراجعه کرد. این فروشگاه آماده عرضه تمامی برندهای فعال لوازم ورزشی است تا آنها را در اختیار افراد مشتری قرار دهد.

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()