با تردمیل کو در این مقاله همراه باشید تا درباره فروش تردمیل بسیار محبوب بازار بیشتر آشنا شوید. در این مطالب چند برند را مورد بررسی قرار دادیم تا شما دید حرفه ای تر نسبت به نحوه مقایسه و بررسی آن ها داشته باشید.

چرا باید بررسی و مقایسه کنیم؟

همان طور که می دانید، تردمیل ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام هم ویژگی های خاص خود را به دوش می کشند. اما دلیل اینکه برند این دستگاه ها را مورد بررسی قرار می دهیم، این است که در هنگام فروش تردمیل، نیاز است بدانید به چه چیزهایی باید توجه داشته باشیم؛ بنابراین ما چند مورد از برندها را برای شما به صورت مجزا بررسی می کنیم.

بهترین های بازار تردمیل

خرید و فروش تردمیل به گونه ای یکی از مشاغل جالب بازار تجهیزات ورزشی به شمار می رود. زیرا برندهایی که در بازار وجود دارند، سرسختانه با یکدیگر در حال نبرد هستند.

تردمیل Bowflex 22 همچنین در لیست بهترین تردمیل های ما، در رتبه بالایی قرار دارد. این دستگاه گران قیمت است، اما اسب کاری است که سال ها برای شما دوام می آورد. همچنین می توانید از صفحه نمایش لمسی HD بزرگ آن استفاده کنید و حین ورزش برنامه های مورد علاقه خود را ببینید.

در نهایت، اگر به دنبال کلاس هایی برای جذاب نگه داشتن تمرینات تردمیل خود هستید، پلوتن ترد یک انتخاب فوق العاده است. صفحه نمایش لمسی بزرگ، تماشای کلاس های زنده و درخواستی را لذت بخش می کند.

خود تردمیل به اندازه کافی جمع وجور است که در اکثر خانه ها جا می شود و دارای دوچرخ برای جابه جایی تردمیل هست تا به راحتی سرعت و شیب را حین انتقال تسهیل بخشد.

NordicTrack Commercial 1750

در زمان فروش تردمیل سعی کنید NordicTrack را برای خود تهیه کنید. زیرا یک برند قابل اعتماد است که سال ها تردمیل های قابل تکیه کردن و مقاومی تولید کرده است. Commercial 1750 بهترین گزینه ای است که ویژگی های عالی، راحتی و مقرون به صرفه بودن را با هم ترکیب می کند.

ماکسیمم سرعت

19 کیلومتر در ساعت

ماکسیمم شیب مثبت

15%

ماکسیمم شیب منفی

3%

قدرت موتور

3.75 اسب بخار

حدود قیمت بازار جهانی

1799 دلار

تعداد برنامه تمرینی

38 برنامه

 

با قیمتی کمتر از 2000 دلار، یک تردمیل با صفحه نمایش با اندازه مناسب (10 اینچ، در مقایسه با 32 اینچ پلوتن ترید)، بالشتک FlexSelect، یک فن خودکار برای خنک کردن و طراحی صرفه جویی در فضا که تا می شود، دریافت می کنید.

Commercial 1750 همراه با یک سال iFit ارائه می شود که تمرینات استودیویی و جهانی بر حسب تقاضا پخش می کند.

Blowflex Treadmill 22

تردمیل Bowflex 22 طراحی و ساخت درجه یکی دارد، همچنین عملکرد قوی و بسیاری از ویژگی های دیگر را برای خریداران فراهم می کند. این دستگاه رده بالا به همان اندازه بزرگ و محکم (حتی بیشتر) از آنچه در باشگاه خود می بینید است.

سطح تسمه ای بزرگ و راحت برای دویدن دارد، در حالی که صفحه نمایش لمسی بزرگ 22 اینچی تماشای تمرینات را لذت بخش تر می کند.

ماکسیمم سرعت

19 کیلومتر در ساعت

ماکسیمم شیب مثبت

20%

ماکسیمم شیب منفی

3 الی 5%

قدرت موتور

4 اسب بخار

حدود قیمت بازار جهانی

2699 دلار

قابلیت ویژه

اسکرین لمسی 22 اینچی

 

Peloton Tread

Peloton Tread پس از فراخوان انبوه Tread و Tread+ در اوایل سال جاری دوباره به فروش خواهد رسید. Peloton می گوید به لطف ویژگی جدید Tread Lock، قرار است ایمن تر از همیشه باشد.

ماکسیمم سرعت

20 کیلومتر در ساعت

ماکسیمم شیب مثبت

12.5%

ماکسیمم شیب منفی

ندارد

قدرت موتور

3 اسب بخار

حدود قیمت بازار جهانی

2495 دلار

قابلیت ویژه

اسکرین 23.8 اینچی HD

 

دستگیره های کناری به شما این امکان را می دهند که به راحتی سرعت و شیب را افزایش دهید، بدون اینکه سعی کنید هنگام حرکت به صفحه نمایش برسید و آن را لمس کنید. صفحه نمایش 23.8 اینچ است که به شما امکان می دهد کلاس های درخواستی یا زنده را دنبال کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

Echelon Stride

Echelon Stride بین دسته های فروش تردمیل جایگاه خاصی دارد، نه ارزان است و نه سطح بالا. در بیشتر دسته ها، از نظر ساخت، قدرت و ویژگی ها خوب است. Stride صدا و سوت کمتری نسبت به تردمیل های گران قیمت دارد.

ماکسیمم سرعت

19 کیلومتر در ساعت

ماکسیمم شیب مثبت

10%

ماکسیمم شیب منفی

3%

قدرت موتور

1.75 اسب بخار

حدود قیمت بازار جهانی

1338.98 دلار

تعداد برنامه تمرینی

8 برنامه

 

اما این دستگاه صفحه نمایش ویدئویی HD ندارد. با این حال، دارای یک مکانیسم تاشو با استفاده آسان است که باعث می شود، جمع کردن آن سریع تر باشد. Stride را می توان با تبلتی که برنامه Echelon را اجرا می کند، همگام سازی کرد که امکان دسترسی به کلاس های استودیویی زنده و پر تقاضا را با هزینه ماهانه فراهم می کند.

Xterra Fitness TR150

فروش تردمیل XTerra Fitness TR150 با قیمت کم، برای پیاده روی یا دویدن های کوتاه مناسب تر است. زیرا نسبت به سایر تردمیل های لیست ما، تسمه کوتاه تر و دامنه سرعت کمتری دارد. طراحی آن به  صورتی است که باعث می شود تا کردن و جای دادن آن آسان باشد و به خصوص برای کسانی که فضای کوچکی دارند، بهترین گزینه به شمار آید.

ماکسیمم سرعت

10 کیلومتر در ساعت

ماکسیمم شیب مثبت

2%

ماکسیمم شیب منفی

تعریف نشده

قدرت موتور

2.25 اسب بخار

حدود قیمت بازار جهانی

376.38 دلار

قابلیت ویژه

ندارد

 

کنسول LCD ساده آن کالری، زمان و نبض را نشان می دهد، در حالی که کلیدهای از پیش تنظیم شده امکان تغییرات سریع در سرعت را فراهم می کنند.

افرادی که قصد دارند در منزل تمرینات ورزشی خود را انجام دهند، بهتر است، تردمیل های خانگی را انتخاب و خریداری کنند. اما، اگر فضای کافی برای نگه داری تردمیل باشگاهی و حرفه ای را دارند، بهترین گزینه ها برای انجام فعالیت های ورزشی استفاده از تردمیل های حرفه ای است.

باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چقدر تردمیل انتخابی شما، دارای قابلیت های بیشتر باشد، قطعاً قیمت بیشتری هم خواهد داشت. همچنین هزینه خدمات پس از فروش هم به مراتب بیشتر خواهد بود. برای مثال، اگر قطعات موتور ضمانت نداشته باشند، هزینه بسیار زیادی بر گردن مالک می گذارد.

کلام آخر

در واقع فروش تردمیل باشگاهی بستگی به انتظار افراد، دامنه انتخابی متفاوتی برای خریداران ارائه خواهد داد. اینکه شما به عنوان یک خریدار، چه اهدافی در استفاده از تردمیل دارید، سقف هزینه تعیین شده و غیره می تواند روی گزینه های شما تأثیر مستقیم بگذارد. در زمان خرید و فروش اصلاً عجله نداشته باشید و با دقت تمامی جوانب را بررسی کنید.

 فروشگاه تردمیل کو

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()