دلایل بسیاری وجود دارد که بیشتر افراد تمایل دارند از دستگاه های اسکی فضایی در باشگاه استفاده کنند. این دستگاه فشاری به بدن وارد نمی کند و ضربه ای که هنگام دویدن روی دستگاه به پای شما وارد می شود در  اسکی فضایی وجود ندارد. همه چیز عبارت است از یک حرکت نرم. این دستگاه همچنین برای کمک به بهبودی پس از آسیب دیدگی بسیار عالی است. اگر هنگام انجام برخی از انواع دویدن یا پریدن، زانوی شما درد می گیرد، می توانید از دستگاه اسکی فضایی استفاده کنید.

با این حال، این نوع ورزش هم مانند هر تمرین دیگری می تواند به سرعت تکراری شود و اگر نمی دانید چگونه خود را به چالش بکشید، ممکن است نتایجی که به دنبال آن ها هستید به مرور بدون تغییر باقی بمانند. هایپر جیم نکاتی برتر درباره تمریناتی که می توانید با دستگاه اسکی فضایی انجام دهید را گردآوری کرده است تا به شما کمک کند از تمرینات اسکی فضایی بعدی خود بیشترین بهره را ببرید.

1.    همواره ترکیب کردن برخی تمرینات شکمی با برنامه خود ایده خوبی است.

ممکن است در طول جلسه تمرین اسکی فضایی عضلات شکمی خود را احساس نکنید، اما برای حفظ فرم خوب و بهترین استفاده از هر تمرین، باید مطمئن شوید که عضلات شکم خود را درگیر نگه می دارید. برای نتیجه بهتر، پایین آمدن از اسکی فضایی و انجام یک حرکت پلانک ثابت در میانه ی تمرین می تواند به شما کمک کند که واقعاً عضلات شکم خود را درگیر کنید.

این یک راه آسان برای استفاده از زمان خود در ورزش با دستگاه اسکی فضایی است. هر سه دقیقه، از دستگاه پایین آمده و یک پلانک یا پلانک های جانبی 30 ثانیه ای انجام دهید.

2.   شیب را تغییر دهید تا واقعاً عضلات باسن را تحت فشار قرار دهید.

هر چه شیب بیشتر باشد، بیشتر روی عضلات باسن کار می کنید. صرفا برای اینکه بتوانید احساس خوبی نسبت به آن پیدا کنید می توانید به صورت دستی شیب را با فاصله هر یک دقیقه تنظیم کنید تا بالا یا پایین بروید. شیب معمولاً از یک تا 20 متغیر است، بنابراین سعی کنید هر بار با افزایش دو برابری بالا بروید.

 برای یک دقیقه از صفر شروع کنید، سپس به دو، سپس چهار، سپس شش به سمت بالا حرکت کنید و بعد به پایین برگردید. می توانید این روند را تغییر دهید و در صورت تمایل تا 20 بالا بروید یا حتی پنج تایی و به تناوب بالا بروید.

3.   می توانید بدون چرخاندن بدن خود به سمت عقب بر روی اسکی فضایی حرکت کنید.

عقب رفتن روی اسکی فضایی بیشتر عضلات همسترینگ (پشت ران) را که معمولاً در اکثر افراد ضعیف است، هدف قرار می دهد. چگونه این کار را انجام دهیم؟

هنگامی که روی اسکی فضایی قرار می گیرید و شروع به چرخاندن پاهای خود می کنید، احتمالاً در جهت عقربه های ساعت است. پاهای خود را آهسته به عقب برگردانید تا در جهت خلاف عقربه های ساعت حرکت کنید. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما زمانی که آن را امتحان کنید می توانید تفاوت را احساس کنید.

4.    از دکمه توقف(پاز) استفاده کنید.

وقتی روی دستگاه هستید و دکمه توقف را فشار می دهید، یک دقیقه زمان برای شمارش معکوس به شما می دهد، بنابراین بهتر است ترکیبی از کار با اسکی فضایی و حرکات مخصوص بالاتنه انجام دهید. به مدت یک دقیقه روی اسکی فضایی تمرین کنید و سپس پایین آمده و 15 تا 20 حرکت شنای سوئدی انجام دهید. بسته به فضایی که در اطراف دستگاه وجود دارد، می توانید یک تشک را برای انجام حرکات ورزشی بیاندازید کنار دستگاه یا با سایر تمرینات ورزشی مانند لانژ یا اسکات ادامه دهید. باقی مانده دقیقه را استراحت کنید، سپس روی اسکی فضایی برگردید. برای یک تمرین 20 دقیقه ای کل بدن 10 بار از این وقفه ها داشته باشید که از نظر قدرت و کاردیو مناسب هستند.

5.   از دمبل استفاده کنید

یک جفت دمبل سبک را روی دستگاه خود داشته باشید تا بتوانید هر سه دقیقه یا بیشتر مکث کنید و مجموعه ای از تمرینات پرس های شانه یا جلو بازو را انجام دهید. مکث کردن به شما کمک می کند انرژی خود را به سمت حرکات بازو هدایت کنید و در طول تمرینات بازو فرم مناسب خود را حفظ کنید. اگر می خواهید چیز سنگین تری بلند کنید، همیشه می توانید (زمانی که فضای کافی وجود دارد) دمبل هایتان را نزدیک دستگاهتان بگذارید تا بتوانید مکث کرده، از دستگاه پایین آمده و تمرین هایتان را انجام دهید. قیمت  خرید اسکی فضایی خانگی از موارد مهم می باشد.

سخن آخر

اگر روتین باشگاه رفتن شما شامل یک تمرین اسکی فضایی می شود، به این معنی که روی دستگاه اسکی فضایی می روید، هدفون را روی گوش هایتان می گذارید و به مدت 30 دقیقه با همان شیب و سرعت رکاب می زنید، بدانید که تمرینات بیشتری را می توانید در این بین انجام دهید پس از آن ها غافل نشوید.

 با رعایت نکات گفته شده در بالا ترکیب سایر حرکات ورزشی با اسکی فضایی می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر سوزاندن کالری، بر عضلات نقاط مختلف بدن تمرکز داشته و روی آن ها نیز کار کنید. اینگونه با ادغام تمرینات متنوع خودتان را به چالش می کشید و صرفا حرکات تکراری انجام نمی دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()