این مقاله قصد دارد درباره دستگاه ورزشی تردمیل خانگی مطالبی را برای علاقه مندان و مخاطبان ارائه دهد. اما پیش از آن به دلیل و مزایای استفاده از آن اشاره خواهد شد و مطالبی در این زمینه بیان خواهد شد.

شاید باور این موضوع سخت باشد اما خریداری یک دستگاه ورزشی تردمیل خوب می تواند مزایای زیادی را برای کاربران آن به همراه داشته باشد. با هر میزان بودجه ای که در دسترس شما است می توانید به خرید این وسیله ورزشی فکر کنید.

اما چرا باید در فکر خرید یک دستگاه تردمیل خانگی باشید؟

پاسخ را می توان به این صورت بیان کرد؛ همه افراد با هر وضعیت بدنی که از آن برخوردار هستند و هر میزان زمان آزاد که می توانند آن را به فعالیت های ورزشی اختصاص دهند می توانند با ورزش با تردمیل، زندگی خود را متحول کنند. پس خرید دستگاه تردمیل می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری باشد که قابلیت ارائه حداکثر نتیجه را دارد.

انواع تردمیل خانگی

در این بخش به انواع دستگاه های تردمیل خانگی اشاره خواهد شد:

تردمیل بدون موتور

چنانچه از نام این  تردمیل خانگی مشخص است، شروع به کار یک دستگاه تردمیل که فاقد موتور است با حرکت کاربر روی تسمه انجام خواهد شد. به طور معمول این دستگاه ها را می توان به عنوان ارزان ترین نوع دستگاه تردمیل در بازار تلقی کرد؛ به این دلیل که کارکرد این دستگاه ها بدون استفاده از برق است و این دستگاه ها فاقد موتور هستند.

اگر قصد انجام تمرین هایی سخت با دستگاه تردمیل را دارید این گونه از دستگاه های تردمیل می توانند تاثیرگذاری بالایی داشته باشند. این نوع از تردمیل گزینه ای مناسب برای کاربرانی است که در جستجوی دستگاهی تاثیرگذار در ورزش با بودجه اندک هستند.

تردمیل تاشو

تردمیل تاشو در دسته دستگاه های تردمیل محبوب مناسب برای منزل قرار می گیرد زیرا تطبیق پذیری فوق العاده ای دارند و موجب صرفه جویی در فضا خواهند شد. افراد ساکن در شهرهای بزرگ به طور معمول در یک آپارتمان زندگی می کنند. اغلب آپارتمان ها نیز فاقد ابعاد بزرگ هستند؛ بنابراین تهیه کردن دستگاه تردمیلی که قابلیت جمع شدن دارد و در واقع تاشو است برای چنین افرادی مناسب است.

تردمیل موتوری

دستگاه های تردمیل موتوری را می توان نقطه مقابل دستگاه های تردمیل دستی دانست، زیرا کارکرد آنها با برق است. فشردن یک دکمه در این دستگاه ها می تواند آنها را به حرکت درآورد. این دستگاه ها از قابلیتی برخوردار هستند که انواع برنامه های از پیش تعیین شده و سایر موارد را دارند.

مهم ترین جنبه خرید یک دستگاه تردمیل خانگی این است که نحوه انتخاب یک دستگاه تردمیل را بیاموزید.

 

راهنمای خرید تردمیل خانگی

چند نکته کلی وجود دارد که برای خرید این نوع از دستگاه تردمیل باید مورد توجه قرار گیرد:

اندازه

نخستین و مهم ترین نکته، اندازه است. اندازه گیری فضای مورد نظر و تحلیل مدل های موجود در این محدوده حائز اهمیت است. خریداری تردمیل های تاشو برای صرفه جویی در فضا مناسب هستند.

برای کسانی که فضای بیشتری در خانه دارند تاشو بودن یا نبودن اهمیتی ندارد. بهتر است ابتدا مشخص شود که در چه فضایی از خانه قرار گیرد. در نظر گرفتن فضایی جهت ایمنی بیشتر در پیرامون دستگاه تردمیل نیز اهمیت دارد. خالی بودن 1 متر اطراف دستگاه تردمیل برای جلوگیری از سقوط و برخورد با لوازم خانه از توصیه های موجود است.

امکانات

همه ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد در دستگاه های تردمیل امروزی وجود دارد تا امکان انجام تمرین هایی موثر برای کاربر ایجاد شود. مزیت مهم موجود در این ویژگی ها این است که به دلخواه کاربر تنظیم شوند. همچنین امکان مدیریت برنامه ورزشی و پیش بینی آن وجود دارد.

قیمت

این دستگاه های تردمیل در مواردی مانند برند، قابلیت تحمل وزن، قدرت موتور، کیفیت ساخت، گارانتی، نوع (دستی، موتوری و یا تاشو) و چند کاره بودن با یکدیگر متفاوت هستند. بدیهی است که هر کدام از این موارد می توانند بر قیمت نهایی دستگاه اثر داشته باشند.

ابتدا باید به تعیین میزان بودجه پرداختی بپردازید و پس از آن مشخصات دستگاه درخواستی خود را در نظر بگیرید؛ به این ترتیب می توانید بازه قیمت مورد نظر خود را جستجو کنید.

گارانتی

گارانتی یکی از عوامل تعیین کننده و اثرگذار بر نحوه انتخاب دستگاه تردمیل است. در واقع این موضوع می تواند در انتخاب دستگاه تفاوت ایجاد کند. گارانتی طولانی مدت شامل تعمیر و یا تعویض قطعات می تواند برای کاربر اطمینان مورد نیاز را به وجود آورد.

ایمنی

باید بررسی شود که دستگاه تردمیل برای کاربر مناسب است یا نه؛ این بررسی می تواند موارد مختلفی را با توجه به موقعیت و شرایط کاربر در بر بگیرد.

همچنین در زمان استفاده کاربر از دستگاه باید موارد ایمنی رعایت شود. استفاده از لباس و کفش مناسب یکی از این موارد است.

 

آنچه که بهتر است در انتها بدانید

دستگاه تردمیل می تواند قابلیت دسترسی آسان به ورزش را در فضای خانه به گونه ای فراهم کند که در زمان و هزینه صرفه جویی شود.

انتخاب یک دستگاه تردمیل خوب برای منزل یکی از بهترین اقدامات برای کل اعضای خانواده است. افراد خانه در هر زمان دلخواه می توانند به فعالیت های ورزشی بپردازند؛ این در حالی است که به صورت همزمان لذت بردن از شرایط راحت در خانه امکان پذیر است.

فضایی که در حال حاضر در آن زندگی می کنید شما را برای انتخاب دستگاه تردمیل دلخواه، محدود نخواهد کرد. به عبارت بهتر طراحی دستگاه های تردمیل خانگی به گونه ای است که قابلیت استفاده در اکثر فضاها مانند خانه ای بزرگ و یا آپارتمانی کوچک را دارند.

بدیهی است که انتخاب یک دستگاه ورزشی تردمیل از میان برندها و مدل های مختلفی که در بازار موجود است کاری دشوار است. هر برند و مدلی نیز می تواند قیمت متفاوتی نسبت به دیگری داشته باشد و این موضوع، کار را دشوارتر خواهد کرد.

این مقاله به علت و اهمیت خرید تردمیل خانگی اشاره کرده است. انواع این دستگاه های تردمیل نیز در این مقاله ارائه شده اند. محتوای این مقاله راهنمایی برای علاقه مندان است تا از نکات موجود برای خرید این دستگاه خانگی اطلاع پیدا کنند.

خرید دستگاه تردمیل خانگی از هایپرجیم

برای خرید این دستگاه ورزشی می توانید به فروشگاه هایپرجیم مراجعه کنید. این فروشگاه در زمینه عرضه تجهیزات ورزشی فعالیت می کند. این مجموعه امکان بررسی مدل ها، برندها و انواع گوناگون دستگاه های تردمیل را برای مخاطبان ارائه کرده است تا از بین گزینه های موجود، یک دستگاه را متناسب با نیاز و علاقه خود انتخاب کنند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()