به دنبال  خرید تردمیل حرفه ای هستید؟ آیا قیمت دستگاه در کنار حرفه ای بودن آن برای شما بسیار مهم است؟ با هایپر جیم همراه باشید تا بتوانید دستگاه مورد نیاز خود را به دست آورید. همچنین در ادامه مقاله ما شما را در رابطه با ویژگی های یک دستگاه حرفه ای راهنمایی خواهیم کرد.

خرید تردمیل

خریداری یک دستگاه تردمیل برای هر فرد بسته به شرایط و انتظارات متفاوت خواهد بود. شرایط مالی، انتظارات از دستگاه، شرایط جسمانی هر کدام به نوبه خود در انتخاب تردمیل تأثیر بسیار زیادی دارند. اما این موارد بیشتر برای کسانی به کار می رود که زندگی ورزش کاری بسیار معمولی دارند.

افرادی که سابقه ورزشی حرفه ای تری دارند، به دنبال چالش های بیشتر و متفاوت خواهند بود. همچنین این افراد انتظار دارند، تجهیزات ورزشی که از آن ها استفاده می کنند عطش ورزش (آن ها) را از بین ببرد.

بنابراین اگر شما به دنبال خرید تردمیل حرفه ای هستید، پس یقیناً ورزشکار آماتوری نیستید و می خواهید خود را به چالش بکشید؛ بنابراین تردمیلی که شما باید انتخاب کنید باید دارای ویژگی هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم باشد.

موتور پر قدرت

تردمیل ها انواع اقسام مختلفی دارند، اما به طور کلی به 2 دسته تقسیم می شوند، تردمیل های خانگی و باشگاهی. تردمیل های باشگاهی نسبت به نوع خانگی از هر لحاظ بهتر و قدرتمندتر هستند.

بنابراین اگر به دنبال تردمیل حرفه ای هستید، اولین چیزی که باید برای شما مهم باشد، توان و قدرت موتور است. هر چقدر توان و قدرت موتور بیشتر باشد، شما می توانید با فشار و سرعت بیشتری به تمرینات خود بپردازید.

نوع موتور

با توجه به نوع تردمیل، نوع موتوری که در آن استفاده می شود متفاوت خواهد بود. برای درک بهتر این موضوع، موتورهایی که از برق AC استفاده می کنند، توانایی، قدرت و بازدهی بیشتری دارند. همچنین موتورهای AC قابلیت کار مداوم با فشار ره دارا هستند. اما خوب صدا و هزینه این موتورها هم بیشتر است.

سرعت بیشینه بیشتر

هر چه Maximum سرعت دستگاه بیشتر باشد، شما می توانید قدرت جسمی خود را بیشتر به چالش بکشید و در حرفه ورزش کاری پیشرفت بیشتری داشته باشید. اما نوع خانگی تردمیل ها سرعت محدودی دارند. معمولاً تردمیل های خانگی تا 11 کیلومتر در ساعت توان سرعتی ماکسیمم دارند.

اما برخی تردمیل های باشگاهی بسیار حرفه ای حتی تا 17 کیلومتر در ساعت سرعت هم برای متقاضیان فراهم می کنند. این مورد به تنهایی می تواند نقطه قوت بسیار خوبی میان سایر تردمیل ها به شمار برود.

تحمل وزن بیشتر

اگر اضافه وزن دارید یا به طور کلی وزن (خشک) زیادی دارید، باید از تردمیلی با تحمل وزن بالا استفاده کنید. در غیر این صورت، طی کار مستمر به دستگاه فشار خواهد آمد و موتور آن خراب می شود؛ بنابراین باید متناسب با وزن تردمیل خود را انتخاب کنید تا اتفاقی نیفتد.

جنس بدنه

حتماً تردمیلی انتخاب کنید که جنس بدنه آن بیشتر فلزی باشد. تردمیل با بدنه فلزی یا نیمه فلزی استقامت و دوام بیشتری نسبت به سایر تردمیل ها خواهد داشت. همچنین تردمیل هایی که از بدنه مقاوم تر ساخته شده اند، می توانند وزن بیشتری را حین فعالیت های ورزشی تحمل کنند.

اگر دقت کرده باشید، تردمیل هایی که در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند معمولاً از نوع فولادی یا نیمه فولادی هستند؛ بنابراین افرادی که وزن زیادی دارند، برای این دستگاه ها مشکلی ایجاد نخواهند کرد. هرچقدر دستگاه مقاوم تر باشد، فشار و بار کاری بیشتری تحمل خواهد کرد.

همچنین ماندگاری یا طول عمر چنین دستگاه هایی بیشتر خواهد بود.

قابلیت های مخصوص

برخی از تردمیل ها دارای قابلیت های مخصوصی هستند. اما خوب این قابلیت ها روی قیمت تردمیل تأثیر زیادی می گذارند. برای مثال برخی تردمیل ها قابلیت دستگاه ماساژ هم هستند. می توانید در بعد از اینکه تمرینات ورزشی خود را به پایان رساندید، چند دقیقه ماساژ هم برای خود در نظر بگیرید.

به عنوان قابلیتی دیگر، برخی از تردمیل ها قابلیت نظافت اتوماتیک دارند. می توانید پس از اینکه فعالیت های ورزشی خود را تمام کردید، دستور الکترونیکی نظافت دستگاه را از طریق پنل دستگاه وارد کنید.

قیمت تردمیل

با توجه به نوع تردمیلی که انتخاب می کنید، همچنین مدل آن قیمت ها بسیار متفاوت خواهند بود. تردمیل هایی که دارای پنل های پیشرفته و پیچیده تر هستند، قیمت بیشتری به همراه خواهند داشت.

تردمیل های حرفه ای تر در کنار جنبه، دارای انواع اقسام قابلیت ها و ویژگی ها هستند. تک تک ویژگی هایی که برای یک تردمیل در نظر گرفته می شود بر قیمت آن تأثیر مستقیم می گذارد.

اما این بدان معنا نیست که شما، حتماً باید مبلغ کلانی پرداخت کنید تا یک تردمیل برای خود خریداری کنید. می توانید به بازار بروید یا به صورت آنلاین محدوده قیمتی تردمیل ها را چک کنید. برای خود سقف هزینه ای در نظر بگیرید و با توجه به محدوده قیمتی خود بهترین تردمیل را خریداری کنید.

می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوران ما در رابطه با خرید تردمیل باشگاهی کمک دریافت کنید.

جمع بندی

خرید تردمیل کاملاً بسته به یک سری شرایط شخصی است. تردمیل حرفه ای دارای ویژگی هایی از قبیل توانایی، محدود سرعت بیشتر، جنس بدنه فولادی، توان موتوری بالا و قابلیت های اضافی ویژه است. برای خرید این دستگاه می توانید با هایپر جیم تماس برقرار کنید و در رابطه با خرید تجهیزات ورزشی مشاوره دریافت کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()