شاید برای شما سؤال شده باشد که آیا اگر یک تردمیل را تعمیر کنیم بهتر است یا اینکه به فکر  فروش تردمیل باشیم مناسب تر خواهد بود؟ هایپر جیم مطالبی برای شما جمع بندی کرده که شاید به تصمیم نهایی شما کمک بیشتری کند، پس با ما همراه باشید.

خرید تردمیل

اگر در حال حاضر صاحب یک تردمیل هستید، اما با مشکلات فنی بسیار زیاد آن مواجه شدید قطعاً در یک 2 راهی گیر کرده اید. نمی دانید که فروش تردمیل برای شما مناسب تر و بهینه تر است یا اینکه تعمیر کردن آن. خوب ابتدا باید چند فاکتور را در نظر بگیرید، در آخر تصمیم نهایی خود را عملی کنید.

ابتدا شرایطی را برای این بحث انتخاب می کنیم که شما در حال یک تردمیل دارید. ممکن است چند حالت وجود داشته باشد، تردمیل از لحاظ فنی دچار مشکلات بسیاری شده یا انتظارات شما از آن افزایش یافته و همچنین هزینه های آن اوج گرفته است.

اگر تردمیل شما دارای مشکلات فنی بسیار شده و پس از تعمیرات مکرر و مستمر باز هم نتیجه ای نداده است بهترین کار فروش تردمیل خواهد بود. به قول معروف "دندانی که درد می کند را باید کشید" پس اگر مشکلات بسیار شده و هیچ پایانی ندارد، همچنین هزینه های آن هم در حال افزایش است پس باید هرچه سریع تر اقدام به فروش کنید.

از نظر منطق اگر پرداخته هزینه هایی تعمیرات بیشتر خرید یک تردمیل نو باشد، خو بهترین و عاقلانه ترین کار خرید یک دستگاه تردمیل نو است. اما بعضی اوقات انتظارات صاحب تردمیل از آن بسیار افزایش یافته و دیگر پاسخگوی نیازهای وی نیست.

برای مثال اگر تردمیل مشکلات فنی خاصی ندارد، اما دارای یک سری تعمیرات جزئی و هزینه های کم است، خرید یک دستگاه نو توصیه نمی شود. مگر اینکه دستگاه قادر به برطرف کردن نیازهای شخص نباشد. در این صورت فرد باید به خرید یک دستگاه جدید باشد.

البته به طور کلی با افزایش های زندگی و همچنین افزایش قیمت قطعات، در 90% مواقع تعمیر کردن آن بسیار ارزان تر برای شخص تمام خواهد شد. البته همه قطعات هزینه زیادی به همراه نخواهد داشت. معمولاً قطعاتی که در تردمیل ها استفاده می شود تا 5 سال عمر مفید دارند، مگر اینکه شرایط نگه داری خوبی نداشته باشند.

در غیر این صورت طول عمر مفید دستگاه قطعاً کاهش می یابد و برخی لوازم مصرفی یا تاریخ انقضا دار آن با گذشت زمان نیازمند تعویض یا تعمیر خواهند بود. فروش تردمیل باید آخرین راه حل باشد، اما وقتی که تعمیرات یا تعویض قطعات می توانند مفید واقع شوند نیازی به چنین کاری نیست.

عواملی که باعث خرابی تردمیل می شود

تردمیل، دستگاهی با دوام است، اما خوب بهتر است شرایط نگه داری آن را فراهم کنیم تا طول عمر دستگاه افزایش یابد. انجام این پروتکل ها هیچ هزینه ای برای صاحبان تردمیل به همراه ندارد و فقط باید آن ها را رعایت کنند.

سطح صافی برای جایگاه تردمیل در نظر بگیرید

قرار دادن تردمیل در سطوحی که شیب دارند یا سطح صافی ندارند به دستگاه فشار می آورد و موتور دستگاه طول عمر کمتری خواهد داشت. یکی از قطعاتی که برای تردمیل ها بسیار حیاتی هست، موتور دستگاه است. همچنین هزینه تعمیر یا تعویض این قطعه نسبت به سایر قطعات بیشتر خواهد بود.

تردمیل را در معرض آفتاب قرار ندهید

برخی از قطعات دستگاه، به ویژه قطعاتی که مصرفی هستند (مانند تسمه)، اگر در معرض آفتاب قرار گیرند سریع تر خراب می شوند. این بحث شامل قطعات یا بورد الکترونیکی دستگاه هم می شود؛ بنابراین برای جلوگیری از چنین امری تردمیل را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید.

نظافت دستگاه

سعی کنید دستگاه را تا حد ممکن نظافت کنید، به خصوص بعد از هر بار استفاده. هر چند وقت یکبار دستگاه را و اطراف آن را نظافت کنید تا آشغال یا گرد و غبار باعث خرابی نشود. همچنین سعی کنید تا جایگاه مورد نظر خود را طوری انتخاب کنید که هم برای شما مزاحمتی ایجاد نکند، هم در معرض گرد و غبار نباشد.

سلیقه شخصی

این بحث که " فروش تردمیل بهتر است یا تعمیر آن" به سلیقه افراد هم بر می گردد. گاهی برخی به چنین مشکلاتی حساسیت زیادی نشان می دهند. در واقع کمال گراها شاید با چنین تصمیمی مواجه شوند. اما جدای این افکار باید موضوع را از نظر عقل و منطق بررسی کرد سپس دست به هر اقدامی بزنیم؟

آیا از پس هزینه  خرید تردمیل خانگی در مدل جدید بر می آیید؟ اگر چنین سؤالی را با بله پاسخ می دهید، بنابراین فروش تردمیل بهترین گزینه برای شما است. مدل قدیمی را بفروشید و مدلی جدیدتر خریداری کنید.

اگر می خواهید تردمیل قدیمی تان را با قیمت بهتری به فروش برسانید، بهتر است، تا جایی که امکان دارد، قطعات مورد نیاز آن را تعمیر یا تعویض کنید. این امر بر افزایش قیمت دستگاه شما تأثیر خواهد گذاشت. اما اگر این موضوع برای شما مهم نیست، پس فقط اقدام به فروش آن کنید.

نتیجه گیری

قبل از فروش تردمیل، شرایط کلی را بررسی کنید. اگر تعمیر کردن آن به صرفه تر است پس چنین کنید. اگر دستگاه با مشکلات فنی بسیاری روبرو شده، پس آن را بفروشید و مدلی جدیدتر، بهتر و با کیفیت تر بری خود خریداری کنید. تصمیم گیری نهایی کاملاً بسته به سلیقه و طرز فکر هر شخص است، اما سعی کنید منطقی بیندیشید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()