نکات مهم در انجام سرویس تردمیل

همان طور که می‌دانید، هر وسیله ای، نیاز به سرویس و نگهداری دارد. زیرا با سرویس و نگهداری لوازم، عمر آن ها افزایش پیدا می‌کند و کمتر به تعمیر نیاز خواهند داشت. سرویس تردمیل نیز شامل این موضوع می‌شود. دلایل مختلفی وجود دارد که به سبب آن ها، تردمیل به سرویس نیاز پیدا می‌کند. زمانی اسپرت از برترین ارائه دهندگان خدمات سرویس تردمیل می‌باشد.  

  شما به کمک کارشناسان زمانی اسپرت ، می‌ توانید تردمیل خود را به صورت دوره ای سرویس کنید تا از هر گونه اتفاقات ناگوار بعدی جلوگیری کنید . اما کدام دلایل باعث می‌شود تا به سرویس تردمیل نیاز داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا به مهم ترین نکات این موضوع و همچنین خدمات زمانی اسپرت بپردازیم.

نیاز سنجی برای سرویس تردمیل

زمانی که از تردمیل، صدا های مختلفی به گوش برسد، باید حتما به روغن کاری قسمت هایی که به روغن نیاز دارند اقدام نماییم. از قسمت هایی که به روغن کاری نیاز دارند می‌توان به بلبرینگ نوار نقاله، چرخ دنده های داخلی و ... اشاره کرد. البته شما می‌توانید تمام این کار ها را به عهده زمانی اسپرت بگذارید. از دلایل دیگر سرویس تردمیل می‌توان به عدم حرکت درست نوار نقاله اشاره کرد. ممکن است نوار نقاله تردمیل شما از تنظیم خارج شده و قسمت های کناری آن به لبه های تردمیل برخورد کند. مهم ترین عامل این اتفاق می‌تواند عدم هماهنگی بلبرینگ ها با یکدیگر باشد. در صورتی که سرعت حرکت بلبرینگ ها با یکدیگر متفاوت باشد، این اتفاق روی خواهد داد. برای این که این اتفاقات رخ ندهد، حتما باید سرویس های تردمیل خود را به صورت دوره ای و مرتب انجام دهید تا از اتفاقات ناگوار بعدی نیز جلوگیری کنید. لازم به ذکر است که تمامی این خدمات تعمیر تردمیل را زمانی اسپرت، توسط کارشناسان حرفه ای خود انجام می‌دهد.

 

 زمانی اسپرت

تلفن:   09127666385  -   021.66040650 

zamanisports@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()