تردمیل به عنوان وسیله ای که عموماً برای پیاده روی، دویدن در منزل استفاده می شود، دارای انواع مختلفی است که بر حسب سلیقه خریداری می شود. این دستگاه دارای یک پلت فرم متحرک با یک تسمه نقاله پهن که توسط یک موتور الکتریکی یا یک چرخ فلایو هدایت می شود، است.

بدین صورت که کمربند به سمت عقب حرکت کرده و کاربر را ملزم می کند که با سرعتی مطابق با کمربند راه برود یا بدود. سرعت حرکت تسمه بستگی به سرعت راه رفتن یا دویدن دارد. بنابراین، سرعت دویدن را می توان کنترل و اندازه گیری کرد.

 نسخه های گران تر و سنگین تر، موتوردار هستند در حالی که نسخه های ساده تر، سبک تر و ارزان تر به طور غیر فعال در برابر حرکت مقاومت می کنند و تنها زمانی حرکت می کنند که واکرها کمربند را با پا فشار می دهند. حالا با این مقدمه کوتاه از نحوه عملکرد تردمیل به سراغ پاسخ به سؤال چگونه شیب  تردمیل خانگی  را تنظیم کنیم؟ می رویم.

مزایای داشتن تردمیل خانگی

تردمیل به عنوان یکی از وسیله های ورزشی که امروزه دیگر محدود به باشگاهها و سالن های ورزشی نیست، ورزشکار را قادر می کند که که بدون توجه به آب و هوا، در فضای داخلی نیز ورزش کند. علاوه براین، سرعت دویدن نیز در این دستگاه قابل کنترل است.

با داشتن تردمیل خانگی با کیفیت در منزل می توانید هر زمان که مایل بودید ورزش را به صورت حرفه ای در منزل شروع کنید. همچنین تردمیل های خانگی به گونه ای طراحی شده اند، که در هر نوع خانه با هر مقیاسی قابل قرار دادن است.

از طرف دیگر گاهی ممکن است که به دلیل مشکلات متعدد توانایی رفتن به باشگاه را نداشته باشید. بنابراین با داشتن تردمیل در خانه هیچ گونه محدودیتی مانع ورزش کردن شما نخواهد شد.

چگونه شیب تردمیل را تنظیم کنیم؟

نحوه عملکرد تردمیل به گونه ای است که عضلات و ماهیچه های سرینی و ران را درگیر میکند. که درواقع عمل کش دادن به پا را انجام میدهند. هنگام راه رفتن و دویدن، درست زمانیکه با شیب مواجه میشوید، این عضلات ناچارند بیشتر فعالیت کنند. چرا که هنگام بالا رفتن پای چپ عقب میماند درحالی که پای راست جلو رفته است. بنا بر این چنانچه از تردمیل برای ورزش استفاده می کنید، تنظیم شیب تردمیل در تقویت عضلات بسیار مهم است.

امروزه بیشتر تردمیل هایی که تولید و به بازارها ارائه می شود، دارای سیستم شیب برقی و یا شیب دستی  است. لذا برای تغییر شیب برقی تردمیل کافیست دکمه ای را روی صفحه مانیتور فشار دهید که البته در مواردی نیز دکمه شیب تردمیل روی دسته ها واقع شده است.

 شیب دستگاه تردمیل هر اندازه که بیشتر باشد، میزان چربی سوزی و مصرف کالری توسط ورزشکار را افزایش می دهد. بالا بردن شدت تمرین، زمان اختصاص داده شده به فعالیت و تغییر شیب و افزایش آن موجب بالا رفتن کالری سوزی، تناسب اندام و کاهش وزن سریع  در مدت زمان کوتاه تر خواهد شد.

با  خرید تردمیل خانگی با کیفیت می توانید در زمان دلخواه در کنار شروع رژیم غذایی تان، ورزش کردن را نیز شروع کنید. کافی است برای خرید فروشگاهی معتبر را انتخاب و بر حسب سلیقه تان تردمیل مورد نظرتان را خریداری کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()