رسیدن به اندامی ایده آل و عضلانی دور از انتظار نیست. امروزه دستگاه های هوازی در کمترین زمان ممکن شما را به وزن ایده آل می رسانند. اسکی فضایی خانگی یکی از بهترین دستگاه های بدنسازی است که برای انجام فعالیت های ورزشی تولید می شود.

الپتیکال یا  اسکی فضایی خانگی به گونه ای طراحی شده است که تداعی کننده تمرینات ورزشی دویدن، راه رفتن و بالا رفتن از شیب باشد. در این صورت دیگر نیازی به صرف زمان طولانی برای دویدن در خارج از محیط خانه نیست. زیرا با یک رب الی بیست دقیقه استفاده از این دستگاه به اندام مورد نظر خود دست پیدا می کنید.

ایمنی این دستگاه ها به گونه ای است که بدون کوچکترین آسیبی به مفاصل، وزن شما را به صورت اصولی کاهش می دهد. در صورتی که قصد کاهش وزن در خانه را دارید، به شما خرید نوع خانگی اسکی فضایی را پیشنهاد می دهیم. اگر مایل به دانستن دلایل خرید الپتیکال خانگی هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

دلایل خرید اسکی فضایی خانگی

اسکی فضایی یا الپتیکال از جمله دستگاه های بدنسازی است که در مدت زمان کوتاهی شما را به وزن و اندام متناسب می رساند.

طراحی این دستگاه به گونه ای است که نیاز به دویدن و راه رفتن در خارج از خانه را از بین می برند. زیرا میزان کالری که با دویدن خارج از خانه می سوزاند با کالری سوزانده شده توسط این دستگاه برابر است. از این رو با ایمنی بالاتری به تناسب اندام می رسید.

خرید دستگاه اسکی فضایی در نوع خانگی دارای فواید بسیاری است که در ادامه آنها را عنوان می کنیم.

رسیدن به اندامی ایده آل در مدت زمان کوتاه

هدف از انجام ورزش رسیدن به اندام متناسب و ایده آل است. ورزش های هوازی در کاهش وزن اهمیت بالایی دارند. این نوع ورزش ها با افزایش ضربان قلب، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهند و به ایجاد اندام ایده آل کمک می کنند.

خرید اسکی فضایی خانگی این امکان را به شما می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن به فرم دلخواه بدن خود برسید. تنها کافی است، بیست دقیقه از دستگاه مورد نظر استفاده کنید.

شدت دستگاه اسکی فضایی قابل تنظیم است. اما بهتر است کاهش وزن را با برنامه مشخص یا از پیش تعیین شده این دستگاه انجام دهید. در این صورت سریع تر به نتیجه دلخواه خود می رسید.

صرف هزینه های کمتر

باشگاه های بدنسازی محل مناسبی برای کاهش وزن هستند. اما هزینه های ماهانه و رفت و آمد به باشگاه برای برخی از افراد به صرفه نیست. از این رو خرید نوع خانگی اسکی فضایی این امکان را به شما می دهد که در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

خرید اقساطی این دستگاه از فروشگاه های معتبر به کاهش فشارهای مالی شما کمک بسیاری می کند. یکی از فروشگاه های بسیار معتبر آنلاین در زمینه تجهیزات ورزشی، هایپرجیم نام دارد. این فروشگاه دارای انواع اسکی های فضایی باشگاهی و خانگی با قیمت های متفاوت است. از این رو بر اساس بودجه خود قادر به انتخاب نوع مناسبی از این دستگاه ها هستید.

کاهش وزن و چربی سوزی سریع با اسکی فضایی خانگی

اسکی فضایی دستگاهی هوازی است که اعمال دویدن، راه رفتن و بالا رفتن را برای افراد شبیه سازی می کند. این فعالیت ها بشدت در کاهش کالری تاثیرگذار هستند. با افزایش متابولیسم بدن، چربی سوزی بیشتری اتفاق می افتد که نتیجه آن کاهش وزن است.

خرید نوع خانگی اسکی فضایی این امکان را به شما می دهد که با ایمنی بالایی به کاهش وزن و اندام ایده آل خود برسید. زیرا طراحی این دستگاه به گونه ای است که به حفظ تعادل بدن در زمان راه رفتن یا دویدن کمک می کند. استفاده از این دستگاه موجب کاهش ۸ الی ۱۲ کالری در دقیقه می شود که نسبت به سایر دستگاه های هوازی میزان بالایی است.

افزایش سلامت بدن

اسکی فضایی از جمله پرطرفدارترین دستگاه های هوازی بدنسازی است که در دو نوع خانگی و باشگاهی تولید می شود. این دستگاه علاوه بر کاهش وزن به سلامت اندام های بدن به خصوص قلب و عروق کمک می کند. زیرا فعالیت های هوازی ضربان قلب را بالا می برند و در این زمان اکسیژن و مواد مغذی سریع تر به اندام ها و قلب انتقال پیدا می کند.

اسکی فضایی خانگی همزمان عضلات بالا تنه و پایین تنه را به خود درگیر می کند. از این رو برخلاف سایر دستگاه های بدنسازی برای سلامت کل بدن و عضلات کارایی بالایی دارد و به تقویت کل بدن کمک می کند.

استفاده راحت بدون صرف زمان زیاد

یکی از مزایای خرید نوع خانگی دستگاه اسکی فضایی استفاده راحت از آن در هر شرایطی عنوان می شود. در این صورت بدون صرف زمان زیاد برای آماده شدن و رفتن به باشگاه، قادر به ورزش کردن در خانه هستید.

از این رو خرید این دستگاه علاوه بر مزایای اقتصادی آن در صرفه جویی زمان نیز مفید است. استفاده راحت از این دستگاه نیز از جمله مزایای خرید آن عنوان می شود. زیرا بدون نیاز به مربی یا آموزش خاصی قادر به استفاده از آن هستید.

عدم آسیب به مفاصل و اندام ها با اسکی فضایی خانگی

دویدن طولانی مدت روی سطح سخت زمین بدون شک به مفاصل و پاشنه پا آسیب وارد می کند. از این رو اسکی فضایی بهترین گزینه برای کاهش وزن بدون آسیب به مفاصل است. زیرا طراحی این دستگاه به گونه ای است که پاها روی پدال قرار می گیرند و ضربه ای به آنها در زمان راه رفتن وارد نمی شود.  این مجموعه فروش اسکی فضایی را ارائه می کند.

ابعاد مناسب و جمع و جور

اسکی فضایی در مقایسه با قطعات دیگر تجهیزات ورزشی نسبتاً جمع و جور است و راحت می توانید آن را در بخشی از فضای خانه خود قرار دهید و یا در زمانی که استفاده نمی کنید، آن را جمع کرده و کنار بگذارید. اما بدون تردید باید مقدار فضای خود را اندازه گیری کنید، یه مقدار خوب فضا می تواند به اندازه یک متر از هر طرف الپتیکال برای مقدار پوشش دهی فضا باشد.

در نتیجه…

اسکی فضایی خانگی یکی از دستگاه های پرطرفدار بدنسازی است که برای شبیه سازی اعمال هوازی مانند: دویدن، راه رفتن و بالا رفتن استفاده می شود. نوع خانگی این دستگاه به شما امکان می دهد که بدون صرف هزینه و زمان طولانی به کاهش وزن اصولی همراه با عضله سازی دست پیدا کنید.

استفاده راحت از این دستگاه، ابعاد جمع و جور، ایمنی بالا، کالری سوزی سریع و افزایش سلامت کلی بدن از جمله مزایای خرید دستگاه الپتیکال خانگی عنوان می شوند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()