استفاده از تردمیل به طور قابل توجهی بر بالا بردن سلامتی جسمی و ذهنی افراد تاثیرگذار است. استفاده از تردمیل در داشتن یک روتین ورزشی مناسب کمک زیادی به شما خواهد کرد. بسیاری از مجموعه های ورزشی به دنبال خرید بهترین تردمیل باشگاهی برای مشتریان خود هستند. اگر شما هم به دنبال خرید یک تردمیل باشگاهی هستید، مطالب این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

اما قبل از خرید باید یک تردمیل مناسب پیدا کنید. دو راه پیش روی شما است؛ به صورت حضوری از فروشگاه های ورزشی یا به صورت آنلاین از سایت های فروش تردمیل باشگاهی، خرید کنید.

مهم است به این نکته توجه کنید که اگر راه اول را انتخاب کنید زمان زیادی از شما گرفته خواهد شد و در انتها ممکن است دچار سردرگمی شوید. در این مقاله هایپرجیم بررسی می کنیم چرا راه دوم راه بهتری است و چرا بهتر است به فروش آنلاین اعتماد کنیم.

چرا قیمت های ارزان تر؟

بیشتر اوقات قیمت فروش تردمیل ها به صورت آنلاین کمتر است. حتی این تفاوت قیمت ممکن است رقم قابل توجهی باشد. این مهم ترین دلیل خریداران برای خرید تردمیل به صورت آنلاین است.

یکی از دلایلی که فروشندگان قیمت پایین تری در فروش آنلاین پیشنهاد می دهند، پایین آوردن هزینه های  ناشی از نقل و انتقالات تردمیل است. آن ها در فروش آنلاین، تردمیل را از انبار به درب منزل شما یا باشگاه های ورزشی جابه جا می کنند.

در صورتی که در فروش حضوری هزینه ها دو برابر خواهد شد. به دلیل اینکه فروشندگان یکبار تردمیل را از انبار به فروشگاه و بار دیگر به محل خریدار انتقال می دهند. با در نظر گرفتن حجم و اندازه بالای تردمیل های باشگاهی می توانید تصور کنید که فروش آنلاین چه میزان به صرفه تر است.

ترافیکی در کار نیست

فروشگاه های وسایل ورزشی به طور معمول مکان های شلوغ و پرترددی هستند. همچنین این فروشگاه ها اگر در مرکز شهر قرار داشته باشند، ترافیک کوچه ها و خیابان ها و پیدا نکردن جای پارک خود را هم باید به شلوغی مراکز خرید اضافه کنید. به علاوه در زمان تخفیف های بزرگ این ازدحام و شلوغی چند برابر خواهد شد.

همه این شرایط قادر است تجربه خرید تردمیل را به یک تجربه ناخوشایند تبدیل کند. با خرید آنلاین، شما نه تنها می توانید از تخفیف ها بهره مند شوید، بلکه از دردسرهای خرید حضوری نیز رهایی پیدا کنید.

زمان طلا است

خرید از فروشگاه های آنلاین تردمیل باشگاهی خیلی سریع تر انجام می شود. به خصوص اگر شما علاقه دارید قیمت ها و امکانات مدل های مختلف را با هم مقایسه کنید. انجام این کار به صورت آنلاین خیلی سریع تر انجام می شود و شما فرصت دارید با دقت به خرید خود فکر کنید.

فرض کنید اگر همین مقایسه را بخواهید در خرید حضوری انجام دهید. احتمال اینکه به دلیل شلوغی، کمبود وقت و خستگی تصمیم اشتباه بگیرید به مراتب خیلی بیشتر است.

علاوه بر آن در هر وقت و زمانی می توانید سایت فروش را بررسی کنید و دیگر لازم نیست در ساعات خاصی از شبانه روز به فروشگاه مراجعه کنید.

ارسال و نصب رایگان

یکی از مهم ترین مزیت های خرید آنلاین امکان ارسال و نصب رایگان است که فروشگاه در اختیار شما قرار می دهد. این امکان به دلیل کاهش هزینه ها که قبل تر توضیح داده شد، در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تردمیل ها وزن زیادی حدود 45 کیلوگرم دارند و نقل و انتقال آن ها هزینه بر خواهد بود. اگر شما خرید حضوری انجام دهید، مجبور هستید برای جابه جایی تردمیل به منزل یا باشگاه خود دوباره هزینه کنید. این یکی از دلایلی است که بهتر است شما به خرید آنلاین اعتماد کنید و خرید خود را اینترنتی انجام دهید. 

فرصت مشورت با دیگران

شما زمان خرید آنلاین هم می توانید از مشاوره کارشناسان فروش کمک بگیرید. با این تفاوت که دیگر فشاری برای خرید احساس نمی کنید. حتی وقت کافی برای تحقیق کردن و فکر کردن به صحبت های کارشناس فروش دارید.

علاوه بر این مزیت شما در خرید آنلاین این فرصت را دارید که نظرات دیگران درباره مدل تردمیل باشگاهی که برای خرید انتخاب کرده اید، بخوانید و با مدل های دیگر مقایسه کنید. بهتر است قبل از خرید، نظرات دیگران درباره تجربه استفاده از مدل تردمیلی که شما قصد خرید آن را دارید، مطالعه کنید. نظرات دیگران در مورد خریدشان کمک بسیاری زیادی در انتخاب به شما خواهد کرد.

کلام آخر

یکی از مراحل سخت خرید تردمیل انتخاب مدل آن و نحوه خرید است. امروزه کمتر کسی است که با نحوه خرید آنلاین وسایل ورزشی آشنایی نداشته باشد. به طور معمول خریدهای اینترنتی مزیت های زیادی برای خریداران دارند. به همین دلیل افراد روزبه روز بیشتر با این شیوه  خرید تردمیل انجام می دهند.

اگر شما هم به دنبال خرید اینترنتی تردمیل باشگاهی هستید، بهتر است به شیوه خرید آنلاین اعتماد کنید. چرا که این کار مزیت های زیادی به همراه دارد. چندین فایده خرید آنلاین در این مقاله هایپرجیم توضیح داده شد که به شما در انتخاب شیوه خرید کمک زیادی خواهد کرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()