امروزه انواع تردمیل به بازار معرفی شده‌اند، چون در جهان مدرنی که اکنون در آن زندگی می‌کنیم، کارها با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شوند. از طرفی، سلامت جسم ما با وجود روزافزون غذاهای آماده در خطر است، از طرفی دیگر، همه ما آنقدر درگیر زندگی روزمره شده‌ایم که اندک زمانی برای ورزش کردن و توجه به سلامت جسم خود باقی می‌ماند‌. اما جای نگرانی نیست.

دستگاه‌های ورزشی متفاوت به همین منظور ابداع شده‌اند. یکی از این دستگاه‌های کارآمد  تردمیل است. مزیتی که این دستگاه‌ دارند، در این است که می‌توانید آنها را خریداری کنید و در خانه از آنها استفاده کنید.

ورزش در خانه هم در زمان و هم در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند، به این دلیل که دیگر احتیاج نخواهید داشت که برای ورزش کردن به باشگاه بروید.

 اگر از آن دسته از مردم هستید که هم نگران سلامتی خود هستید و هم مشغله زیادی دارید، این مقاله را بخوانید که با انواع مختلف تردمیل آشنا شوید و با خیال راحت تردمیل مناسب خود را تهیه کنید‌.

انواع تردمیل

در کل ۴ نوع تردمیل  در بازار موجود است که در قسمت بعد آنها را معرفی و شما را با ویژگی‌های هر یک آشنا می‌کنیم.

۱. تردمیل دستی

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای تردمیل بپردازید، تردمیل‌های دستی را به شما توصیه می‌کنیم. این نوع از تردمیل صفحه نمایش ندارد و برای حرکت برق مصرف نمی‌کند. هنگامی که شروع به دویدن کنید، تسمه‌ها شروع به حرکت می‌کنند.

مزیت دیگری که این نوع تردمیل دارد این است که امکان افتادن یا از دست دادن تعادل به هنگام دویدن کم است. اگر تا به حال از هیچ تردمیلی استفاده نکرده اید، استفاده از این نوع شروع خوبی برای شما خواهد بود.

مزیت دیگر این نوع تردمیل جدا کردن قسمت‌های مختلف آن است. می‌توانید هر زمان از آن استفاده نمی‌کنید، آن را جمع کرده و دوباره سر هم کنید.

این نوع تردمیل ویژگی انواع دیگری تردمیل‌ها را ندارد که منجر به کاهش قیمت آن در مقایسه با سایر رقبا شده است. برای مثال تردمیل های دستی حاوی نمایشگری که نشان دهنده زمان و ضربان قلب شماست، نیستند.

۲. تردمیل موتوری

از انواع تردمیل‌ها می‌توان به تردمیل موتوری اشاره کرد. همانطور که از نامش پیداست، این نوع تردمیل، برخلاف نوع دستی، برای حرکت به جریان برق احتیاج دارد. تفاوت دیگر تردمیل برقی با نوع دستی در اندازه آنها است که انواع برقی در ابعاد بزرگتری طراحی می‌شوند و وزن بیشتری دارند.

اجزای این نوع قابل جدا شدن از یکدیگر نیستند. بنابراین، در خانه چندان قابل جابجایی نیستند و نیاز به یک مکان ثابت دارند‌. پس، قبل از خرید آنها، مکان آن را در خانه تعیین کنید.

تردمیل رایج در باشگاه‌ها این نوع از تردمیل است، به این دلیل که برای ورزش حرفه‌ای طراحی شده‌اند. از آنجایی که ورزش با این نوع از تردمیل حرفه‌ای است، ویژگی‌های مختلفی برای آن طراحی شده است:

  • قابلیت تنظیم شیب از ۶ تا ۴۰ درصد‌
  • صفحه نمایش بزرگ تا ۲۲ اینچ
  • سنجش الکتریکی سرعت، ضربان قلب، مسافت طی شده، کالری سوخته و موارد دیگر
  • سرعت تا ۱۲ مایل بر ساعت برای دوندگان حرفه‌ای
  • موتورهای خنک کننده
  • پنکه‌های تعبیه شده در این نوع تردمیل قابل کنترل توسط شما هستند و دویدن را برای شما مطلوب‌تر می‌کنند
  • دارای پورت‌های مخصوص ام پی تری پلیر و موبایل هستند
  • پلتفرم‌ها دارای تکنولوژی کاهش دهنده صدا هستند
  • اسپیکرهای پیشرفته برای پخش با کیفیت صدا

این تردمیل‌ها به این منظور طراحی شده اند که بهترین تجربه از ورزش کردن روی آنها با کمترین ناراحتی حاصل شود.

می‌توانید امکانات آن را با توجه به نیازها و علایق خود تنظیم کنید. حتی می‌توانید روی مانیتور آنها فیلم تماشا کنید. با چنین ویژگی‌هایی افراد تازه کار نیز تجربه‌ای فوق‌العاده از دویدن روی این نوع تردمیل خواهند داشت .

از آنجایی که این نوع تردمیل‌ها، تردمیل‌های باشگاهی رایج در طولانی مدت هستند، بدنه آنها از مواد بسیار باکیفیت و بادوام ساخته شده‌است.

۳. تردمیل‌ هیبریدی

این نوع تردمیل‌ها همراه با پله یا دوچرخه طراحی شده‌اند. این طراحی به شما این اجازه را می‌دهد که تجربه‌ای متفاوت از ورزش کردن کسب کنید، چون امکان به کارگیری متدهای متفاوت ورزش کردن برای شما مهیا می‌شود.

این مهترین دلیل طراحی این نوع از تردمیل‌ها است. به راحتی و فقط با چند حرکت می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های مختلف آن استفاده کنید.

اگر چه کاربردهای ورزشی متفاوتی برای این تردمیل تعبیه شده است، اما کیفیت هر کاربرد آن آنچنان بالاست که به هنگام ورزش کردن با خود می‌گویید این بهترین وسیله‌ برای ورزشی است که در حال انجامش هستید.

این نوع تردمیل‌ها توسط شرکت‌های متفاوت با امکانات متفاوت ساخته می‌شوند. به طرق متفاوت می‌توانید از یک ورزش به ورزش دیگری تغییر کاربری دهید. همین ویژگی بزرگترین مزیت تردمیل‌های هیبریدی است. می‌توانید روی آن بدوید یا با تغییر کاربری، آن را تبدیل کنید به یک دوچرخه یا استپر ورزشی.

هدف از طراحی این تردمیل‌ها تنوع بخشیدن به ورزش کردن افراد است. کسالت بار نبودن ورزش برای شما، منجر می‌شود که بدون وقفه و در طولانی مدت ورزش را دنبال کنید. به علاوه، به جای خرید چند نوع دستگاه ورزشی، خرید این نوع تردمیل برای انجام حرکت‌های متنوع، مقرون به صرفه خواهد بود.

با اینکه دو دستگاه در یک دستگاه تعبیه است، کیفیت بدنه آنها به گونه‌ای طراحی شده است که در دراز مدت همچنان کیفیت خود را حفظ کند. طراحی امکانات آن به شکلی است که می‌توانید اطمینان حاصل کنید ماشین به بهترین شکل وظیفه خود را انجام می‌دهد.

۴. تردمیل‌ پزشکی

از انواع تردمیل‌ها، این نوع به واسطه کاربرد پزشکی آن به شکل دیجیتالی طراحی شده‌ است که بالاترین دقت را داشته باشد. امکانات پزشکی که در آنها تعبیه شده است، فشار مناسب را به بیمار اعمال می‌کنند. فروش تردمیل خانگی توسط نمایندگی ها انجام می گیرد. 

دسته‌های آن‌ها به گونه‌ای است که پاسخگوی نیاز انواع بیماران باشد. ویژگی‌های دیگر آن اندازه‌گیری سطح استرس بیمار است‌. همچنین تا ۴۰۰ پوند وزن را تحمل می‌کند و دارای دکمه توقف اضطراری هستند.

در آخر

مشغله‌های روزمره به اکثر ما انسان‌ها اجازه رسیدگی به سلامت جسم و روان را نمی‌دهد. از این رو در اختیار داشتن یک تردمیل در خانه تا حد بسیار زیادی می‌تواند به ما در داشتن وزن مناسب و اندام ایده‌آل کمک کند.

در این مقاله تلاش کردیم شما را با انواع تردمیل و ویژگی‌های هریک آشنا کنیم‌. فراموش نکنید که در خرید و استفاده از تردمیل حتما نیازها و انتظارات خود را در نظر بگیرید که نتیجه مطلوب در استفاده از آنها برای شما حاصل شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()