داشتن یک روتین ورزشی و متناسب برای بسیاری از افراد مهم و واجب است و اگر شما بتوانید حداقل یک ساعت در روز به روتین ورزشی و تناسب اندام خود بپردازید، قطعاً می توانید از سلامت بهتر و درخشان تری برخوردار باشید. دستگاه های تردمیل ورزشی نیز از جمله مواردی هستند که شما هم می توانید برای خانه خود و هم می توانید در باشگاه از آن ها استفاده کنید و این محصول ورزشی به دلیل اینکه از عملکرد بالا و مثبتی برخوردار است می توانید در کمترین زمان ممکن به اندام متناسب و ایده آل خود دست پیدا کنید. به خاطر همین موضوع اگر می خواهید این دستگاه های ورزشی را برای خود خریداری کنید، باید مشخصات و اطلاعات ویژه ای از قطعات و قسمت های مختلف این دستگاه داشته باشید.

 موتور تردمیل یکی از مواردی است که افراد توجه کمی به آن می کنند و بیشتر توجه خود را روی شکل ظاهر و تکنولوژی های آن صرف می کنند اما بهتر است قبل از خرید حتما موتور این محصولات را زیر نظر داشته باشید زیرا از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اگر می خواهید عمر طولانی از آن ها را مشاهده کنید، بهتر است حتماً این موارد را در نظر بگیرید. در ادامه هایپر جیم اطلاعات زیادی در مورد مهمترین قسمت  تردمیل خانگی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن بهره مند شوید.

3 ویژگی های مهم برای انتخاب موتور تردمیل

برای این که بتوانید راحت تر موتورهای عالی و بهینه این دستگاه های ورزشی را از یکدیگر تشخیص دهید بهتر است که قبل از خرید آن ها به چند نکته توجه داشته باشید. موضوع اول اینکه باید در نظر داشته باشید که می خواهید از تردمیل های خانگی برخوردار باشید یا تردمیل های باشگاهی؟ شاید تفاوت آنچنانی در این سری از دستگاه ها را مشاهده نکنید اما به دلیل آنکه از تردمیل های باشگاهی افراد زیادی و مدت زمان طولانی تری استفاده می کنند طراحان سعی کرده اند موتورهای این دستگاه ها را به نحوی طراحی کنند که از عملکرد و قدرت بالاتری برخوردار باشد که بتواند نیازهای افراد را در زمان های متفاوت برطرف کند.

 اما در دستگاه های تردمیل خانگی دستگاه ها از عملکرد متوسط و همچنین کمتری برخوردار است که شما می توانید در هنگام خرید این موارد را از فروشنده ها خواستار باشید. دستگاه های تردمیل خانگی به دلیل اینکه مدت زمان کوتاه تری از آن استفاده می کنند موتورهای روی این دستگاه ها را به نوعی طراحی کرده  اند که بتواند نیازهای افراد را در بالاترین درجه برطرف کند. موتور تردمیل بخش اصلی این دستگاه به حساب می آید زیرا به صورت همزمان سعی می کند عملکردهای متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد. این عملکردها می تواند شامل روشن شدن دستگاه، سرعت، شیب، صفحه نمایشگر و دیگر موارد باشد که علاوه بر اینکه همه این موضوعات را می تواند در بر بگیرد به نوعی عمل می کند که بتواند وزن افراد را نیز تحمل کرده و بتواند از این موارد حمایت کند.

در هنگام خرید سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که متناسب با وزن شما باشد زیرا همانطور که گفتیم بخشی از سنگینی و تحمل این دستگاه بخاطر وزن افراد است و موتورهای این دستگاه باید از جنسی باشد که بتواند این مورد را به خوبی تحمل کند. اگر در هنگام خرید به این موضوع توجه نکنید و دستگاهی را انتخاب کنید که قادر به تحمل وزن شما نباشد به مرور زمان شاهد ساییده شدن و فرسوده شدن موتور این دستگاه ها خواهید بود و پس از مدتی ممکن است موتور دستگاه از کار بیفتد یا دچار آسیب شود. پس بهتر است این مورد را در گوشه ذهن خود نگه دارید.

چه کار هایی را باید برای بهتر نگه داشتن موتور تردمیل انجام دهید؟

این سوالی است که اکثر افراد ممکن است در هنگام خرید یا حتی پس از خرید این محصول به ذهنشان خطور کند و ندانند از چه روش و کارهایی باید برای نگهداری دقیق و صحیح موتور دستگاه خود استفاده کنند. اگر می خواهید که پس از خریدن کردن این دستگاه ورزشی، محصولتان پس از سال ها همچنان سالم و پر قدرت عمل کند بهتر است به نکاتی که در ادامه برای شما می گوییم رعایت کنید.

در درجه اول نگهداری تردمیل ها بر اساس نوع کارایی آن ها طبقه بندی  می شوند. به عنوان مثال اگر شما از تردمیل خانگی استفاده می کنید مراقبت از آن نسبت به تردمیل باشگاهی کمی متفاوت است و باید به این موارد دقت و توجه لازم را داشته باشید. اگر بخواهیم در مورد نگهداری موتور تردمیل خانگی کمی صحبت کنیم، باید گفت به دلیل اینکه ممکن است در برخی شرایط مدت زمان زیادی از این محصول استفاده کنید بهتر است پس از هر ۴۰ دقیقه ورزش روی این دستگاه ورزشی به موتور و دستگاه استراحت دهید که این محصول بتواند به یک ثبات در قسمت های موتور رسیده و پس از مدتی عمکلرد عالی را از خود به نمایش گذارد.فروش تردمیل توسط مراکز مختلفی انجام می گیرد. 

اما اگر به این مورد توجه نکنید، پس از مدتی متوجه داغ شدن موتور این دستگاه خواهید شد و همانطور که می دانید داغی هر دستگاهی به مرور زمان سبب از بین رفتن و از کار افتادن آن می شود. پس اگر نمی خواهید شاهد خرابی موتور دستگاه خود باشید، بهتر است این نکته را در گوشه ذهن خود داشته باشید. تمیزی و نگهداری صحیح یکی از چندین مواردی است که باید آن را رعایت کنید. تمیز کردن این محصول به این معنی نیست که با دستمال خیس یا حتی آب آن را مورد شستشو قرار دهید!

این کار قطعا خرابی دستگاه شما را زودتر به ارمغان می آورد! تنها کاری که باید انجام دهید این است به دلیل آنکه پس از مدتی استفاده از این دستگاه گرد و خاک هایی در بین درز و قطعات داخلی این محصول ممکن است جمع شود بهتر است با یک عدد دستمال نیمه مرطوب یا خشک شروع به تمیز کردن قطعات آن کنید. نکته  دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید در هنگام تمیز کردن آسیبی به قطعات وارد نکنید.

کلام آخر

انجام دادن فعالیت ورزشی از مهمترین مواردی است که نه  تنها سبب افزایش طول عمر و سلامتی شما می شود، بلکه می توانید به واسطه ورزش کردن و داشتن یک روتین مناسب اندام خود را زیباتر و جذاب تر کنید. بخاطر همین موضوع افراد زیادی برای رسیدن به اندام ایده آل خود یا به باشگاه ها  می روند یا در منزل خود شروع به ورزش کردن می کنند.

 اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که ورزش در منزل را انتخاب کرده اید و خواهان خرید تردمیل های خانگی برای ورزش کردن هستید، باید گفت که انتخاب درستی را پیش گرفته اید! خرید این محصول به نوعی است که می توانید در کمترین زمان ممکن به ورزش خود برسید  اما باید به برخی نکات و ویژگی هایی در هنگام خرید نسبت به این دستگاه توجه داشته باشید. یکی از موارد مهم موتور تردمیل به حساب می آید. این قطعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که و بهتر است محصولی را انتخاب کنید که عملکرد عالی از خود به نمایش گذاشته است .

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 417
نمایش همه
علاقه مندی ها ()