بهتر است قبل از مراجعه به فروشگاه ها یا سایت های اینترنتی فروش تردمیل ، اطلاعات اولیه در مورد ویژگی ها و امکانات یک تردمیل را بدانید. همچنین دانستن این موضوع که قیمت تردمیل  خانگی و باشگاهی با توجه به چه امکاناتی تغییر می کند، سوءاستفاده فروشندگان از کمبود اطلاعات شما را به حداقل می رساند.

همچنین بهتر است تحقیق کنید با توجه به نیازهای شما چه تردمیلی مناسب است. در این صورت از سردرگم شدن خود توسط تبلیغات فروشندگان هنگام خرید تردمیل جلوگیری می کنید.

در این مقاله در هایپرجیم چندین موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفته است که شاید جزء لیست ویژگی های تردمیل هم نباشند، اما توجه به آن ها بسیار مهم است. حتی شاید فروشندگان نیز اشاره ای به این موارد نکنند، اما بهتر است آن ها بدانید تا از خرید تردمیل پشیمان نشوید.

استحکام بدنه مهم است

مهم ترین فاکتور در انتخاب تردمیل باید ایمنی باشد. تردمیلی با بدنه سفت و محکم خیلی ایمن تر از تردمیلی سست و بی دوام است. همچنین بدنه محکم می تواند تجربه دویدن بهتر و یکنواخت تری در اختیار شما قرار دهد. به خصوص برای کسانی در حال بهبود از جراحتی هستند یا به دلیل ضعف و بیماری، ثبات و تعادل بدنی زیادی ندارند.

پس حتما هنگام خرید تردمیل از استحکام و کیفیت بدنه آن اطمینان حاصل کنید.

کلید ایمنی چیست؟

به صورت ایده آل تردمیل شما باید دارای کلید ایمنی باشد. کلید ایمنی مانند یک قطع کننده جریان برای تردمیل است که با جدا شدن آن تردمیل خاموش می شود. همچنین بدون وجود کلید ایمنی تردمیل روشن نخواهد شد. این قابلیت برای جلوگیری از آسیب های احتمالی بسیار مفید است. به خصوص اگر کودک خردسال یا حیوان خانگی دارید.

کلید ایمنی معمولا توسط یک سیم که آزادانه حرکت می کند، به لباس شما متصل می شود. به این ترتیب اگر شما در حین دویدن بیفتید یا سر بخورید، تردمیل همان لحظه از کار می افتد.

اگر کلید ایمنی در جای خود قرار نگیرد برق تردمیل وصل نمی شود و شروع به کار نمی کند. بنابراین سعی کنید  همیشه این کلید را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار دهید.

آیا صدای تردمیل دردسرساز است؟

در حالی که ممکن است سروصدای تردمیل برای خیلی از افراد مشکل ساز نباشد، اگر در منزل شما کودک خردسالی هست، در خرید تردمیل به صدای آن توجه کنید. همچنین اگر شخص دیگری در زمان استفاده شما از تردمیل در حال خواب و استراحت است، ممکن است سروصدای آن مشکل ساز شود. همین موضوع باعث می شود تمرینات شما به صورت منظم انجام نشوند. پس در هنگام خرید به این مورد توجه کنید.

به علاوه اگر صدای تردمیل شما بلند نباشد، می توانید به راحتی در حین دویدن بدون نیاز به هندزفری به موسیقی و پادکست گوش دهید.

به زمان گارانتی دقت کنید

هرچقدر زمان گارانتی بیشتر باشد، بهتر است. بهترین تردمیل ها چندین سال گارانتی برای قطعات و یک سال گارانتی برای کارکرد و قطعات الکترونیکی دارند. به طور معمول اگر مشکلی وجود داشته باشد، سه ماه پس از استفاده مداوم مشخص می شود.

با توجه به زمان گارانتی بهتر است پس از خرید تردمیل استفاده از آن را شروع کنید که اگر مشکلی وجود دارد، به زودی مشخص شود. در این صورت با خیال راحت می توانید از گارانتی استفاده کنید.

چرا ابعاد تسمه مهم است؟

افراد کوتاه قامت که فقط قصد دارند از تردمیل برای پیاده روی استفاده کنند، لازم نیست تسمه تردمیلشان به اندازه افراد قدبلند یا اشخاصی که می خواهند از تردمیل برای دویدن استفاده کنند، باشد.

پهنای تسمه نیز بسیار مهم است. تسمه خیلی باریک دامنه حرکات شما را محدود می کند. همچنین اگر شما فضای کافی برای دویدن و قدم برداشتن روی تسمه تردمیل نداشته باشید، ممکن است بیفتید که خطرناک است.

 به عنوان راهنما برای خرید تردمیل، پهنای تسمه به اندازه 46 سانتی متر برای پیاده روی و پهنای حداقل 50 سانتی متر برای دویدن مناسب است.

طول تسمه نیز یک فاکتور مهم دیگر است که باید در مورد آن از مسئول فروش تردمیل بپرسید. اگر قصد دارید از تردمیل برای پیاده روی استفاده کنید، طول تسمه تردمیل شما باید حداقل 122 سانتی متر باشد. به علاوه برای دویدن روی تردمیل طول تسمه آن باید حداقل 138 سانتی متر باشد.

نصب تردمیل را جدی بگیرید

حتما از مسئول فروش تردمیل خانگی در رابطه با نحوه نصب آن سوال بپرسید. چون پس از خرید تردمیل، قطعات آن به صورت جدا از هم ارسال می شود. بعضی از افراد ممکن است مشکلی با نصب تردمیل نداشته باشند، در حالی که بعضی دیگر از نصاب می خواهند تا این کار را برایشان انجام دهد.

بعضی از شرکت های فروش کار نصب را به صورت رایگان انجام می دهند. به این معنی که در قرارداد ذکر شده است در صورت خرید شما، آن ها موظفند به صورت رایگان تردمیل را برای شما نصب کنند.

اما اگر شما تصمیم گرفتید نصب تردمیل را خودتان انجام دهید، به این نکته توجه کنید که بیشتر تردمیل ها دفترچه ای دارند که نحوه نصب در آن  آموزش داده شده است. همچنین ابزار مورد نیاز برای نصب در جعبه تردمیل باید قرار داده شده باشد.

کلام آخر

با گذشت زمان به دلیل پیشرفت تکنولوژی وشرایط زندگی افراد، تردمیل ها محبوب تر از همیشه هستند و فروش تردمیل به شدت افزایش یافته است.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند در منزل ورزش کنند و از تردمیل استفاده کنند. از نظر آن ها ترافیک، هزینه باشگاه و آلودگی هوا دلایلی است که آن ها از فعالیت های فیزیکی بیرون از منزل اجتناب می کنند.

اما توجه کنید که در هنگام خرید تردمیل نکات مهمی وجود دارد که باید به آن دقت کنید. در این مقاله چندین نکته مهم در این خصوص بررسی شده است که امیدواریم در خرید یک تردمیل مناسب به شما کمک کنند.   

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()