اسکی فضایی باشگاهی یا الپتیکال نوعی از وسایل ورزشی است که انواع مختلفی نیز دارد. این نوع از تردمیل ها مورد استفاده در باشگاه ها هستند اما نوع خانگی نیز دارند و ما در هایپر جیم قصد داریم درباره این وسیله ورزشی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

اسکی فضایی کاربردهای بسیار فراوانی دارد و شما با توجه به اهدافی که دارید، می توانید از اسکی فضایی باشگاهی استفاده کنید. این وسیله دارای دو دسته بلند و دو پدال برای انجام حرکات ورزشی مختلفی مانند پیاده روی، تمرین بالا رفتن از پله و دویدن دارد.

استفاده از وسایل ورزشی مختلف تکنیک ها و شیوه مختلف و مخصوص به خود را دارد. شما باید با توجه به اهدافتان از این وسایل استفاده کنید تا مطلوب ترین نتیجه را به دست آورید. همچنین برای بهره مندی از فواید آن ها می توانید از راهنمایی و مشورت با مربیان باشگاهی که تخصص بیشتری در این زمینه دارند، استفاده کنید.

فواید استفاده از شیب اسکی فضایی چیست؟

استفاده از شیب دستگاه اسکی فضایی دارای فوایدی است که به شما کمک می کند سریع تر به اهداف خود دست یابید. تعدادی از این فواید به شرح زیر است:

استفاده از این دستگاه باعث خواهد شد توانایی های بدنی شما بالاتر رود و احساس خوشایند قوی تر بودن را تجربه کنید. اسکی فضایی باعث می شود ماهیچه ها و عضلات شما تقویت شوند و توانایی بدنی شما افزایش پیدا کند.

این دستگاه برای تمرینات هوازی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل تاثیر بسیار زیادی در کاهش وزن نیز دارید. شیب دستگاه اسکی فضایی باعث سوزاندن کالری بیشتری می شود که این میزان در مقایسه با پیاده روی ساده بسیار بیشتر است.

از دیگر مزایای استفاده از شیب دستگاه اسکی فضایی این است که باعث بالا رفتن شدت و مقاومت تمرین ها می شود. برای رسیدن به این هدف کافیست به انجام تمریناتی با شدت و سرعت مختلف بپردازید و شاهد نتایج باور نکردنی آن در زمانی بسیار کوتاه باشید.

مزایای باورنکردنی استفاده از شیب اسکی فضایی

 شما با استفاده از شیب اسکی فضایی باشگاهی خواهید توانست شاهد معجزاتی در تمرینات خود باشید. پیشنهاد هایپر جیم به شما این است که برای مدتی سبک تمرینات خود را با این دستگاه تغییر دهید و تاثیر فوق العاده آن را حس کنید. این مدل از تمرینات شامل مزایای زیر است:

درگیر شدن کل بدن هنگام استفاده از این وسیله ممکن می شود. استفاده از سایر وسایل ورزشی باعث درگیری نقاط خاصی از بدن می شود، اما استفاده از اسکی فضایی باعث درگیری کل بدن در زمان تمرین خواهد شد.

اگر قصد دارید هنگام تمرینات خود قسمت های مختلفی از بدنتان را به چالش بکشید، تمرین با اسکی فضایی این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد. هنگام استفاده از شیب دستگاه اسکی فضایی نقاط مختلفی مانند دست ها، پاها، سینه و شانه درگیر خواهند شد.

 هسته بدن و عضلات باسن نیز هنگام انجام تمرینات مختلف با اسکی فضایی درگیر خواهند شد؛ اگر قصد دارید میزان فشار و مقاومت بالاتری را تجربه کنید، کافیست به میزان قدرت پدال ها بیفزایید. محافظت از مفصل ها نیز یکی دیگر از مزیت های استفاده از شیب دستگاه اسکی فضایی است.

کلام نهایی

در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر خرید اسکی فضایی خانگی و دلایل و فواید استفاده از شیب دستگاه اسکی فضایی باشگاهی را برای شما بیان کنیم. فواید بسیار زیاد استفاده از این دستگاه باعث خواهد شد پس از مدت کوتاهی شاهد نتایج باورنکردنی در تمرینات خود باشید.  

اگر قصد انجام تمرینات هوازی و در عین حال تمرینات قدرتی را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این دستگاه خواهد بود. استفاده از اسکی فضایی به بیانی یک تیر و دو نشان زدن محسوب می شود و انتخاب افرادی که به دنبال تمرینات موثر و در عین حال کوتاه مدت هستند، خواهد بود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 351
نمایش همه
علاقه مندی ها ()