در حال حاضر، دستگاه ورزشی تردمیل به یکی از تجهیزات ورزشی پرطرفدار در بین افراد مختلف تبدیل شده است. امکانات و مزایای این دستگاه ورزشی موجب شده است که افراد زیادی به سمت خرید آن جذب شوند. خرید دستگاه تردمیل مانند هر وسیله دیگری نیازمند آگاهی از موارد و نکاتی است که با توجه به آنها می توان خرید مناسب و مطلوبی را تجربه کرد و از نتایج رضایت بخش آن بهره مند شد. موتور دستگاه ورزشی تردمیل یکی از قطعات مهم و اساسی این وسیله است، بنابراین در فرآیند   خرید تردمیل باید به ویژگی های موتور آن توجه کرد و موارد لازم را در مورد آن جویا شد.  این مقاله به همین موضوع پرداخته است. به عبارت بهتر اگر تمایل دارید درباره هر آنچیزی که باید راجع به موتور پیش از خرید تردمیل بدانید بیشتر آگاهی کسب کنید تا انتهای این مقاله با هایپرجیم همراه شوید.

موتور دستگاه ورزشی تردمیل

یکی از قطعات مهم این وسیله، موتور دستگاه ورزشی تردمیل است؛ موتور تردمیل می تواند قدرت این دستگاه را تامین کند. به عبارت بهتر موتور کمک می کند که قدرت تردمیل به وجود آید و انتقال آن به تسمه انجام شود. موتور در انواع گوناگون دستگاه تردمیل، قدرتی بین 1 تا 7 اسب بخار دارد که بیشترین میزان قدرت آن است. بیشتر شدن قدرت موتور دستگاه ورزشی تردمیل سبب بالاتر رفتن هزینه قابل پرداخت برای آن نیز خواهد شد.

در هنگام بررسی دستگاه تردمیل و در زمان ورزش کردن، به صدای آن توجه کنید. صدا دادن موتور، قاب و یا تسمه تردمیل طبیعی نیست و در صورت صدا دادن، احتمال دارد که دستگاه مشکل داشته باشد. سریع ترین حالت دستگاه تردمیل را ایجاد کنید و حرکت (راه رفتن و دویدن) با این سرعت را امتحان کنید؛ سنجیدن کیفیت موتور دستگاه تردمیل در این حالت امکان پذیر است. در صورتی که تردمیل روشن است و حین حرکت (پیاده روی و دویدن) روی دستگاه، صدایی هر چند کوچک از آن شنیده شد، فرآیند خرید را متوقف کنید.

موتور در تردمیل  های باشگاهی

موتور مورد استفاده در تردمیل های باشگاهی از نوع موتور AC است که به طور متناوب، جریان برق را مصرف می کند. جریان متناوب، جریان نول و فاز مثل برق شهری است.

بازدهی بالای دستگاه تردمیل و استفاده به طور پیوسته را می توان به عنوان مزایای موتورهای مورد استفاده در تردمیل باشگاهی مطرح کرد. اما باید به این نکته هم اشاره کرد که در کنار مزایای این گونه از موتورها نباید هزینه پرداختی بالاتر برای خریداری آن را نادیده گرفت. این موتورها پر سر و صدا هستند و سیستم کنترل پیچیده ای دارند.

موتور در تردمیل های خانگی

موتورهای DC در دستگاه های تردمیل که در خانه مورد استفاده قرار می گیرند به کار می روند. کارکرد این موتورها به وسیله جریان مستقیم برق است.  جریان مستقیم، همان جریان موجود در برق و باطری است که مثبت و منفی دارد. این گونه از موتورها سیستم کنترل الکترونیکی ساده و ارزانی دارند و همچنین کم صدا هستند؛ به همین دلایل قیمت آنها نیز مناسب تر است.

اما با وجود این مزایا باید از معایب این موتورها نیز آگاه شد؛ مواردی مانند بازدهی پایین نسبت به جریان ورودی و مدت زمان استفاده کوتاه می توانند در دسته این معایب قرار گیرند.

بهتر است بعد از یک ساعت کار با دستگاه ورزشی تردمیل، آن را به مدت نیم ساعت خاموش کرد؛ در این صورت از گرم شدن موتور پیشگیری خواهد شد.  

خرید دستگاه ورزشی تردمیل از هایپرجیم

برای  خرید تردمیل خانگی می توانید به فروشگاه اینترنتی هایپرجیم مراجعه کنید. موتور دستگاه ورزشی تردمیل نیز باید از موارد قابل بررسی در فرآیند خرید شما محسوب شود. هایپرجیم اطلاعات مربوط به موتور دستگاه تردمیل را در اطلاعات مورد نیاز متقاضیان قرار داده است.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()