تردمیل های زیادی در بازار با انواع مختلف طرح و مدل وجود دارند که شما می توانید بعد از انتخاب کردن گزینه ی مناسب و مورد علاقه خود یکی از آن ها را برای باشگاه یا خانه خود خریداری کنید.  تردمیل باشگاهی نیز به دلیل این که بسیاری از افراد در مدت زمان روزانه از آن استفاده می کنند باید از برخی ویژگی ها و موارد چشم گیری طراحی و ساخته شده باشند که بتوانند افراد را در طول دوران فعالیت ورزشی شان را ساپورت کند.

به خاطر همین طراحان این محصول را به نوعی طراحی کرده اند که علاوه بر استقامت بالا بدنه آن ها نیز مستحکم و با قدرت باشد که در برابر وزن های زیاد و همچنین دویدن شاهد آسیب  یا شکنندگی هایی روی بدنه  آن نباشید. برای همین اگر می خواهید اطلاعات بیشتری به دست بیاورید که قطعات آن از چه جنس و نوعی طراحی شده است، بهتر است در ادامه با تردمیل کو همراه باشید که این مسائل را کاملا برای شما شفاف سازی می کند.

کمی بیشتر در مورد تردمیل باشگاهی اطلاعات به دست بیاورید

همه شما معمولاً با این دستگاه ها در باشگاه ها آشنایی دارید و اگر بخواهیم به صورت جزئی تر به قطعات آن نگاه کنید، می توان گفت که این دستگاه ورزشی از یک بدنه مستحکم، صفحه نمایشگر دیجیتالی، دسته های نگهدارنده برای گرفتن، بالشتک، کمربند، موتور و دیگر موارد تشکیل شده است که این چند مورد اصلی ترین قطعاتی است که شما می توانید با چشم آن را مشاهده کنید.

هر یک از این قطعات از ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار هستند که طراحان ریز بینانه ترین نکات را روی این قطعات طراحی کرده اند که در هنگام دویدن با هیچ مشکلی مواجه نشوید و بتوانید به راحتی فعالیت خود را روی تردمیل باشگاهی انجام دهید. اما به نظرتان هر یک از این قطعات نام  برده از چه ویژگی هایی برخوردار هستند که امروزه توانسته توجه بسیاری از افراد را برای خرید این دستگاه به خود جذب کند؟ قطعاً کیفیت عالی که روی این دستگاه طراحی کرده اند یکی از دلایلی محسوب می شود که افراد را برای خرید آن ترغیب کرده است

با 4 قطعه تردمیل ورزشی  آشنا شوید

همانطور که گفتیم این دستگاه بخاطر داشتن قطعات مستحکم و کاربردی که دارد توانسته امروزه سر و صدای زیادی را در بین علاقه مندان به ورزش ایجاد کند. برای همین مگر می شود که ورزشکار باشید ولی در مورد دستگاه های ورزشی اطلاعاتی نداشته باشید؟ پس برای اینکه آگاهی خود را در این باره افزایش دهید قطعات دستگاه تردمیل باشگاهی را به خوبی بشناسید.

صفحه نمایشگر دیجیتالی: اولین قطعه از این دستگاه که توجه بسیاری از افراد را به آن جلب می کند صفحه نمایشگر دیجیتالی این محصولات است که با طراحی های منحصر به فرد و جذابی که داشته است سبب برقراری ارتباط بین افراد و دستگاه ورزشی شده است. این صفحه نمایشگر دیجیتالی در دو نوع ال ای دی و ال سی دی روانه بازار شده که تنها تفاوت این دو مورد نشان دادن موارد روی صفحه نمایشگر آن است که در رنگ و چراغ متفاوت طراحی شده اند.

 امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته اند صفحه های نمایشگر متفاوت و البته به روزی را برای این دستگاه ورزشی طراحی کنند که در مدل های پیشرفته شما قادر خواهید بود که میزان ضربان قلب، میزان تنفس، سوخت و ساز بدن، میزان کالری سوزانده شده، مدت زمان فعالیت ورزشی، شیب، سرعت و دیگر موارد را مشاهده کنید که می توان گفت در مدل های قدیمی تنها موارد اندکی را می توانستید مشاهده کنید. در نتیجه وجود تکنولوژی برتر روی تردمیل باشگاهی مدل های جدید توانسته کار افراد را بسیار راحت تر کند و آن ها را از سوخت و ساز بدن خود مطلع سازد.

 البته جا دارد به یک ویژگی منحصر به فرد دیگر صفحه نمایشگر این محصول نیز اشاره کرد که در برخی از تردمیل ها شما می توانید با متصل کردن این دستگاه به تلویزیون یا تلفن همراه خود از آهنگ یا دیدن برنامه مورد علاقه تان لذت ببرید.

موتور دستگاه: همانطور که می دانید عمل دویدن روی این تردمیل ورزشی انجام می شود به خاطر همین موضوع موتورهای این دستگاه را به نوعی طراحی کرده اند که بتواند از سرعت بالا، شیب زیاد و همچنین وزن افراد حمایت کند. وجود این چند مورد یکی از مهم ترین دلایلی است که شما باید موتور دستگاهی را انتخاب کنید که از استحکام و قدرت بالایی برخوردار باشد.

بدنه دستگاه تردمیل باشگاهی: شاید برایتان جالب باشد که جنس بدنه این دستگاه ورزشی از چه نوعی ساخته شده است؟ معمولاً جنس بدنه این دستگاه را سعی کرده اند از فولاد فشرده یا آلومینیوم مستحکم بسازند که این موارد دارای خاصیت ضد زنگ نیز هستند.

 بدنه دستگاه تردمیل باشگاهی نباید به هیچ عنوان از جنس پلاستیک ساخته شده باشد زیرا در هنگام فعالیت ورزشی علاوه بر اینکه ممکن است شکستگی هایی را به وجود بیاورد در برخی شرایط می تواند تعادل افراد را نیز بر هم زند. علاوه بر جنس بدنه دسته های این دستگاه نیز باید از استحکام بالایی برخوردار باشند و در هنگامی که شما دستگیره های این دستگاه را برای دویدن می گیرید بتواند تعادل شما را به خوبی حفظ کند.

تسمه و نوار پهن بالشتک دستگاه: برای انتخاب بهترین دستگاه تردمیل ورزشی باید دستگاهی را انتخاب کنید که از تسمه و نوار وسیعی برخوردار باشد که در هنگام دویدن بتوانید به راحتی روی این دستگاه عمل دویدن را انجام دهید و تعادل شما را بر هم نزند. علاوه بر پهنای این دستگاه باید از طول بلندی نیز برخوردار باشد که در هنگام قدم زدن از این دستگاه به روی زمین نیوفتید و بتوانید به راحتی روی آن قدم بردارید. فروش تردمیل توسط هایپرجیم با تنوع بالایی صورت می گیرد. 

کلام آخر

دانستن اطلاعات زیادی در مورد دستگاه های ورزشی می تواند شما را در انجام دادن روند فعالیت های ورزشی کمک کند و به خاطر همین اگر شما از تردمیل باشگاهی استفاده می کنید، بهتر است علاوه بر اینکه باید روش استفاده از این محصول را بدانید سعی کنید اطلاعاتی را نیز در مورد قطعات و بدنه آن داشته باشید. چرا که دانستن این موارد نه تنها سبب می شود که آگاهی شما بیشتر شود، بلکه علم و دانش شما نیز هم افزایش پیدا می کند.

همانطور که در بالا مطالعه کرده اید دانستید که بدست آوردن اطلاعات در مورد این دستگاه ورزشی آنقدرا هم که فکرش را می کنین سخت و پیچیده نیست و همین حالا هم از اطلاعات و موارد زیادی در این باره به دست آورده اید.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()