بهترین و عالی ترین دستگاهی که می توانید با وجود عملکرد فوق العاده برای خانه خود خریداری کنید تردمیل خانگی نام دارد. این محصول امروزه سر و صدای زیادی با داشتن تکنولوژی و برنامه های موثر خود به پا کرده است. به خاطر همین موضوع افراد زیادی خواهان خرید  تردمیل خانگی  برای خانه خود هستند. طراحی جدید این دستگاه های ورزشی به نوعی است که شما می توانید به راحتی آن را تا کرده یا اگر فضای اندکی در خانه خود برای قرار دادن این محصول دارید، می توانید سایزهای کوچک آن را انتخاب و خریداری کنید. علاوه بر داشتن تکنولوژی برنامه های محصول شما باید به جنس بدنه این دستگاه نیز توجه داشته باشید. اگر می خواهید در مورد این موضوع مطالب کافی و موثری بدست بیاورید و خرید عالی را برای خود و خانواده تان به ثبت برسانید، بهتر است مطالبی که هایپرجیم برای شما ارائه می دهد را با دقت مطالعه کنید.

به نظر شما بدنه تردمیل خانگی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

اگر نگاه کلی به دستگاه تردمیل خانگی بیندازید، متوجه می شوید که از برخی بخش های اصلی تشکیل شده است که اگر این بخش ها را در کنار هم قرار دهید، یک تردمیل فوق العاده کاربردی را برای شما فراهم می کند. هر یک از این بخش های مختلف دستگاه ورزشی کارهای متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد که با استفاده از آن می توانید هر چه راحت تر به روتین ورزشی خود رسیدگی کرده و نگران هیچ مشکلی نباشید.

با توجه به اینکه با استفاده از این دستگاه می توانید عمل دویدن و راه رفتن را انجام دهید، باید دستگاهی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن تکنولوژی های منحصر به فرد از بدنه و قطعات مستحکم و مقاومی نیز برخوردار باشد.

قطعات اصلی که با کنار هم قرار گرفتن سبب شده است که یک تردمیل وزرشی را بسازد شامل موارد زیر است:

  • موتور دستگاه؛
  • صفحه نمایشگر دستگاه؛
  • بالشتک محصول؛
  • شیب دستگاه؛
  • تسمه و کمربند؛
  • دستگیره ها؛
  • گیره متصل به دستگاه و دیگر موارد است که هر یک از این موارد کارهای خاصی را بر عهده دارند.

موتور دستگاه: قطعا می دانید دستگاه های ورزشی از موتور برای روشن شدن و ارائه خدمات استفاده می کنند بنابراین از آنجایی که شما ممکن است در بعضی شرایط همزمان هم از شیب و هم از سرعت بالای این دستگاه استفاده کنید بهتر است موتوری را انتخاب کنید علاوه بر این که از صدای کمی برخوردار است بتواند از استقامت بالایی نیز برخوردار باشد و کار شما را به راحتی راه بیندازد. برخی از موتورهای قدیمی این دستگاه وجود دارد که نه تنها با سرعت کم خود ارائه خدمات اندکی را به نمایش می گذارد، بلکه با سر و صدای زیادی که داشته اند سبب شده است که افراد از انجام دادن روتین ورزشی خود منصرف شوند. در نتیجه در هنگام انتخاب به این مورد دقت کافی را داشته باشید.

صفحه نمایشگر دستگاه: این بخش از تردمیل خانگی را برای این موضوع طراحی کرده اند که شما بتوانید علائمی را مانند توقف، شروع، کلید ایمنی، سرعت، شیب، مسافت طی شده و دیگر موارد را مشاهده کنید. علاوه بر این مورد در تردمیل های پیشرفته این امکان برای شما وجود دارد که میزان ضربان قلب، سوخت و ساز بدن، افزایش تعداد تنفس و دیگر موارد را مشاهده کنید که با استفاده از این مطالب شما می توانید با آگاهی کامل روتین فعالیت بدنی خود را مورد بررسی قرار دهید.

بالشتک محصول: ممکن است برخی از افراد با خود بگویند که این بخش از دستگاه ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار نیست اما باید به شما گفت که یکی از اصلی ترین قطعات این دستگاه بالشتک آن به حساب می آید که شما باید با توجه به نیاز خود این مورد را انتخاب کنید. زیرا این قسمت از این دستگاه را در طرح ها و مدل های مختلفی ارائه داده اند و افراد می توانند هر یک از آن ها را انتخاب کنند.

 به عنوان مثال بالشتک هایی با عرض کوچک و پهنای کمی وجود دارند و همچنین عکس این مورد یعنی بالشتک هایی با عرض و پهنای بزرگ نیز طراحی شده است که در اینجا به شما پیشنهاد می دهیم برای انتخاب تردمیل خانگی خود سعی کنید از دستگاهی استفاده کنید که از پهنای عریضی برخوردار باشد. زیرا این روش از افتادن و بر هم خوردن تعادل شما جلوگیری کرده و می توانید با خیال راحت روی آن شروع به دویدن کنید.

شیب دستگاه ورزشی: یکی از امکاناتی که علاوه بر افزایش سرعت شما می توانید روی این دستگاه اعمال کنید افزایش شیب این دستگاه است. تنها کافی  است با زدن دکمه ای به مرور زمان شیب آن را افزایش داده و فعالیت ورزشی خود را سخت و سخت تر کنید. همانطور که ممکن است بدانید از این دستگاه ورزشی به عنوان فعالیت های هوازی هم استفاده می شود به خاطر همین موضوع برای این که شما شاهد کاهش وزن خود باشید می توانید از شیب بالای این دستگاه نیز استفاده کنید.

 البته جا دارد که به این نکته مهم و پزشکی هم اشاره کرد که اگر دچار زانو درد، کمر درد، برخی بیماری های قلبی و عروقی هستید، نباید از شیب این دستگاه استفاده کنید. زیرا با افزایش شیب سختی فعالیت شما بیشتر می شود و برای انجام دادن روتین ورزشی خود نیاز به جنب و جوش و نیروی بیشتری هم دارید. همانطور که می دانید افزایش سوخت و ساز بدن سبب افزایش ضربان قلب نیز می شود و ممکن است همین موضوع برای شما خطر آفرین باشد پس توجه به این نکته را فراموش نکنید.

گیره محافظت کننده: شاید باورتان نشود اما یکی دیگر از تکنولوژی های که روی این محصول قرار داده اند وجود گیره محافظ است. این موضوع به این معنا است که شما در هنگام استفاده از این محصول باید این را به خود متصل کنید و ویژگی این تکنولوژی به این صورت است که اگر شما در هنگام دویدن تعادلتان بر هم خورد، بتوانید این گیره را از خود جدا کرده و سپس پس از جدا شدن این دستگاه تردمیل خانگی به طور خودکار از حرکت می ایستد و همین موضوع باعث آسیب دیدن کمتر شما می شود.

کلام آخر

انواع تردمیل های مختلفی روانه بازار شده است که با توجه به نیاز و مکان های مختلف می تواند استفاده از آن ها نیز متفاوت باشد. برای همین اگر شما برای خانه خود می خواهید از این محصول برخوردار باشید، باید تردمیل خانگی را تهیه و خریداری کنید. این محصول با داشتن امکانات ویژه توانسته رضایت بسیاری از افراد را جلب کند و با خرید تردمیل تجربه عالی و همچنین انجام دادن روتین مناسب ورزشی خود را داشته باشند.

 فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()