مدت زمانی بود که من و خانواده ام به فکر خرید تردمیل باشگاهی بودیم تا بتوانیم از ورزش در خانه لذت ببریم چرا که هر یک اعضای خانواده علاقه مند به ورزش بودند اما وقت کافی برای رفتن به باشگاه نداشتند و برآورد هزینه باشگاه بسیار سرسام آور بود. از این رو ما به فروشگاه ها و مراکز خرید تردمیل باشگاهی از جمله فروشگاه تردمیل آنلاین که بسیار مناسب بود، مراجعه کردیم.

امروزه با توجه به تقاضای مردم برای خرید تردمیل، مراکز فروش تردمیل در سراسر دنیا و از جمله ایران گسترش پیدا کرده اند. حتی بسیاری از این مراکز برای رونق بیشتر فروش محصولات خود آنها را به صورت آنلاین عرضه می کنند. البته من سعی داشتم که برای صرفه جویی در هزینه ها تردمیل دست دوم بخرم تا نیازم را رفع کنم.

امروزه تردمیل به عنوان دستگاه ورزشی پرکاربرد هم در خانه و هم در باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. تردمیل یکی از ساده ترین کارهای روزمره یعنی راه رفتن را برای ما شبیه سازی می کند و جزء ورزش های هوازی است که پیش از انجام ورزش برای گرم کردن بدن بسیار کاربردی است. شما می توانید با استفاده روزانه از تردمیل به تناسب اندام برسید.

نکاتی که باید در هنگام خرید تردمیل باشگاهی دست دوم به آن دقت داشته باشیم

تردمیل به همراه دوچرخه ثابت یکی از وسائل ورزشی بسیار محبوب در بین عموم مردم است که از آن در جهت کاهش وزن و بهبود تناسب اندام استفاده می کنند. تردمیل باشگاهی در تمام جهان با استقبال مردم مواجه است و بی دلیل نسیت که فروش آن روز به روز در حال افزایش است.

در این مقاله ما سعی داریم چند راهکار برای فروش تردمیل دست دوم به شما ارائه دهیم تا بتوانید ارزیابی درستی از محصول مورد نظرتان و ویژگی های آن داشته باشید و بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

نباید زمان زیادی از سال ساخت تردمیل گذشته باشد

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید تردمیل دسته دوم این است که نباید زمان زیادی از سال ساخت تردمیل گذشته باشد. تردمیل وسیله ای است که استهلاک بالایی دارد و اگر زمان زیادی از آن می گذرد حتماً باید قطعات آن تعویض گردد.

این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که دستگاه مورد نظر شما چقدر کار کرده است. تردمیل هایی که چند سال پیش خریداری شده اند و کمتر کار کره اند نسبت به تردمیل هایی که سال ساخت کمتری دارند ولی بیشتر از آنها استفاده شده است، بهتر است.

تعداد صاحبان قبلی تردمیل چند نفر بوده است و چرا قصد فروش آن را دارند؟

شاید به نظر نرسد اما این نکته در خرید تردمیل باشگاهی بسیار مهم است. اگر تعداد کسانی که از تردمیل استفاده می کنند زیاد باشد، به این معناست که دستگاه مدت زمان و دفعات بیشتری کار کرده است. این مسئله باعث می شود عمر قطعات مصرفی دستگاه کم شود و به احتمال زیادً نیاز دارد که قطعات آن تعویض گردد. روی هم رفته هر چه کمتر از این وسیله استفاده کنید سالم تر است.

گاهی پیش می آید که افراد به دلیل مشکل مالی و اینکه می خواهند مدل بالاتری بخرند تردمیل خود را می فروشند، اما آگاه باشید که تردمیل باشگاهی نباید به دلیل خرابی قطعات دستگاه باشد و مجبور باشید آنها را تعویض کنید.

اگر می خواهید سرتان کلاه نرود بهتر است از کسانی که در این کار متخصص هستند، کمک بگیرید تا تردمیل را بررسی کنند و در مورد وضعیت دستگاه نظرشان را بگویند. مطمئناً نظر یک کارشناس بسیار کمک کننده است.

تسمه تردمیل حتماً سالم باشد

این حق شماست که به عنوان خریدار بخواهید دستگاه را تست کنید. تسمه یکی از مهم ترین ابزار مصرفی در تردمیل است و می توانید سلامت آن را با پیاده روی بر آن به مدت 20 تا 30 دقیقه امتحان کنید. حواستان باشد که تسمه تردمیل به سمت چپ یا راست منحرف نشود و سطح آن نرم یا برآمده نباشد. تسمه تردمیل بهتر است هر دو سال یکبار تعویض شود.

کیفیت موتور تردمیل دست دوم را چک کنید

به هنگام به کارگیری تردمیل دقت کنید که حتماً صدایی از موتور، تسمه و قاب تردمیل نشنوید. همچنین سعی کنید روی تردمیل بدوید و به صدای آن گوش دهید. اگر صدایی را نشنیدید موتور تردمیل سالم است، اما کوچکترین صدا نشانه ایراد تردمیل است. خرید تردمیل را از سایت در نوع مورد نظرتان انجام دهید.

کارت گارانتی بخواهید

هنگامی که شما از فروشنده کارت گارانتی درخواست می کنید، در حقیقت با این کار یک تیر و دو نشان زده اید. هم از کیفیت تردمیل مطمئن هستید و هم سال تولید آن را به هنگام فروش تردمیل می دانید. با این کار شما نسبت به کیفیت تردمیلی که می خرید، مطمئن هستید.

کلام آخر

امروزه تردمیل به عنوان یکی از وسائل ورزشی پرکاربرد هم در خانه و هم در محیط باشگاه استفاده می شود. ما شاهد آن هستیم که به خاطر کاربردی بودن آن آمار فروش تردمیل باشگاهی روز به روز در حال افزایش است. اگر شما هم به اقتصاد خانواده اهمیت می دهید باید بدانید که تردمیل دست دوم بسیار ایده آل است فقط باید نکاتی را در خرید آن لحاظ کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()