امروزه تردمیل انتخاب بسیاری از افرادیست که قصد انجام تمرین های ورزشی در منزل را دارند. هر فردی هنگامی که قصد خرید تردمیل دارد، مایل است دستگاهی بخرد که تمامی امکانات لازم را داشته باشد. پس امکانات نقش بسیار مهمی روی فروش تردمیل دارد.

در ادامه با تردمیل آنلاین همراه باشید تا شما را با دستگاهی که ارزش خرید دارد و بسیاری از افراد آن را برای انجام تمرین های ورزشی انتخاب می کنند آشنا سازیم.

موتور تردمیل یکی از عوامل موثر بر فروش تردمیل

یکی از امکاناتی که نقش موثری بر ورزش با تردمیل دارد، موتور قوی و مناسب دستگاه است. عاملی که باعث به حرکت درآوردن تسمه های تردمیل می شود، قدرت موتور است.

 قدرت موتور محرک تردمیل یکی از معیارهایی است که افراد هنگام خرید دستگاه آن را با توجه به توان بدنی خود انتخاب می کنند. اما بیشتر افراد دست روی تردمیلی می گذارند که دارای موتوری با توان بالا باشد و داغ نکند.

 قدرت موتور تردمیل از1 اسب بخار شروع می شود تا 7 اسب بخار. معمولا تردمیلی که موتور مناسبی دارد از 3 تا7 بخار شروع می شود. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد، تردمیل سرعت بیشتری برای حرکت دارد.

طول و عرض سطح تردمیل

طول وعرض سطحی که روی آن دویدن انجام می شود، معمولا نقش مهمی برای فردی که قصد خرید یک تردمیل خوب را دارد ایفا می کند. سطح تردمیل برای فردی که قصد پیاده روی بر آن را دارد معمولا زیاد مهم نیست. اما بسیاری از اشخاص تردمیل را به قصد دویدن و انجام تمرینات ورزشی حرفه ای خریداری می کنند. پس تردمیلی که دارای طول وعرض بیشتری است ارزش بیشتری هم دارد.

کمربند ضخیم و محکم

معمولا افرادی که قصد انجام تمرین های پیشرفته وحرفه ای با تردمیل را دارند، دستگاهی را انتخاب می کنند که دارای کمربند ضخیم و چندلایه باشد. تردمیلی که کمربندی نازک داشته باشد، پس از گذشت زمان ممکن است دچار ساییدگی یا پارگی شود. پس یکی دیگر از عواملی که بر خرید تردمیل تاثیر دارد، کمربند ضخیم و محکم است.

تحمل وزن تردمیل

وزنی که تردمیل تحمل می کند، یکی دیگر از عوامل موثر بر فروش تردمیل است. طبیعی است که بیشتر افراد به دنبال تردمیلی باشند که تحمل وزن بالایی داشته باشد. چرا که این عامل به طور مستقیم با موتور دستگاه در ارتباط است؛ به  این صورت که هرچقدر تردمیل تحمل وزن بالایی داشته باشد، به همان اندازه قدرت موتور بیشتری هم دارد.

همچنین بیشتر اشخاصی که ورزش با تردمیل را انتخاب می کنند، دستگاهی را می خرند که تحمل وزن های متفاوت هر فرد را داشته باشد. به طور مثال اگر فردی قصد خرید تردمیل برای منزل را دارد، دستگاهی انتخاب می کند که تحمل وزن تمام اعضای خانواده را داشته باشد.

صفحه دیجیتال تردمیل

روی تردمیل صفحه نمایشگری وجود دارد که اعدادی مثل مقدار سرعت را نمایش می دهد. اما کیفیت های صفحه نمایش های هر تردمیل با دیگری متفاوت است. نوعی از صفحه نمایش ها خوانایی مناسبی برای اعداد ندارند.

همچنین در برخی صفحه نمایش ها ضربان قلب ورزشکار نیز نمایش داده نمی شود. بنابراین بیشتر اشخاص تردمیلی را انتخاب می کنند که دارای صفحه نمایش پیشرفته تر نیز باشد.

گارانتی و ضمانت

تردمیلی که دارای چندسال ضمانت و گارانتی باشد، طرفدارهای بیشتری دارد. بیشتر اشخاص تردمیلی را خریداری می کنند که حداقل دارای 8 الی 9 سال گارانتی باشد و بتوان از آن استفاده مفیدی کرد. خصوصا گارانتی قسمت الکترونیکی تردمیل اهمیت بیشتری دارد و حداثل باید 4 سال گارانتی داشته باشد.

شیب تردمیل

معمولا اشخاص تردمیلی را انتخاب می کنند که دارای شیب مناسب باشد. سطح شیب دار نقش مهمی برای افرادی که قصد دارند با تردمیل تمرینات حرفه ای انجام دهند دارد. پس تردمیلی طرفدار بیشتری دارد که دارای سطح شیب دار مناسب باشد.

قیمت و هزینه تردمیل

یکی از مهم ترین عاملی که در فروش تردمیل تاثیر دارد، قیمت دستگاه است. بیشتر افراد در خرید قیمت را فاکتور مهمی در نظر می گیرند. هرچند که قیمت معمولا با کیفیت تاثیر مستقیمی دارد و به قول معروف هرچقدر پول بدهی، همانقدر آش میخوری. اما گاهی اوقات فروشنده ها قیمت تردمیل را بسیار بالاتر از ارزش واقعی دستگاه می گذارند که این موضوع بسیاری از اشخاص را از خرید تردمیل منصرف می کند.

سخن نهایی

تردمیل یکی از دستگاه های ورزشی معروف در دنیا است. بسیاری از مردم در باشگاه ها یا در منزل از این وسیله استفاده می کنند. در این مقاله سعی کردیم تا نکات و امکانات مهمی که روی فروش تردمیل خانگی تاثیر بسزایی دارند را بیان کنیم. تا هم فروشنده های دستگاه های ورزشی با این نکات آشنا شوند و هم افرادی که قصد دارند برای باشگاه  ها یا برای منزل خود این دستگاه را تهیه کنند از این نکات آگاه شوند.

سلامت جسم و روح اهمیت زیادی دارد و ورزش کردن می تواند به افراد نشاط و انگیزه بدهد. پس نباید نکات مهم در ورزش و خرید دستگاه  های ورزشی را نادیده گرفت.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()