یکی از بهترین راه های داشتن تمرین بیشتر در خانه خرید تردمیل است و اگر شما به دویدن و تمرین در خانه علاقه مند هستید، تردمیل رایج ترین دستگاه تمرینی در خانه است. قبل از خرید تردمیل باید بدانید و مطمئن باشید که از آن استفاده می کنید و در میانه راه تمرینات خود را ترک نخواهید کرد. اگر از تردمیل خود استفاده نکنید، به راحتی به یک جا لباسی گران تبدیل خواهد شد.

نکات بسیاری برای  خرید تردمیل خوب وجود دارند که با دانستن آن ها می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. این راه ها به شما کمک می کنند تا هنگام خرید تردمیل با چشم های باز تر و دقیق تری انتخاب کنید. در این مقاله به چند تا از مهم ترین و کاربردی ترین نکات خرید تردمیل اشاره کرده ایم تا بتوانیم در این امر شما را همیاری کنیم. 

آماده سازی خود برای خرید یک تردمیل خوب

چرا باید خود را قبل از خرید تردمیل آماده کنید؟ دو دلیل بسیار مهم وجود دارند که به ذهن خطور می کنند. دلیل اول این است که با وجود برندهای مختلف، مدل های مختلف و پیشنهادات متفاوت خرید تردمیل ممکن است برای شما گیج کننده شود.

آماده سازی خود قبل از خرید باعث می شود که این سردرگمی کم تر شود و شما ایده ای بهتر از آن چیزی که به دنبالش هستید، داشته باشید. دلیل دوم این است که شرکت ها قیمت  های مختلفی را ارائه می کنند و اگر شما از این بازی آگاهی نداشته باشید، در انتهای خرید خود به جای حس شادی، حس شخصی را که سرش کلاه گذاشته اند را دارید. به همین دلیل داشتن آمادگی قبل از خرید بسیار مهم است.

نکات مهم هنگام خرید تردمیل

هنگام خرید تردمیل باید به یک سری از نکات مهم توجه کنید تا بتوانید یک انتخاب خوب و به صرفه داشته باشید. در این بخش ما به معرفی چند تا از نکات مهم که باید به آن ها توجه شود، می پردازیم.

قیمت

معمولا قیمت یکی از فاکتورهایی است که مردم قبل از خرید یک دستگاه ایده عال  به آن توجه می کنند. تردمیل ها با  قیمت  های متفاوتی در بازار وجود دارند که از رنج قیمت 500 دلار شروع می شوند و تا 3000 دلار یا بیشتر هم در بازار وجود دارند.

تردمیلی با قیمت متوسط می تواند گزینه خوبی برای فردی باشد که مدام از آن استفاده نمی کند یا به دنبال یک دستگاه معمولی است. این را باید در نظر داشت که هرچقدر پول بدهی آش می خوری و این ایده خوبی است که قبل از گرفتن تصمیم نهایی از حراجی ها نیز مطلع شوید.

خرید تردمیل مکانیکی

معمولا تردمیل های مکانیکی ارزان تر از تردمیل های موتور دار هستند و کمتر نیاز به رسیدگی و تعمیر دارند و از این بابت خیال شما راحت تر خواهد بود. همچنین این تردمیل ها هنگام شروع تمرین کمی سخت تر هستند. استفاده از سطح شیب دار آن ها بسیار ساده، اما در حین تمرین غیر قابل تغییر است. پس شخص باید از تردمیل پایین بیاید و سطح تردمیل را به حالت اولیه یا دلخواه خود درآورد.

یکی از مزیت های تردمیل های مکانیکی این است که نسبت به تردمیل های موتور دار کم سر و صدا تر هستند. استفاده از تردمیل مکانیکی ممکن است باعث سوختن کالری بیشتری نسبت تردمیل موتور دار شود، چون حرکت این تردمیل با حرکت و سرعت بدن شما انجام می شود و رابطه تقریبا مستقیمی با بدن شما دارد.

فضای تردمیل

حتی تردمیل های تاشو هم جای چشمگیری را اشغال می کنند، به ویژه زمانی که در حال استفاده هستند. شخص باید به یاد داشته باشد که محدوده تردمیل باید خالی باشد تا اگر احیانا از تردمیل افتادند آسیب کمتری ببینند. بسیاری از تردمیل ها به راحتی قابل حمل نیستند، پس قبل از خرید باید بسیار توجه کرد که تردمیل کجای خانه قرار است گذاشته شود.

موتور و وارانتی

بر اساس آمار، همه تردمیل ها توانایی مقاومت در برابر تمرینات سنگین و پرفشار را ندارند و تمرین روزانه حدود یک ساعت ونیم تا دو ساعت و نیم برای آن ها کافی است. اما خریداران باید به دنبال بهترین مدل هایی باشند که دارای وارانتی است و داشتن وارانتی یکی از ویژگی های یک تردمیل خوب است.

وارانتی ها بسته به جایی که از آن تردمیل را می خرید ممکن است تفاوت داشته باشند و هر تردمیل باید حداقل یک سال وارانتی داشته باشد.

کلام آخر

انتخاب یک تردمیل خوب بسیار سخت است. فاکتورهای زیادی وجود دارند که یک تردمیل را نسبت به تردمیل های دیگر برتر می سازند. دانستن این فاکتورها به شما کمک می کند تا شماهم بتوانید بهترین تردمیل را متناسب با شرایط خود بخرید. در این مقاله تلاش ما بر این بود تا با معرفی چند نکته مهم و کاربردی درباره خرید تردمیل باشگاهی ایده عال به شما کمک کنیم.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()